Auto pitäisi vuosihuoltaa ja on siinä vähän korjattavaakin mutta ei ole rahaa.
Mitä pitäisi tehdä,odotanko vain seuraavaan palkkaan ja syön sitten kuukauden vaan xtra kaurapuuroa.
Kommentit (25)
Nämä karvakäsipaikat varmaan tekee halvalla jos vie vaikka omat öljyt ja suodattimen. Eihän öljynvaihtoa pahasti voi sössiä ellei tulppa tai suodatin jää vuotamaan tai öljymäärä ihan väärä. Nuo voi tarkistaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoltaa itse, ei ole mitään rakettitiedettä. Joku voi motkottaa jos ei ole tallia ja joutuu parkkipaikalla tekemään, mutta tyhjentää vanhat öljyt sitten vaikka sadevesikaivon kohdalla jos ei muu auta. Öljyt ja suodattimet 70e, esim. mahdolliset sytytystulpat siihen ehkä 30. Mikä korjaus oli vielä?
Miksi noin kalliit öljyt 15v vanhaan Corollaan? Tulppien vaihtoa ei ole puolenvuoden tai vuodenkaan päälle, nykyiset kestää + - 100 000km huoletta. Voi kyllä itse tehtynä ohjeillasi helposti tulla 5 - 10 000€ tuo öljyjen laskeminen maksaa.
Kyllä noi öljyt tahtoo 40e maksaa, varsinkin jos 4 litraa ei riitä. Öljynsuodatin 15e ja sitten raitisilmansuodatin on järkevä vaihtaa, liekö 15e sekin. Ollaan ilmoittamassani lukemassa 70e. Moottorin ilmansuodattimella on yleensä pitkä vaihtoväli ja sen voi puhdistaakin.
Vaihdatat öljyt ja se siitä huollosta.
öljyä voi aina lisätä itse, öljynvaihdon voi tehdä kyllä esim.1 kerta kahdes vuodessa ,jos ei rahaa,pitää vaan katsoa että moottori öljyä lisää ettei ole kuivana moottori.jäähdytin neste lisäys ja jarrunestelisäys on myös aika kriittisiä.että ei jokavuotinen huolto oo pakollinen.
Kaikilla on luottotiedot. Ne kertovat että on luottoKELPOINEN tai luottoKELVOTON.