Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa pettämään???

Vierailija
20.03.2007 |

Jos seurustelee/elää avo-/avioliitossa ja on lapsia, hyvät ihmiset!!

Onko ketään, joka uskaltaa vastata kysymykseen?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumppani ulkoisesti muuttunut (+20kg) läheisyys,helliminen,kehuminen ja toisen huomioon ottaminen loppuu. Sitten se tärkein, suhteesta loppuu seksi tai se kiihko joka on aikaisemmin ollut ja kaikki menee saman kaavan mukaan.

Vierailija
2/22 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halun hiipuminen, kaavamainen seksi, oman ulkonäön laiminlyönti. Yhteiten asioiden ja kiinnostusten väheneminen. Arvostuksen ja kunnioituksen häviäminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen ihastunut erääseen mieheen ja hän minuun. Olen pikkuhiljaa alkanut harkita pettämistä... Saas nähdä kuinka käy...

Vierailija
4/22 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hommassa alkaa olemaan kunnioituksen puutetta ja välinpitämättömyyttä toista kohtaan, katoaa läheisyys ja hellyys ja samalla sitten seksi myös hiipuu.

Tuollaisessa tilanteessa voi opetella elämään, mutta jos on seksuaalisesti aktiivinen ja muutenkin kaipailee sitä vastakkaista sukupuolta lähelleen niin on todella vaikeata pitää itsensä kurissa. Varsinkin pienessä humalassa tulee helposti repsahdettua.

Ja miksi sitten pitää pettää eikä lähteä menemään? No tämä ainainen sama juttu -lapset. Ei niille voi yksinkertaisesti tehdä sitä, ja itselleenkin olis liian kova pala. Mielummin sitten tolleen " väärin" .

Moraalipoliisit, älkää edes aloittako, en lähde väittelemään aiheesta. Tässä vain minun mielipide alkuperäiseen kirjoitukseen.

LV71

Vierailija
5/22 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä vielä on, mutta se on " etäseksiä" eli lähinnä tarpeiden tyydyttämistä.

Tietenkään en tietoisesti mitään seksisuhdetta hakenut, mutta kun osui kohdalle minusta kiinnostunut mies, joka saa hyvälle tuulelle ja jaksaa kuunnella minua, mukaan tuli ensin ihastus, sitten seksi. Kerta kaikkiaan vain himoitsen sitä miestä ja tunnen suurta henkistä läheisyyttä hänen kanssaan.

Kaiken kaikkiaan toinen suhde auttaa mua jaksamaan paremmin avioliitossa. kaikista miehen kiukuttelusta ja välinpitämättömyydestä en lähde enää riitelemään, kun elämässä on muuta kivaakin. Ennen riideltiin paljon enemmän. Nyt tilalle on tullut myös mun puolelta välinpitämättömyys?

Vierailija
6/22 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä ensin tuo kirjoituksesi miehelle. En tajua miksei parisuhteessa voida ensin puhua ja kertoa asioista. Jos se ei auta niin mennään sitten vasta naapuriin panemaan, eikö?

Vierailija:

Minulla on kylmä mies, jonka kanssa olen kärsinyt läheisyyden puutteesta vuosikausia. Hän ei arvosta minua yhtään ja yleensä tunnen olevani vain tiellä. Nyt olen ihastunut erääseen mieheen ja hän minuun. Olen pikkuhiljaa alkanut harkita pettämistä... Saas nähdä kuinka käy...

Vierailija
7/22 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veit jalat suustani. Toi oli hyvä vertaus. Seksiä on mutta se on vain suoritus. Ei siitä saa muuta kuin hetkellisen tarpeiden tyydytyksen. Ei siitä saa läheskään sitä mitä tarttis. Sitten kun sopivasti sattuu joku kohdalle joka todella huomaa niin fiilis on aika kova....

LV71

Vierailija
8/22 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla se on kai piruna luonteessa eikä mikään vaan riitä.

N30+

Vierailija
9/22 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli TILAISUUS. Kun on mahdollista kokeilla sitä houkuttaavaa ruohoa aidan toisella puolella sillä varmuudella, että ei taatusti jää siitä kiinni, niin kyllä on aika moni siinä tilanteessa käyttää tilannetta hyväkseen!

Sellaisia ihmisiä myös on, joille seksi ei välttämättä merkitse muuta kuin seksiä, ja silloin ei välttämättä edes tajua, kuinka paljon se puolisoa/kumppania loukkaa, että pettää, kun ei sitä laske pettämiseksi ilman rakastumisen tunnetta. Tällaiset pettävät tilaisuuden tullen vaikka kotonakin olisi hyvää ja vaihtelevaa seksiä tarjolla.

Vierailija
10/22 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

N30+

Vierailija
11/22 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ole tavannut sellaisia, joilla se ei oikeasti tuntuisi missään.

Vierailija
12/22 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

N30+

en edes ajattele, että petän... elämäntapa kai - kaikilla meistä omanlaisensa. :/

N30+

Vierailija
13/22 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen puhunut miehelle asiasta, mutta vaikka kuinka ystävällisesti siitä sanon hän ottaa sen nalkutuksena. Ja tässä tilanteessa, jos nyt päätän mennä ihastukseni kanssa sänkyyn, kyse ei vaan ole panemisesta vaan läheisyydestä, hellyydestä ja rakkaudesta. Seksiin olen avioliitossanikin tyytyväinen... Se taitaakin olla ainoa asia...

4

Vierailija
14/22 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni jos pettämistä tapahtuu, on suhteessa jotain vikaa. Eli jos suhteessa kaikki muu kunnossa, ei pettämistä ole...

Vierailija
15/22 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksistasi päätellen se on hyvin harvinaista.

Vierailija
16/22 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä oli syynä se, että mies alkoi olla kovin etäinen, joten hain muualta sitä läheisyyttä. ja niin löysinkin ja nyt asun avoliitossa sen " toisen" kanssa...enkä kasu päätöstäni vaikka ongelmia koitui ja paljon

Vierailija
17/22 |
26.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pahalta kuin kuulostaakin niin luulen että tässä yksi syy pettämiseen. Jos miehellä on pieni eikä osaa käyttää sitä.

Vierailija
18/22 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni syitä olivat masennus, väsymys, huonot välit kotona, seksielämän totaalinen häviäminen, arvottomuuden tunne kotona, nalkuttaminen ja syyllistäminen, tilaisuus, henkilökemia ja sattuma.

Rehellisesti sanottuna ei kaduta yhtään. Siitä on monta vuotta, eikä meidän seksielämämme kotona ole mitenkään parantunut, mutta pettäminen oli kuitenkin se joka herätti vaimoni ymmärtämään että miehensä haukkuminen ja hakkaaminen tai syyttäminen kaikesta raskaasta ei ehkä ollutkaan niin fiksua ja että hän oli menettämässä loistavaa isää ja hyvää aviomiestä.

Itse pettäminen oli kuitenkin monen tekijän summa, se ei ollut suunniteltu eikä siihen löydy yhtä ainoata syytä. Tapahtuma sattui pahasti ja aiheutti kyllä ikuiset arvet, mutta koin sen myöskin tervehdyttäväksi ja pidän arpea kuin leikkausarpea. Ilman pettämistä en ehkä olisi saanut takaisin seksuaalista itseluottamistani joka oli lyöty pohjiin, tai uskoa että että olen oikeasti ihminen jota kukaan voi rakastaa tai himota fyysisesti.

Vierailija
19/22 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tyytymättömyys pitää tietenkin olla pohjalla, mutten minä ainakaan mieheeni ole tyytymätön. Mutta kun tulee sopiva tilaisuus, sopiva mies lähestyy sopivasti, niin...

Vierailija
20/22 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään hajua miksi petän..tai ehkä oman suhteen tylsyys, ei läheisyyttä, ainainen riitely ja mun mies on tuppisuu, eikä halua jutella asiasta..

tämä toinen taas, varattu myös ja samankaltainen tilanne...ihana, puhuu, pussaa ja halaa, pitää tärkeimpänä naisen saamista kuin omaansa, hankala selittää mutta mä oon ihan koukussa...

ei kyllä usein nähdä, mutta s.postin välityksellä pidetään yhteyttä kun ei nähdä.

ja mikä kummallisinta, ei ole omatuntoa mikä kolkuttais, ??tätä alkaa jo pitämään normaalina vaikkei se sitä ole...

varsinaiseen seksiin ei olla päästy, mutta pari kertaa on meinannu homma karata käsistä, mutta aika ja paikka estänyt loppuun asti menemisen, ei mikään muu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän