Imetyskeskustelua sinkun kanssa yliopiston käytävällä:
Kävin tänään mielenkintoista keskustelua opiskelukavereiden kanssa imetyksestä... Enkä minä edes aloittanut aihetta, vaikka ainoa äiti porukassa olinkin. Juttu lähti sanomalehden jostain pikkujutusta, jossa asiantuntijalta oli kysytty, pilaako imetys rinnat... Ja ilmeisesti asiantuntija oli sitä mieltä, että kyllä vain. Ja siitä seurasi erään parikymppisen citysinkun papatus siitä, kuinka hän ei ikinä suostu imettämään ja kuinka imettäminen on vastenmielistä. No muut siinä myötäili, että jonkun viisvuotian imetys varmaan onkin, mutta tämä oli sitä mieltä, että pienen vauvankin imetys on öklöttävää. No, tässä keskustelussa ehdittiin vielä Susanna Sievisen patalapuista aina silikoneihin asti...
No, näkemyksiä on monia. Oli vaan jotenkin huvittava keskustelu. No, ehkä imettäminen pilasi mun rinnat, entä sitten. Jotenkin sitä vaan huomaa olevansa hieman eri elämäntilanteessa kuin monet muut opiskelijat... ;D
Kommentit (22)
ehkä koen itse olevani kummajainen tuolla menevien sinkkusuorittajien joukossa. Minun lisäkseni samalla vuosikurssilla on kaksi äitiä, jotka tosin ovat minua 15-20 vuotta vanhempia. Mutta sikäli hassua, että jollakin oli noin vahva mielipide asiasta. Voi olla, etten todellakaan osaa selittää tätä asiaa, että mikä mua tossa noin hämmästytti.
Niin, onhan se fakta, että harvalla mun ikäisellä on vielä lapset ja imetykset ollenkaan ajankohtaisia.
ap
Tietyistä asioista ei voi tietää ilman kokemusta.