Miehen työkaveri oli laittanut teamsissa miehelle sydämen :(
Kävin siis miehen työtietokonetta perjantaina läpi ja vastaan tuli tuollainen. Tämä nainen oli kysynyt mieheltä jotain ja mies oli vastannut, ja nainen oli kiittänyt avusta sydämen kanssa. En ole pystynyt kunnolla nukkumaan viikonloppuna, kun olen miettinyt asiaa :(
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Sydänemojin käyttäminen on aivan yleistä työviestinnässä. Ei tarkoita yhtään mitään. Hyviä unia vain ap!
Kyllä se tarkoitaa että neukkari on varattu ja mekko olisi täytettä vailla.
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa vain että hän kiittää lämpimästi, ei mitään sen kummempaa. Laittaa varmasti tuota samaa hymiötä niin mies- kuin naispuolisille työkavereilleen. Vai pitäisikö sanoa, oletetuille, näin nykypäivänä.
Jaha että vielä BI-nainen :I
Mitäs tuosta. Mieheni lähetti työkaverilleen (miehelle) kuvan kullistaan. Ja en tiedä minkälaisia kuvia on mieheni saanut.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tuosta. Mieheni lähetti työkaverilleen (miehelle) kuvan kullistaan. Ja en tiedä minkälaisia kuvia on mieheni saanut.
Tämä nyt on vielä ihan normaalia toisin kuin hymiöt.
Vierailija kirjoitti:
Miten voit käydä miehen työ tietokoneella. Useat yrityksen ja julkis hallinnon työasiat ovat luittamuksellisia.
Ja vaitiolo velvollisuuden takana.
Kuinka sinulla edes voi olla tunnukset miehen koneelle ja hänen työsähköpostiinsa?
Sydän on yleinen emoji, osoittamaan kiitollisuutta ja sympatiaa muita kohtaan. Etenkin jos toinen hlö on auttanut jossakin asiassa.
Typerä, lapsellinen provo sunnuntai-iltaan. Vain tyhmät kirjoittelee tuollaisia, kun hoksottimet eivät riitä parempaan.
Hmm. Ai jaa? Ja TODELLA fiksut vastailee moiseen ja vielä osoittaa lukkaantuneensa, tuosta tyhmästä provosta. 😂😂😂😂😂😂😂😂🙈🙈🙈🙈🙈🙈
Seuraapa kelle kaikille laittaa sen sydämen. Oletettavasti kaikille. Tapa.
Joo, minä se olin, olen bi. Meillä on miehesi kanssa aina tapaaminen neukkarissa pari kertaa viikossa. Nyt on tarkoitus kutsua myös eräs naiskollega mukaan. Se on niin näppärää kun nykyään voi noi neukkarit varata sähköisesti 💦🍆 😋
Ei sydän tarkoita juuri mitään nykypäivänä. Jos olisi se punainen ja nitä koko ruutu täynnä, niin sitten voisi tarkoittaakin. En kyllä hirveän vakavasti suhtautuisi sittenkään jos itse saisin sellaisen vastauksen työkaverita.
Jos puolisosi on töissä Sydänliitossa, ei hätää! Siellä laitetaan sydämiä työkavereille ilman huolta!
Se tarkoittaa vain että hän kiittää lämpimästi, ei mitään sen kummempaa. Laittaa varmasti tuota samaa hymiötä niin mies- kuin naispuolisille työkavereilleen. Vai pitäisikö sanoa, oletetuille, näin nykypäivänä.