Mistä löytää sellainen tavallinen perinteinen nuori nainen?
Ei tatuointeja, ei girlboss syndroomaa, ei juokse baareissa/tyttöjen illoissa jne.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Äitee tässä.
Minä sinulle jo sanoin, että otat naapurin Martan. Eikö kelpaa?
Martta on alhaisen tason nainen, pitää olla vähintään 10+ tavisnainen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitee tässä.
Minä sinulle jo sanoin, että otat naapurin Martan. Eikö kelpaa?
Martta on alhaisen tason nainen, pitää olla vähintään 10+ tavisnainen!
Marttahan on voittanut aurinkotytön tittelinkin. Mitäs sun pippeli siihen sanoo?
Vierailija kirjoitti:
Niemisen Maikki käy sinulle kans.
- äitee
Ei käy! Maikki on lihava, ainakin 62kg!!!
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saisi käydä tyttöjen 535illoissa? Tavallinen, perinteinen nuori nainen viihtyy kyllä tyttöjenilloissa, jos vaan kavereita on siunaantunut. Ja tavallisilla, perinteisillä nuorilla naisilla on yleensä kaveriporukka.
Mutta jos haluaa yksinäisen, masentuneen tai sosiaalisilta taidoiltaan huonon tyttöystävän, jolla ei ole kavereita...
Tarkoitatko ehtaa maatiaistyttöä?
-Kylmät kädet
Hyvät naiset ovat pysyvissä parisuhteissa jo ennen kuin täyttävät 25v. Sama miehillä. Tiedän, tämä totuus voi satuttaa herkkänahkaisia.
T. m44. 27 vuotta saman ihanan naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät naiset ovat pysyvissä parisuhteissa jo ennen kuin täyttävät 25v. Sama miehillä. Tiedän, tämä totuus voi satuttaa herkkänahkaisia.
Trollipiireissä ei sitten kouluttauduta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollipiireissä ei sitten kouluttauduta?
Opiskelu estää seurustelun?
Poikani löysi harrastuspiireistä samanhenkisen tytön ja olen onnellinen hänen puolestaan. Asuvat eri paikkakunnilla, mutta tuntuu hyvin toimivan suhde kun ovat samanhenkisiä. Tyttö ei myöskään siedä vi h e r v a s u r e i t a eikä ymmärrä mitenkään tätä v ä e s tö n va i h t oa, mitä Suomessa ja koko Euroopassa tapahtuu. Ihana Elovena -tyttö ja terveet mielipiteet.
On on. Mikä siinä kestää? Menet sinne ja alat sen kanssa perustamaan perhettä Martan äidin ylisille.
- äitee