Miehen työkaveri oli laittanut teamsissa miehelle sydämen :(
Kävin siis miehen työtietokonetta perjantaina läpi ja vastaan tuli tuollainen. Tämä nainen oli kysynyt mieheltä jotain ja mies oli vastannut, ja nainen oli kiittänyt avusta sydämen kanssa. En ole pystynyt kunnolla nukkumaan viikonloppuna, kun olen miettinyt asiaa :(
Kommentit (30)
Et voi olla tosissasise on hymiö eikä sen enempää.
Nyt on kyllä vedetty melkoiset johtopäätökset. Itse käytän monenlaista emojia ilman salasuhdetta.
Itse käytän sydäntä monestikkin kun lopetan viestittelyn jollekkin työkaverille. Minusta se tarkoittaa vaan samaa kuin Kiitos tmv. Ystävällinen lopetus ja ehkä toiselle jää hyvä mieli. Hui en ajatellutkaan, että siitä saattaisi seurata jopa ero tmv.
N.50
No onneksi kello ei ole vielä paljon. Ehdit hyvin nukahtaa viimeistään silloin kun palsta menee kii.
Ihan varmasti kävit miehen työkonetta läpi.
Käyt läpi miehen työkonetta? Saat 0/5.
Vierailija kirjoitti:
On siellä myös🥰😙😘😚
Plääh. Työnantajanikin lopettaa viestit usein noin. Niin tekee muillekkin. Kivaahan tuo vain on.
Miten ylipäätään pääsit miehen työkoneelle? Meillä tuo olisi mahdotonta.
Oma vastakkaista sukupuolta oleva työkaverini käyttää joskus Teamsissa sitä sydänreaktiota viesteihini. Olen itse ymmärtänyt, että se on hänen tapansa "tykätä" viestistä ja kuitata, että perille tuli, ei flirttailua.
Potkaise sika ulos (siinä on varmnasti muutakin vikaa kuin että panee työkaveriaan, ainakin työkaverin fantasioissa, joka sekin on miehen vika)
Joten sika ulos ja kohtelias etelänmaan mies tilalle, hopi-hopi.
Yksi asia mikä ärsyttää nykypäivänä keskusteltaessa kirjoittaen, että heti jos ei laita joka helkutin viestiin jotain sydänreaktiota, niin luullaan että on jollain lailla vihainen tai välinpitämätön. Joidenkin kohdalla siis.
Miten voit käydä miehen työ tietokoneella. Useat yrityksen ja julkis hallinnon työasiat ovat luittamuksellisia.
Ja vaitiolo velvollisuuden takana.
Kuinka sinulla edes voi olla tunnukset miehen koneelle ja hänen työsähköpostiinsa?
Sydän on yleinen emoji, osoittamaan kiitollisuutta ja sympatiaa muita kohtaan. Etenkin jos toinen hlö on auttanut jossakin asiassa.
Typerä, lapsellinen provo sunnuntai-iltaan. Vain tyhmät kirjoittelee tuollaisia, kun hoksottimet eivät riitä parempaan.
Meillä töissä laitetaan ihan rehdisti pimperon kuva eikä mitään sydämiä.
Sydänemojin käyttäminen on aivan yleistä työviestinnässä. Ei tarkoita yhtään mitään. Hyviä unia vain ap!
Näitä ylireakoijia varmaan riittää. Tämä aloitus oli kyllä provo. Ex työkaverini (miespuolinen) vastasi aina, että hänellä ei ole numeroani, kun sanoin, että miksi ei kysynyt minulta asiasta (tuli töihin minun vuoroni jälkeen) Aikani kun ihmettelin, että miten ei muka ole numeroa kun juuri viikko sitten laitin infoa. Sanoi sitten, että joutuu poistamaan kaikki viestittelyt ja puh.numerot puhelimesta joista vaimo ei tiedä. Tämä selaili kuulemma miehensä puhelinta heti kun silmä vältti.
N.53
Melkoista ylireagointia.