Syökö joku veteen keitettyä kaurapuuroa? Miten pystytte?
Eikö ole todella köyhä ruoka? Miten saatte siitä maistuvaa?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Nyt on mennyt kolme aamua etten ole keittänyt (veteen) kaurapuuroa ja vatsa huutaa sitä. Aamulla sitten. Ja laitan vain suolaa ja voisilmän puuroannokseeni.
Hyi hele. En pysty kuvittelemaan mitään pahempaa kuin limainen kaurapuuro jossa suolaa ja voita 🤢
Syön puuroni epäterveellisesti marjasopan kanssa. Sopan keitän itse.
Vettä, hiutaleita ja mikroon 2min. Murenna kuumaan puuroon maustamatonta tofua ja lisää pakastemansikoita ja mustaherukoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman voita, niin maistuu hyvältä.
Turkkilainen jugurtti on myös hyvä kyytipoika.
Vielä marjoja jugurtin lisäksi, niin herkkuaamiainen on valmis!
Itse laitan Pekonia ja Kananmunan. Joskus pätkin lenkkimakkaraakin sekaan. On vähän ruokaisempaa.
Ei Rakennustöissä Vesipuurolla jaksa.
Mitä v.ttua. Miksi haluatte kiduttaa itseänne? Mitä vikaa on normaalien ihmisten normaaleissa ruoissa?
Halpa mutta ei köyhä, ravintoarvojen takia sitä syön. Ei kaiken ruoan tarvitse maistua hyvältä.
Lisäsin mustaherukkaa, raejuustoa, kreikkalaista juggua ja kananmunan valmiin puuton päälle.
Hyvää oli.
Oikein hyvin menee alas joka aamu.
Mihis sitten, jos ei veteen???!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on mennyt kolme aamua etten ole keittänyt (veteen) kaurapuuroa ja vatsa huutaa sitä. Aamulla sitten. Ja laitan vain suolaa ja voisilmän puuroannokseeni.
Hyi hele. En pysty kuvittelemaan mitään pahempaa kuin limainen kaurapuuro jossa suolaa ja voita 🤢
Miksi keität siitä limaista? En ikinä ole syönyt limaista kaurapuuroa. Tosin itse en laittaisi voita, syön marjojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Veteen tehtynä kaurapuuro on parasta ja reilu silmä rypsiöljyä ja eikun ääntä kohti!
Tässä on hyvä esimerkki kuinka pilata puuro täysin. Voi teitä avuttomia.
Vierailija kirjoitti:
Maitoon tietysti. Tai plusmaitoon.
Vierailija kirjoitti:
Öö,oisko vaikka maitoon,Uuno!
Aika harvalla on varaa syödä pelkkiä herkkuja.
Mitä tuo mauton kumimainen tofu itse asiassa on?
Aina olen tehnyt veteen puuron, hyvää on ja kiisseliä kylkeen nam!
Monesti olen syönyt kaurahiutaleita veteen tovin liotettuina, ei keittämistä eikä lämmittämistä.
Helposti menee alas. Syön joka aamu.
Antibiootin kanssa ei maitoa saa käyttää - tavallisesti lorautan vähän maitoa puuroon.
Vierailija kirjoitti:
Minä poika lisään vielä sokrua...nam, nam!
Itse laitan Pekonia ja Kananmunan. Joskus pätkin lenkkimakkaraakin sekaan. On vähän ruokaisempaa.
Ei Rakennustöissä Vesipuurolla jaksa.