Siis syökö jotkut tietyt ihmiset uuniruokia kesälläkin?
Kommentit (55)
Olen huomannut, että monilla homoseksuaalisilla miehillä on uuni lämpimänä kesälläkin. Onko outoa?
Minä syön kesäisin vain vettä ja leipää !
ÖÖÖÖHHHH
ÖÖÖÖÖÖÖHHHHH
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖHHHHHHHH
Siellä urpo availee taas tyhmän päänsä tuotoksia.
Miksei se uunissa laitettu ruokakin voisi olla kevyttä?
Vierailija kirjoitti:
Siellä urpo availee taas tyhmän päänsä tuotoksia.
Joo, kaikenlaisia ihmeellisyyksiä noiden joutoihmisten aivoissa pyöriikin.
Mä en syö ikinä mitään, en kesällä enkä talvella. T. Nainen 60v
Talossani on uudenkarhea ilmalämpöpumppu, sisällä ei edes huomaa että ulkona olisi 40 astetta hellettä. Joten uunista tuleva lämpö ei lämmitä asuntoa jos se oli jokin syy tässä?
Joo-o, jos tuntuu siltä niin teen uuniruokaa myös kesällä. Kevyet kenttälounaat ei oikein sovi raskasta työtä tekevälle. Sitäpaitsi, uuniruuat on helppoja, raaka-aineet astiaan ja uuni hoitaa homman. Janssoninkiusaus on suosikkini, siihen salaatti mukaan.
Mitäs kevyttä se ap suosittelee? Mitä itse syöt?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kevyttä se ap suosittelee? Mitä itse syöt?
Vierailija kirjoitti:
Joo-o, jos tuntuu siltä niin teen uuniruokaa myös kesällä. Kevyet kenttälounaat ei oikein sovi raskasta työtä tekevälle. Sitäpaitsi, uuniruuat on helppoja, raaka-aineet astiaan ja uuni hoitaa homman. Janssoninkiusaus on suosikkini, siihen salaatti mukaan.
Raskaat uuniruuat ei maistu kesällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskaat uuniruuat ei maistu kesällä.
No mulle maistuu.
Varmaan niitä jotka vain hän itse näkee ja kuulee...