Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis syökö jotkut tietyt ihmiset uuniruokia kesälläkin?

Vierailija
18.05.2025 |

Kesällä syödään kevyesti?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reseptit avainsanalla "kesä"

https://www.soppa365.fi/reseptit/avainsana/kesa

Vierailija
42/55 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään pitkään haudutettuja uuniruokia en kesäisin taida tehdä, koska jotenkin ei tee mieli. Mutta muuten kyllä uunia käytän, toki useimmiten mielummin grillaan. Uunissa valmistuu kasvikset, lihat ja kyllähän uuniin menee esim. kakkupohja kesän juhliin. Meillä ei uunin käyttö lämmitä koko asuntoa. Keittiössä ehkä on kuumempi kuin normaalisti, mutta ilmastointi ja ikkunatuuletus on sitä varten, että kesäisinkin voi käyttää sähkölaitteita herranen aika sentään :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kesällä pitäisi syödä kevyemmin? Vai olenko minä nyt se outolintu, joka syö tukevia uuniruokia ympäri vuoden?

Vierailija
44/55 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lienee vanha ystävämme Öööh, vaikka ei tällä kertaa signeerannut aloitustaan. Hän on tähän mennessä ihmetellyt kaikkea tavallisten ihmisten syömistä.

Vierailija
45/55 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kesällä pitäisi syödä kevyemmin? Vai olenko minä nyt se outolintu, joka syö tukevia uuniruokia ympäri vuoden?

Et ole. Ja musta tuntuu, että ap haluaa vaan vinkkejä hyviin uuniruokiin🤭 Äiti opetti mulle hyvän kinkkukiusauksen aikoinaan, jota kyllä teen kesät talvet. HuhtaHyvän kinkkusuikaleet, pe-sipseko ja foliovuokaan, jää kivan kosteaksi eikä kuivu uunissa, omat mieli mausteet sekaan, kaalitomaattisalaatti ja itse tehty majoneesi. Kiitti äiti, sinne pilven reunalle.

Vierailija
46/55 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri kesällä uunia lämmitetä. 

Vierailija
47/55 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Airfryerin juuri kesähelteillä. Tosi kätevää, kun ei tarvinnut lämmittää uunia enää eikä paistaa ruokaa hellalla. 

Vierailija
48/55 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin teen uuniruokia kesälläkin, myös  keitän perunat, riisit ja paistan pannulla ruokia. 

Vierailija
49/55 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin teen uuniruokia kesälläkin, myös  keitän perunat, riisit ja paistan pannulla ruokia. 

Sama täällä

Vierailija
50/55 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesään kuuluvat raikkaat salaatit, mansikat.

Mitä stanaa tarkottaa "raikkaat salaatit", "raikkaat voileivät"? Kertokaa millaisia ovat EI-raikkaat salaatit? Kertokaa vielä sekin, mihin KYLKEEN ne raikkaat salaatit laitetaan?

Vierailija
51/55 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en nyt ihan uunia helteellä lämmitä, niin pastaa laitan hellalla kyllä, eri soosseilla. Minua ei kylmät ja liian kevyet ruuat miellytä. Tarttee jaksaa kun töitä tekee.

Vierailija
52/55 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien uunin kesäksi vinttiin tiedoksi ap:lle.

Vierailija
53/55 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet perunat, silli, keitetyt kananmunat....voisin elää koko kesän noilla. No joo, mansikat kun ne tulee, mutta ei niillä nälkä lähde. Ryynimakkarat grillattuna, kylä lähtee!

Vierailija
54/55 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis uunihan kuumentaa koko kämpän.

Laita se luukku kiinni, hyvä ihminen.

Vierailija
55/55 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset