Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen työkaveri oli laittanut teamsissa miehelle sydämen :(

Vierailija
18.05.2025 |

Kävin siis miehen työtietokonetta perjantaina läpi ja vastaan tuli tuollainen. Tämä nainen oli kysynyt mieheltä jotain ja mies oli vastannut, ja nainen oli kiittänyt avusta sydämen kanssa. En ole pystynyt kunnolla nukkumaan viikonloppuna, kun olen miettinyt asiaa :(

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoista ylireagointia.

Vierailija
2/30 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla tosissasise on hymiö eikä sen enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä vedetty melkoiset johtopäätökset. Itse käytän monenlaista emojia ilman salasuhdetta. 

Vierailija
4/30 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä myös🥰😙😘😚

Vierailija
5/30 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän sydäntä monestikkin kun lopetan viestittelyn jollekkin työkaverille. Minusta se tarkoittaa vaan samaa kuin Kiitos tmv. Ystävällinen lopetus ja ehkä toiselle jää hyvä mieli.  Hui en ajatellutkaan, että siitä saattaisi seurata jopa ero tmv. 

N.50

Vierailija
6/30 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi kello ei ole vielä paljon. Ehdit hyvin nukahtaa viimeistään silloin kun palsta menee kii.

Vierailija
7/30 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti kävit miehen työkonetta läpi.

Vierailija
8/30 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt läpi miehen työkonetta? Saat 0/5.

Vierailija
9/30 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siellä myös🥰😙😘😚

Plääh. Työnantajanikin lopettaa viestit usein noin. Niin tekee muillekkin. Kivaahan tuo vain on. 

Vierailija
10/30 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ylipäätään pääsit miehen työkoneelle? Meillä tuo olisi mahdotonta.

Vierailija
11/30 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota siltä luulot pois!

Vierailija
12/30 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se Sika!

Vierailija
13/30 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vastakkaista sukupuolta oleva työkaverini käyttää joskus Teamsissa sitä sydänreaktiota viesteihini. Olen itse ymmärtänyt, että se on hänen tapansa "tykätä" viestistä ja kuitata, että perille tuli, ei flirttailua.

Vierailija
14/30 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo

Vierailija
15/30 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkaise sika ulos (siinä on varmnasti muutakin vikaa kuin että panee työkaveriaan, ainakin työkaverin fantasioissa, joka sekin on miehen vika)

Joten sika ulos ja kohtelias etelänmaan mies tilalle, hopi-hopi.

Vierailija
16/30 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia mikä ärsyttää nykypäivänä keskusteltaessa kirjoittaen, että heti jos ei laita joka helkutin viestiin jotain sydänreaktiota, niin luullaan että on jollain lailla vihainen tai välinpitämätön. Joidenkin kohdalla siis.

Vierailija
17/30 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit käydä miehen työ tietokoneella.  Useat yrityksen ja julkis hallinnon työasiat ovat luittamuksellisia.

Ja vaitiolo velvollisuuden takana.

Kuinka sinulla edes voi olla tunnukset miehen koneelle ja hänen työsähköpostiinsa?

Sydän on yleinen emoji, osoittamaan kiitollisuutta ja sympatiaa muita kohtaan.  Etenkin jos toinen hlö on auttanut jossakin asiassa.

Typerä, lapsellinen provo sunnuntai-iltaan.    Vain tyhmät kirjoittelee tuollaisia, kun hoksottimet eivät riitä parempaan.

Vierailija
18/30 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä laitetaan ihan rehdisti pimperon kuva eikä mitään sydämiä.

Vierailija
19/30 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänemojin käyttäminen on aivan yleistä työviestinnässä. Ei tarkoita yhtään mitään. Hyviä unia vain ap!

Vierailija
20/30 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ylireakoijia varmaan riittää. Tämä aloitus oli kyllä provo. Ex työkaverini (miespuolinen) vastasi aina, että hänellä ei ole numeroani, kun sanoin, että miksi ei kysynyt minulta asiasta (tuli töihin minun vuoroni jälkeen) Aikani kun ihmettelin, että miten ei muka ole numeroa kun juuri viikko sitten laitin infoa. Sanoi sitten, että joutuu poistamaan kaikki viestittelyt ja puh.numerot puhelimesta joista vaimo ei tiedä. Tämä selaili kuulemma miehensä puhelinta heti kun silmä vältti. 

N.53

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä