Suomalaiset syö jätskiä marketin edessä ja näyttää täysiltä idiooteilta!
Miten te onnistuttekin näyttämään niin idareilta siinä sitä jäätelöä syödessä?
Kommentit (93)
Kaikki ei ole sitä miltä se näyttää
Ostan aina sittarista K-Menun 6:n tuutin satsin 0,95 euroa ja syön ne kaikki sittarin edessä pyörätelineiden vieressä penkillä. Joskus ostan myös K-Menun sekamehun 1 litraa 0,72 euroa ja kiskaisen senkin hetulaan.
En laita sulavaa tuuttia minnekään vaan syön sen välipalan missä vain. Vai pitääkö mennä jonnekin piiloon nuolemaan.
Vierailija kirjoitti:
Sä oot niin suloinen, kun kiukustut jostain mitättömästä :D Polje vähän jalkaa vielä.
https://media.tenor.com/RFBlNSBo1AwAAAAM/rootkit-valorant.gif
No ne tosin vain näyttää, aloittaja taitaa sellainen olla.
Minun puolestani ihmiset voivat syödä jäätölönsä missä haluavat. Minä haluan syödä sen kotona niin ettei kukaan tölläile minua. Muutenkin olen neuroottinen ja tuntuu inhottavalta laittaa jotain suuhun julkisella paikalla (likaisuus.)
Vierailija kirjoitti:
Banaanin syöminen julkisella paikalla on törkeetä. Törkeetä on myös syödä paksua nakkimakkaraa kaupan edessä ja töllöttää samalla ohi kulkevia ihmisiä.
Mitä jos joku setä tekee niin ja vielä näyttävästi. Tai jäätelö kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Marketin edusta on ihan oikea paikka jäätelön syömiseen. Toisin kuin esim lähijuna. Häiritsee kun joku tulee ihan vastapäätä istumaan ja syö ja tuijottaa samalla.
Jep, ja sitten läimitään jäätelötahmaisilla käsillä ympäriinsä penkit ja käsinojat jne. Harva osaa syödä jäätelöä - tai mitään - siististi.
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin olen neuroottinen ja tuntuu inhottavalta laittaa jotain suuhun julkisella paikalla (likaisuus.)
Älä ota suuhun keneltäkään nuhjuisen näköiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Puistattavan näköistä, kun seistä mähöttää paikoillaan kuin eläin ja vielä parhaimmassa tapauksessa nuolee sitä jäätelöä kuin typerä lehmä.
Miten sinä itse nautit jäätelösi?
Pimeässä peiton allako te mollaajat itse jäätelönne syötte?
Nauroimme jo 90-luvulla poikaystäväni kanssa ihmisille, jotka söivät jäätelöä nuollen siis aikuiset ihmiset, oksettavan näköistä.
Vierailija kirjoitti:
Nauroimme jo 90-luvulla poikaystäväni kanssa ihmisille, jotka söivät jäätelöä nuollen siis aikuiset ihmiset, oksettavan näköistä.
Mahtavaa. Kuulostatte valtavan siisteiltä ihmisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En laita sulavaa tuuttia minnekään vaan syön sen välipalan missä vain. Vai pitääkö mennä jonnekin piiloon nuolemaan.
Nuole vessassa imettävien muijien kanssa.
Niinkö itse teet?
Kuka edes kiinnittää huomiota tollaseen 😂..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Banaanin syöminen julkisella paikalla on törkeetä. Törkeetä on myös syödä paksua nakkimakkaraa kaupan edessä ja töllöttää samalla ohi kulkevia ihmisiä.
Mitä jos joku setä tekee niin ja vielä näyttävästi. Tai jäätelö kädessä.
Ei se haittaa jos ei tee edestakaista liikettä.
KETJUSSA NÄYTTÄÄ OLEVAN TÖRKYTURPA-YLISJONNEJEN KOKOONTUMISAJOT.
Vierailija kirjoitti:
Ostan aina sittarista K-Menun 6:n tuutin satsin 0,95 euroa ja syön ne kaikki sittarin edessä pyörätelineiden vieressä penkillä. Joskus ostan myös K-Menun sekamehun 1 litraa 0,72 euroa ja kiskaisen senkin hetulaan.
Mä tempasen usein koko litraisen lakujäätelön naamaani, alan syödä heti kassojen jälkeen.
Aina paikalle pelmahtaa myös Marttaliiton tiedotusosasto: Näin syöt jäätelöä kesällä julkisella paikalla!
Oliko ne suomalaisia? Kävitkö kysymässä?