Onko flirttiä jos toinen istuu vieressä ja laittaa jalan niin että koskettaa eikä siirrä pois vaik ois tilaa?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tajua mun flirttiä T:Kilttimies
Tajuaa muttei välitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko ei huomaa tai ahdistelee. Ei ole flirttiä.
Voi olla flirttiäkin.
Flirttikin voi tuntua ahdistavalta. Riippuen henkilöstä ja tilanteesta.
Riippuu mikä tilanne.
Jos istuu vieressä ja et tykkää niin kivahdat jalka pois mun reideltä ja vähän äkkiä.
Ai keskijalka naisen jalkojen väliin...?
Hankala asento junassa tai bussissa
Minulle tuli istuessani sihteerityttö työntämään jalkaansa lujaa oikeaa jalkaani vasten jotain asiaa selostaessaan. En ollut huomaavinanikaan. Lähti sitten pois omaan huoneeseensa.Ei toistunut.
Jos molemmat nauttivat tilanteesta, niin mikäs siinä. Nuorena linja-autossa nuori mies, jonka vieressä istuin, siirsi säärensä minun säärtäni vasten, enkä siirtänyt jalkaani pois koko matkan aikana.
Jos hyvännäköinen, flirttiä, jos ei, ahdistelua.
On flirttiä ja tiettyä oman viehätysvoimansa testausta. Ei kerro todellisesta kiinnostuksesta mitään, koska voi vain testailla aikansa kuluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistelua tuo on.
TUO ON SEKSUAALISTA AHDISTELUA!!!
Jalka ei ole sukupuolielin.
Ei ole käsikään
Olen istunut yhtenä kesänä tuntemattoman miehen kanssa mitään puhumatta sääret ja paljaat käsivarret vastakkain käsinojalla koko puolentoista tunnin linja-automatkan. Hieno kokemus nuoruudesta.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai tajuaa. Nainen viestii kiinnostuksestaan joko siirtämällä jalkansa pois tai antamalla sen olla siinä tiukasti jalkaasi vasten.
Kyllä se on tarkoituksellista eroottista lähestymistä.
Se kertoo eroottisesta kiinnostuksesta. Jos joku on kiinnostunut sinusta vakavassa mielessä, hän lähestyy kyllä jollakin toisella tavalla kunnioittavammin.
Varattuna, työpaikalla ja vakaumukseni takia en lähtisi mukaan tuollaiseen peliin, vaikka vastapuoli olisi miten viehättävä.