Suomalaiset syö jätskiä marketin edessä ja näyttää täysiltä idiooteilta!
Miten te onnistuttekin näyttämään niin idareilta siinä sitä jäätelöä syödessä?
Kommentit (93)
O-ou, joku on kateellinen, että toiset saa jätskiä!
Statilaiset syövät jätskiä nurtsilla notskin edessä juoden limpskaa ja sössöttävät.
Voi, eikö sinulla ollut varaa ostaa jäätelötuuttia.
Sä oot niin suloinen, kun kiukustut jostain mitättömästä :D Polje vähän jalkaa vielä, jooko!
Tietty jos joku morbidly obese vetää jättistä kaupan ovipielessä, niin ei se hyvältä näytä. Muuten ei kyllä häiritse ihmisten jäätelönsyönti, kunhan paperit laitetaan roskikseen. Ja linnuille voi myös heittää samalla pari vohvelinpalaa herkuiksi.
Moni onnellinen näyttää idiootilta. Jotenkin se typerä hymy.. en tiedä mikä siinä sit on.
Vierailija kirjoitti:
Moni onnellinen näyttää idiootilta. Jotenkin se typerä hymy.. en tiedä mikä siinä sit on.
Kateus. Kadehdit onnellisia ihmisiä. Kaikki kadehtivat, jos eivät itse juuri sillä hetkellä ole onnellisia.
Vierailija kirjoitti:
Tietty jos joku morbidly obese vetää jättistä kaupan ovipielessä, niin ei se hyvältä näytä. Muuten ei kyllä häiritse ihmisten jäätelönsyönti, kunhan paperit laitetaan roskikseen. Ja linnuille voi myös heittää samalla pari vohvelinpalaa herkuiksi.
If only there was a suomenkielinen ilmaus for sairaalloisen lihava :(
VENÄLÄISET SYÖ JÄTSKIÄ KAUPAN EDESSÄ NÄYTTÄÄ TYHMILTÄ JA LÖTKÖVERKKAREISSA VIELÄ TYHMEMMILTÄ ARABIT.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse semmoinen kun tiesit ilmaisun? Muista syödä PALJON jäätelöä.
Puistattavan näköistä, kun seistä mähöttää paikoillaan kuin eläin ja vielä parhaimmassa tapauksessa nuolee sitä jäätelöä kuin typerä lehmä.
I like you, too. - Lets kou ant iit aiskriim in tö nexttö te supermarketti. Pliis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateus. Kadehdit onnellisia ihmisiä. Kaikki kadehtivat, jos eivät itse juuri sillä hetkellä ole onnellisia.
Ei, vaan ärsyttää ihmisten itsetiedostamattomuus; eivät ymmärrä näyttävänsä idiooteilta lutkuttaessaan marketin edessä jäätelöä. Kamalinta katsottavaa on töpselinenäiset ja siansilmäiset punkerot maalaistollot. Hyh.
-eri (ja oikein onnellinen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse semmoinen kun tiesit ilmaisun? Muista syödä PALJON jäätelöä.
Oh yes, one has to be sairaalloisen lihava to know Finnish. As you tiedät.
Linnut justiin levittää roskat ympäriinsä kun etsivät ruokaa . Eikä ihmiset no jotkut pullojen kerääjät.
Etkö saanut lapsena jätskiä vai mikä sun ongelma on?
Oikeasti, ap on just semmoinen ankeuttaja et pitäis ampua raketilla kuuhun niin kaikilla ois mukavampaa.
Vierailija kirjoitti:
VENÄLÄISET SYÖ JÄTSKIÄ KAUPAN EDESSÄ NÄYTTÄÄ TYHMILTÄ JA LÖTKÖVERKKAREISSA VIELÄ TYHMEMMILTÄ ARABIT.
Jos joku pörröpäänäggäri syö turbohuulillaan jäätelöä, niin mulla tulee oksennus. Hyi mikä näky.
Ei vitsit, pitäiskö vaan antaa mennä ja vetää glukoosisiirappipa*kaa ja hankkia vanha kunnon rasvamaksa.
Olen muuten kiinnittänyt huomiota samaan.