Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolisosta tullut nukkavieru?

Vierailija
19.05.2025 |

Onko muilla käynyt näin keski-iässä? Tukka hapsottaa, vaatteet rispaantuu, kengännauha katkennut, ei välitä...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat loppu? 

Vierailija
2/8 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rupsahda rauhassa rakkaani mun."

Ei aina jaksa suorittaa tätä elämää. Ei aina jaksa päteä, eikä antaa parastaan. Aina ei jaksa vastata vaatimuksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aina tuollainen. Hassahtanut ja nukkavieru. 

Vierailija
4/8 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me yritämme pitää itsestämme huolta kuten aina ennenkin. Syömme terveellisesti, liikumme paljon, leikkautamme hiuksemme ja ostamme laadukkaita vaatteita. Kas kun rahaa on paljon enemmän kuin nuorempana.

Vierailija
5/8 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen keski-ikäisen perhe vaatii kaikki rahat. Ehkä teilläkin kaikki muu näyttää kaikkien muiden toimien ja puheiden parusteella tärkeämmältä rahankäyttökohteelta kuin hänen ulkonäkönsä? Ja sitten te vaan VNarisette, kun homma ei hoidu ilman rahaa?

Vierailija
6/8 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin,  ihan tänä aamuna valitettiin siitä, että naiset ovat niin turhamaisia, että he ovat pelkkää feikkiä. Tekoripset, tekotissit, tekopeppu, tekohuulet. Hirveää, minä sanon, vai sanonko minä!

Vierailija
7/8 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin, mutta olen vain 31-vuotias. Minulla on ihosairaus ja terveysongelmia. Tosi noloa ja olen siksi masentunut. Joku luulee, että minua ei kiinnosta, vaikka en saa ihoni takia itsestäni kivan näköistä, ja myös terveyteni.

Vierailija
8/8 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naiset ovat niin turhamaisia, että he ovat pelkkää feikkiä. Tekoripset, tekotissit, tekopeppu, tekohuulet. Hirveää, minä sanon, vai sanonko minä!

Mitäpä kuule veikkaat kuinka iso prosentti vaikka 40-50-vuotiaista naisista harrastaa tuollaisia? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi