Kohta työttömät joutuvat myymään omaisuutensa. Meille rikkaille kokkareille tulee halvalla sijoitusasuntoja myyntiin!
Hyvä kokoomus-ps-hallitus! Kiitos tulevasta yleistuesta!
Kommentit (53)
Hajotan paikat ja lemutan per seel lä ja pös syl lä koko kämpän ennen myyntiä, siinäpähän remontoit.
Voin poistua betonilokerostani vaikka alasti, pidä rojut.
Vierailija kirjoitti:
En omista mitään. Kaikki on onneksi puolison nimissä.
--------
Myös puolison tulot, varallisuus, omaisuus syynätään jatkossa. Hahahahahaha. T. Kokkari
Osta pois onki putkiremppa tulossa,siinäpä maksat.
Jos mä saan tätä tahtia lyhennettyä lainaa, on asuntolaina maksettu 12/26.
Työttömyyskorvaus riittää yhtiövastilleeseen ja sähkölaskuun
Vierailija kirjoitti:
Jos mä saan tätä tahtia lyhennettyä lainaa, on asuntolaina maksettu 12/26.
Työttömyyskorvaus riittää yhtiövastilleeseen ja sähkölaskuun
---------
Etkö ymmärrä että se asuntosi viedään jos olet työmarkkinatuella?
Olet aikamoisen hakoteilla. Sosialismissa ei kenenkään kannata omistaa asuntoja, nytkin hinnat tippuneet 30%. Koska SDP jatkanee sosialismin tiellä, niin asuntojen hinnat vielä romahtaa. Kukaan kapitalisti ei sijoita Suomessa asuntoihin tällä hetkellä.
Vai sijoitusasuntoja? Salli mun nauraa. Suomikonkurssissa kukaan tervejärkinen ei omista asuntoja. Kreikan konkurssisa asunnot tipahti 70%.
Saman tien tehdään laki että työttömiltä takavarikoidaan kaikki paitsi yksi vaatekerta.
Vierailija kirjoitti:
Saman tien tehdään laki että työttömiltä takavarikoidaan kaikki paitsi yksi vaatekerta.
Erityiset köyhien putsauspartiot vievät köyhiltä tyhjät tölkitkin rahan arvoisina. Korut, käteinen ja lasten säästölippaat takavarikoidaan heti.
Lisää rahaa kääntäjiin, kieltä ei tarvitse opetella, ja hamekankaisiin, kehitysapuakin voisi nostaa? Suomi ja suomalaiset viimeisenä on tämän hallituksen motto.
Kaadoin paistinrasvat taas viemäriin t. vuokralainen :)
nyt näyttää pahasti että emme voi säilyä
Vaan eipä joudukaan ja sekös ap:ta vituttaa kun paskaspämmi haave meni päin helvettiä
Et oo markkinoita seurannut? Asuntojen arvothan on tullu ropinalla alas. Kokkariin ei sijoitusasioissa kannata luottaa.
Ei ole mitään mitä myydä. Olen aina asunut vuokralla.