Kohta työttömät joutuvat myymään omaisuutensa. Meille rikkaille kokkareille tulee halvalla sijoitusasuntoja myyntiin!
Hyvä kokoomus-ps-hallitus! Kiitos tulevasta yleistuesta!
Kommentit (53)
Niin. Ja seuraavassa hetkessä vuokraavat ne ulkomailta saapuneelle halpatyövoimalla.
Mihinköhän kasarmeihin kiltit suomalaiset ajetaan. Asuinalueellemme on saapunut ulkkiksia. Ja sen kyllä kuulee ja näkee. Ovat nyt Suomen omistajia.
Vierailija kirjoitti:
Minkä omaisuuden? Nehän on kaikki yhteiskunnan tuella vuokraläävissä narkkaavia alkkiksia? Eik se tarina näin oo kerrottu tähän asti?
Tarkoitetaan tietysti uusia työttömiä. Niitä jotka olivat ennen hyvinvoivia oman kodin omistajia. Heidän täytyy tietenkin myydä omaisuutensa ennen kuin pääsevät vuokraläävään narkkaamaan.
Suomeen pitää saada halpaa heroiinia että köyhät saa ottaa viimeisen piikin. Historia toistaa itseään kun lähes sata vuotta sitten suomi sai huomautuksia runsaasta heroiinin käytöstä.
Koska työttömät alkaa yrittämään itse? Niinkuin muissa maissa tehdään. Niinkuin esi.isämme tekivät. Pienviljelyä ja metsätöitä.
Miksi puuseppä, rakennusmies,leipuri tai siivooja olisi pitkiä aikoja työttömänä?
Vierailija kirjoitti:
Me työttömät asutaan vuokralla, mutta tarkoitit varmaan keskituloisia, jotka irtisanotaan, kun potkulaki tulee voimaan 1.1.2026.
Jatkossa jo lyhyt työttömyysjakso johtanee usein asunnon pakkomyyntiin, kun ansiosidonnaista on heikennetty, ja asumistuki omistusasuntoihin lakkautettu.
Ihanaa, valtio ostaa tämän asunnon kun tämä ei mene muuten kaupaksi. Pääsen muuttamaan semmoiseen paikkaan, mistä saan töitä.
No paskat minä mitään saa, ikää 50+, osaeläkkeellä jne.,
Erikoisia köyhiä on Suomessa, jos heillä on omat asunnotkin. Kun olin köyhä niin aika käpäisessä vuokrakämpässä jouduin asumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me työttömät asutaan vuokralla, mutta tarkoitit varmaan keskituloisia, jotka irtisanotaan, kun potkulaki tulee voimaan 1.1.2026.
Jatkossa jo lyhyt työttömyysjakso johtanee usein asunnon pakkomyyntiin, kun ansiosidonnaista on heikennetty, ja asumistuki omistusasuntoihin lakkautettu.
Tähänhän ei tarvita edes yleistuki-uudistusta, jo hallituksen tähänastiset toimet tuottavat tuon.
Arto Satonen on kiinteistösijoittaja, jos joku ei sitä tiennyt.
Vierailija kirjoitti:
Koska työttömät alkaa yrittämään itse? Niinkuin muissa maissa tehdään. Niinkuin esi.isämme tekivät. Pienviljelyä ja metsätöitä.
Miksi puuseppä, rakennusmies,leipuri tai siivooja olisi pitkiä aikoja työttömänä?
Ammatti se ammattityöttömyyskin on. Jo kahdeksas vuosi ja kokoajan kehityn tukien nostamisessa. Miksi yrittää kun asuminen ja eläminen maksetaan muutenkin?
Enkä tarvitse materiaalia ja muuta roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähänhän ei tarvita edes yleistuki-uudistusta, jo hallituksen tähänastiset toimet tuottavat tuon.
Arto Satonen on kiinteistösijoittaja, jos joku ei sitä tiennyt.
Halonen ja Ohisalokin ovat asuntosijoittajia, jos et tiennyt?
Nyt olisi ap:lle hieno kohde myynnissä ja minä työttömänä myyn sen sinulle 500000 €
https://www.sipoonsuomalainenseurakunta.fi/kirkot-ja-tilat/sipoon-kirkko