Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pitäisi tehdä? Yritän pitää lyhyenä, en ehkä onnistu. Älä lue jos et jaksa mahdollisesti pidempää tekstiä

Vierailija
18.05.2025 |

Viimeisin ex. Tosi mustasukkainen. Sairaalloisen. Ei kuulemma ymmärtänyt mistä johtuu, ei ollut koskaan aikuisiällä tuntenut sellaista. Yritin olla ymmärtäväinen ja olisin tukenut häntä siinä, että pääsisi eroon tuollaisesta älyttömästä touhusta. Mustistelussa ei ole mielestäni mitään väärää, päinvastoin, kunhan se pysyy terveiden rajojen sisäpuolella. Exä tiedosti ja sanoi kyllä, että käytös ei ole ok, eikä hän ymmärrä miksei osaa kontrolloida sitä. En siis painostanut millään tavalla sanomaan mitään, en kysynyt enkä mitään, eli se oli täysin oma-aloitteista.

Jossain vaiheessa aloin vihjaamaan, etten jaksa enää jatkuvaa draamaa tyhjästä. Tässä kohtaa exä tajusi (tiedän kysymättä) että olen miettinyt onko suhteessa ylipäätään järkeä. Ei mennyt pitkä aika, kun hän sitten häipyi dramaattisesti.

Tämä kaikki mustistelu johtui siis siitä, että exä piti minua liian hyvänä itselleen eikä uskonut, että halusin edes olla hänen kanssaan. Sitten hän buustasi omia ajatuksiaan ja alkoi uskomaan, että ne ovat totta ja minä vain valehtelen tai en kerro kaikkea.

Ajankohdan x jälkeen exä lähestyi viestillä ja pyysi anteeksi sekä kyseli kuulumisia. En vastannut. Kaikki muistot tulivat taas mieleen tuhannen woltin voimin. Nyt on kuvioissa terveen oloinen mies. On liian aikaista kehua tai hehkuttaa, olemme tavanneet deittisovelluksessa. Mieluiten tapaisin tietysti miehiä ihan tosielämässä, mutta kun en tapaa. Tuon kanssa on heti ekoista viesteistä lähtien ollut jotenkin niin terveen kommunikoinnin fiilis. Aivan täysin eri maata kuin ex. En halua antaa sekopäisen exän pilata mitään. Vastaan tuon terveen tyypin viestiin ja palaan pian.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exillä on tapana kaivautua koloistaan aina juuri silloin, kun uusi rakkaus on tulilla. He aistivat sen maailman enrgiakentässä ja tulevat omistelemaan. Itselle on käynyt näin lukuisia kertoja.

Paras oli kun mies joka oli jättänyt minut korkeastatuksisemman naisen vuoksi laittoi viestiä lapsen saatuani, että haluaisikin lapsia minun kanssani.

Älä vastaa. 

Vierailija
22/22 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta sä et ole vielä valmis uuteen suhteeseen. Käy läpi ensin edellisen suhteen aiheuttama trauma. Puhuminen jonkun kanssa kasvotusten tekisi sinulle hyvää, ei tarvi vatvoa. Ja itseasiassa, nythän sä vatvot - täällä palstalla.

No kai minä sitten ikävöin sitä yhtä. Luotin että hän ei häivy tuosta noin vaan. Uskoin että hän on erityinen ja erilainen. Nyt kun hän otti yhteyttä, en saa taas rauhaa ajatuksilta. Haluan takaisin sen mitä meillä oli, ilman sitä sairaalloista mustistelua.

Älä tee niistä isompaa numeroa kuin ne ovatkaan. Kaikki tämä vellominen vaan ruokkii tuota säätöä.

Älä puhu asiasta ja jos eksä yrittää pommittaa sinua psyykkisesti niin tyynesti vaan alat miettimään jotain muuta. Vaikka leppäkerttuja. 

Kun et anna hänelle huomiota, hän jättää sinut rauhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme