Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaismiehet eivät halua nähdä vaivaa naisen eteen?

Vierailija
18.05.2025 |

Treffeillä jo pannaan nainen maksamaan miehen seurasta. Parisuhteessa sitten maksatetaan naisella mahdollisimman paljon ja teetetään kotityöt. Minnekään juhlimaan tai kiertämään maailmaa ei naista viedä.

Kommentit (255)

Vierailija
201/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä ap kuullut tasa-arvosta? 

Olen, tarkoittaako se sinun mielestäsi sitä, että nainen tekee kaikki kotityöt ja elättää miestä?

Tekeekö naiset kaikki kotityöt? Tuoko naiset enemmän rahaa talouteen?

Ai ei? No miksi haastat riitaa?

Meillä mies tekee lähes kaikki kotityöt ja lisäksi tuo enemmän rahaa talouteen. Tämä siksi, että minulla on pienempi palkka. Ei ole mitään järkevää syytä, miksi tekisin enemmän.

Vierailija
202/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varakas nainen mutta vaadin, että kulut laitetaan suurinpiirtein puoliksi tyyliin minä maksan tämän, maksa sinä seuraava. Ekoilla treffeillä kaikki tapaamani miehet ovat tarjoutuneet maksamaan . Onko tämä poikkeuksellista?

Minä en ole varakas, mutta kuitenkin kohtuullisesti toimeentuleva mies reilun 60 k€ vuosituloilla. Tähän asti olen ollut se paremmin tienaava puolisko, ja herrasmiehenä ilman muuta tarjoan, jos kutsun naisen esim syömään tai konserttiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat tätä itse halunneet jakaa kaiken puoliksi jne. tasa-arvo höppänää. Mikä tässä on siis nyt ongelma?

Vierailija
204/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on narsisseja.

Vierailija
205/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat tätä itse halunneet jakaa kaiken puoliksi jne. tasa-arvo höppänää. Mikä tässä on siis nyt ongelma?

Eivät ole halunneet. Naiset ovat halunneet, että heitä ei parisuhteessa alisteta. Ei laiteta nyrkin ja hellan väliin.

Vierailija
206/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin meksikolaisen kiinteärintaisen tehopimun vaimoksi, suomalaiset woket on pilalla

Vierailija
207/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan todellakin nähdä vaivaa. Haluan maksaa treffeillä kaikki kulut, haluan huomioida hyvät käytöstavat ja kuunnella, kun toinen puhuu. Myös parisuhteessa haluaisin oll sellainen puoliso, joka auttaa kaikessa ja huomioi kumppania joka päivä. Näistä huolimatta olen ollut käytännössä koko aikuiselämäni yksin ja naiset ovat aina päättäneet kaikki tapailut. En koe olevani erityisen katkera, mutta halusin vain mainita, että vaivan näkeminen ei välttämättä auta parisuhteen saamisessa.

Perusasiat on kohdallaan! Molemmat sukupuolet etsivät toisiaan, kuten kuuluukin, mutta kohtaamisvaikeus on jopa ylipääsemätön! Onko vika meissä, vai muuttuneessa EuroSuomessa?

Vierailija
208/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole halunneet. Naiset ovat halunneet, että heitä ei parisuhteessa alisteta. Ei laiteta nyrkin ja hellan väliin.

Ihan sama. Jos suomalaisnaisille ei kelpaa suomalaismies, niin ottakaa ulkomaalaismies sitten. Hehän ovat kaikessa suomalaismiehiä parempia!

Vierailija
209/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tämä äärimmilleen viety "sukupuolten tasa-arvo", jossa sukupuolilla ei haluta olevan eroavaisuuksia.

Niillä on kuitenkin perustavanlaatuisia eroja, vaikka mies ja nainen ovatkin samanarvoisia.

Aloittajan mainitsema naisen eteen vaivan näkeminen kuuluu miehen luonnolliseen ja alkuperäiseen käyttäytymiskoodiin. Mies haluaa/haluaisi toimia niin. Suomessa sen toteuttamiseen on vain monia kulttuurisia ja "tasa-arvoisia" esteitä.

M

Vierailija
210/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaismiehet on paskoja!

Suomalaiset naiset sen sijaan ovat ihania hottiksia ja kuvitella samoista geeneistä lähtöisin kummatkin.

Vierailija
211/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on tämä äärimmilleen viety "sukupuolten tasa-arvo", jossa sukupuolilla ei haluta olevan eroavaisuuksia.

Niillä on kuitenkin perustavanlaatuisia eroja, vaikka mies ja nainen ovatkin samanarvoisia.

Aloittajan mainitsema naisen eteen vaivan näkeminen kuuluu miehen luonnolliseen ja alkuperäiseen käyttäytymiskoodiin. Mies haluaa/haluaisi toimia niin. Suomessa sen toteuttamiseen on vain monia kulttuurisia ja "tasa-arvoisia" esteitä.

M

Millaisia esteitä? Olen suomalainen nainen ja olen tyytyväinen siihen, että mieheni kantaa kaiken ja eikä häpeä viedä minua ulos maailmaan elämästä nauttimaan.

Vierailija
212/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se treffeillä maksaminen tähän kuuluu?

Vierailija
213/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Millaisia esteitä? Olen suomalainen nainen ja olen tyytyväinen siihen, että mieheni kantaa kaiken ja eikä häpeä viedä minua ulos maailmaan elämästä nauttimaan.

Onnittelut teille! Miehesi on löytänyt maskuliinisuuden, joka monilta puuttuu. Ja sinä annat hänen toteuttaa sitä, nauttien elämästä.

M

Vierailija
214/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Onnittelut teille! Miehesi on löytänyt maskuliinisuuden, joka monilta puuttuu. Ja sinä annat hänen toteuttaa sitä, nauttien elämästä.

M

Tarkoitatko, että suomalaiset miehet kohtelevat surkeasti naisia vain, koska heillä on oma miehisyys hukassa? Oma mieheni ei ole suomalainen.

Vierailija
215/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

No tuohon selittää asiaa. Monella suomalaismiehellä on miehisyys hukassa (ja suomalaisnaisella naiseus). Halutaan olla "tasa-arvoista mössöä".

M

Vierailija
216/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta, ei b-luokan naiselle anneta parasta.

Haluat siis lokeroida ihmiset a-luokan ja b-luokan ihmisiin? Eivätkö kaikki olekaan arvokkaita ihmisinä?

Vierailija
217/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on narsisseja.

Hienoa. Ja kohtelet heitä kuin kukkaa kämmenellä.

Vierailija
218/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama. Jos suomalaisnaisille ei kelpaa suomalaismies, niin ottakaa ulkomaalaismies sitten. Hehän ovat kaikessa suomalaismiehiä parempia!

Eikä unohdeta karhuja. Niitäkin valittiin tuossa taannoin, kaikkien miesten sijaan.

Eikä siinä, naisilla on oikeus. Onneksi niin on miehilläkin.

Vierailija
219/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu naisesta, ei b-luokan naiselle anneta parasta.

Haluat siis lokeroida ihmiset a-luokan ja b-luokan ihmisiin? Eivätkö kaikki olekaan arvokkaita ihmisinä?

Joo toki on. Siksi sinäkin huolit jonku sekavan nistin parisuhteeseen koska hän on ihmisenä arvokas

Vierailija
220/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,mietin aivan samaa. Tästä syystä mieheen tutustuessa rima on erittäin korkealle hyvissä käytöstavoissa. Näin naisena sellaista miestä kiinnostaa kunnioittaa, joka on osoittanut arvostuksensa käytännön teoilla, myös niillä aivan ilmaisilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän