Ovatko kaikki työttömät persujen mielestä "loisia"?
Ei tällaista puhetta puolueen keskuudessa vielä Soinin aikaan ollut. Retoriikan muutoksen voi huomata ek-vaalien 2023 jälkeen. Yhtäkkiä kantasuomalaisista pienituloisesta onkin tullut perussuomalaisten pahin vihollinen?! Nykykannattajat nälvivät ihan tavallisia suomalaisia "loisiksi, pummeiksi, eläteiksi, rotiksi". Kaikki vähänkään hallitusta kritisoivat ovat automaattisesti "Kommareita" tai "sosialisteja. Miten ihmeessä tämä entisaikojen "unohdetun kansan puolue" on näin rajusti kääntynyt omaa kansaansa vastaan?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole persu, mutta en voi sietää yhteiskunnan loiseläjiä.
Ketä tarkkaan ottaen tarkoitat? Paljonko tällaisia lukumääräisesti on? Pystytkö todistamaan??
No Kelaltahan ne tilastot saa.
"Menkää töihin" huutaa riikkuli torilla. Minä käyn jo töissä, hoidan lapseni ja silti saan valtiovallan taholta tämmöistä pskaa niskaan. Lastensuojelusta leikataan, ja sitten ihmetellään nälkäisiä lapsia leipäjonossa. Ei tämä ole enää suomalaisuutta, tämä on kaukana siitä. Ameriikansuomalaiset koko puolue nykyjään!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole persu, mutta en voi sietää yhteiskunnan loiseläjiä.
Ketä tarkkaan ottaen tarkoitat? Paljonko tällaisia lukumääräisesti on? Pystytkö todistamaan??
No Kelaltahan ne tilastot saa.
Eli et tosiasiassa pysty todistamaan, kuka "loisii" varsin matalalla työttömyyskorvauksella huvikseen? Tämä onkin vain päähäsi pinttynyt mielikuva, jonka joku palstapersu on kalloosi syöttänyt. Sääli.
Vierailija kirjoitti:
Halla-ahon astellessa sisään myös puolueen työmarkkinakannat- sekä talouspolitiikka valjastettiin työnantajapuolen taakse. Työehtosopimusten yleissitovuus ja AY-liike haluttiin Jussin johdolla murskata. No, lipevä tohtorismies astui sivuun ja antoi tilaa irvistelevälle ärripurralle, joka hoitaa projektin loppuun.
Vaalissa Halla-ahon kannatus romahti 69% ja Purran kannatus tippui 48%... Persujen kannatus romahti rökääleesti kaksi kolmasosaa. Nauretaan näillä yhdessä. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Yllättävän samanlaista politiikkaa kuitenkin harjoittavat, mitä tekivät Soinin aikaan hallituksessa 2015-2017 ennen hajoamistaan. Kokoomuslaista rikkaiden rikastuttamista varustettuna epämääräisillä aggressiivisilla käytösongelmilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-ahon astellessa sisään myös puolueen työmarkkinakannat- sekä talouspolitiikka valjastettiin työnantajapuolen taakse. Työehtosopimusten yleissitovuus ja AY-liike haluttiin Jussin johdolla murskata. No, lipevä tohtorismies astui sivuun ja antoi tilaa irvistelevälle ärripurralle, joka hoitaa projektin loppuun.
Vaalissa Halla-ahon kannatus romahti 69% ja Purran kannatus tippui 48%... Persujen kannatus romahti rökääleesti kaksi kolmasosaa. Nauretaan näillä yhdessä. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Juuri näin. Nyt ne hajoaa omaan paskaansa. Jeee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:DDD
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän samanlaista politiikkaa kuitenkin harjoittavat, mitä tekivät Soinin aikaan hallituksessa 2015-2017 ennen hajoamistaan. Kokoomuslaista rikkaiden rikastuttamista varustettuna epämääräisillä aggressiivisilla käytösongelmilla.
Ero onkin vain, että tällä kertaa puolue on rikkaiden globalistien juoksupoika ihan avoimesti, ja ilmeisen ylpeillen. Puolue, alunperin perustettiin laittamaan "herrat kuriin", onkin nyt itse kalifina kalifin paikalla...
Et kai sinä tämmöisen trollipalsta trollauksen usko olevan minkään normaali-ihmisten universaalin mielipiteen?
Ei tarvitse kuin yksi aktiivinen sairas, niin paljon saa aikaan postia.
Innolla odotan, minkälainen spektkaakkeli Lahden puoluekokouksessa kesällä nähdään! Savustetaanko Purra jo omienkin toimesta ulos? Kuka kaappaa puolueen seuraavana?
Huvittaa nämä työttömien yleistämiset ja haukkumiset. Meissä työttömissä on paljon töissä kauan olleita. Mä olen ollut 32 vuotta työelämässä. Terveys on mulla mennyttä. Kiitos fyysisesti rasittavalle työlle. Kevyttä työtä mä voin ja haluan tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa nämä työttömien yleistämiset ja haukkumiset. Meissä työttömissä on paljon töissä kauan olleita. Mä olen ollut 32 vuotta työelämässä. Terveys on mulla mennyttä. Kiitos fyysisesti rasittavalle työlle. Kevyttä työtä mä voin ja haluan tehdä.
Siitähän he eivät välitä. En jaksa uskoa, etteivät muka oikeasti ymmärtäisi. Tyhmäkin tajuaa, että työttömät ovat erittäin laaja joukko, ja leikkauksissa on valtava riski vetää kaikki heidän vähäisetkin voimavarat ja potentiaali pesuveden mukana vain jonkun oikeistolaisen stereotypiakäsityksen perusteella...
Kaikki haukkuu työttömiä. Ei mitään uutta.
Vierailija kirjoitti:
Sehän tässä naurattaakin, kun persujen äänestäjissä on heittämällä eniten työttöniä, silti kutsuvat muita loisiksi. 😂
Se tässä on nyt parasta että persujen kannatus romahti rökääleesti kaksi kolmasosaa. Hajoavat omaan paskaansa. 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Innolla odotan, minkälainen spektkaakkeli Lahden puoluekokouksessa kesällä nähdään! Savustetaanko Purra jo omienkin toimesta ulos? Kuka kaappaa puolueen seuraavana?
No on siellä tolloja haastamassa Purran luiskaan. Pääasia että hajoavat loputkin pillun päreeksi. 👍👍👍👍
Persuista lähti kaikki sivistys 2017. Jäljelle jäi mt-ongelmaiset jatsit.