No onko ihan upeeta ihanaa täydellistä
Kommentit (13)
Ei nyt täydellinen mutta on kyllä hyvä
Ei ole, kaikki rahat menee lääkkeisiin, että pysyy hengissä. Onneksi sain koiran maalle kaverin mukaan mökille. Raukka olis joutunut oleen 9 tuntia +30 asteen kuumuudessa yksiössä! Vettä ois saanut laittaa ämpärillisiä ja pissille ei ois päässyt 😭. Itse en käy kun nukkumassa, töiden jälkeen haahuilen viileissä ostoskeskuksissa.
T. Ulkotyöläinen
Sanoisin etten ole onnellisimmallisena nyt.
Miksi Suomalaiset ovat niiin helvetin tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitinko tuon sanan nyt oikein... aivot ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Suomalaiset ovat niiin helvetin tyhmiä.
En tiedä miksi olet tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, kaikki rahat menee lääkkeisiin, että pysyy hengissä. Onneksi sain koiran maalle kaverin mukaan mökille. Raukka olis joutunut oleen 9 tuntia +30 asteen kuumuudessa yksiössä! Vettä ois saanut laittaa ämpärillisiä ja pissille ei ois päässyt 😭. Itse en käy kun nukkumassa, töiden jälkeen haahuilen viileissä ostoskeskuksissa.
T. Ulkotyöläinen
Hei Pallopää-mies! Olet siis joku vanhempi mies - niinkö? Niin ajattelinkin... oletko myös herrasmies?
Ainakin tämä kirjoittaja, joka ei tiedä, että suomalainen kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella, on melko tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitinko tuon sanan nyt oikein... aivot ei toimi.
onnellisimmillani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ulkotyöläinen
Hei Pallopää-mies! Olet siis joku vanhempi mies - niinkö? Niin ajattelinkin... oletko myös herrasmies?
Ihan olen 32v nainen, hortonomi koulutukseltani. Osaatko tavata tuon sanan 😏
Miks tää yks luuseri yrittää joka ketjussa saada huomiota provosoimalla? Eikö sillä ole muuta elämää?
Kyllä 😎