Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaismiehet eivät halua nähdä vaivaa naisen eteen?

Vierailija
18.05.2025 |

Treffeillä jo pannaan nainen maksamaan miehen seurasta. Parisuhteessa sitten maksatetaan naisella mahdollisimman paljon ja teetetään kotityöt. Minnekään juhlimaan tai kiertämään maailmaa ei naista viedä.

Kommentit (255)

Vierailija
221/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli kiertämääm maailmaa ja juhlimaan on tarve, kustanna kemusi itse.

Vierailija
222/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset käyttävät liian usein hyväksi miehen tarjoilua. Se on saanut miehet varovaisiksi.

No se on kyllä miehen vika jos on koko ajan ympäri kyliä kaikille tarjoamassa. Joku taso pitää olla ja ymmärrys, että panostaa vaan siihen yhteen naisene jos johonkin panostaa. Mutta ei kun miesten pitää saada juosta joka pilden perässä maanantaista perjantaihin. Totta se nyt sitten kalliiksi tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta-mammat haaveilee burgerimiehistä, pääset sellaisen kanssa reissaamaan ja syömään kunnolla! eräskin nainen kerran kehui kun joka jakson katsoo aina kun miehet on hyvänäkösiä ja luonteenpiirteet hyviä kun rentoja huumorin tajuisia. yritä tässä sitten olla sellainen kiinnostava hyvä mies!

Vierailija
224/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä on köyhää porukkaa kun ei pysty treffeillä kahvia maksamaan tai syömisiä. Kuinka hiton monilla treffeillä nuo miehet oikein käy, jotka kokee, että maskavat niin hirveästi koko ajan.

Vierailija
225/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä AP vika on sussa jos moisten kanssa lähdet treffeille? Ehkä pitäis arvostaa vähän enemmän itseään?

Vierailija
226/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palsta-mammat haaveilee burgerimiehistä, pääset sellaisen kanssa reissaamaan ja syömään kunnolla! eräskin nainen kerran kehui kun joka jakson katsoo aina kun miehet on hyvänäkösiä ja luonteenpiirteet hyviä kun rentoja huumorin tajuisia. yritä tässä sitten olla sellainen kiinnostava hyvä mies!

No kaikki naiset ei välitä burgerimiehistä. Kato makuja on monenlaisia. Sun täytyy löytää itelle sopiva.

Vierailija
227/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan jo vanhempi pari. Olen itse vaan päättänyt, että en sano vastaan kun avovaimo jotain miettii. Ollaan jo melkein 15v pärjätty näin. Ollaan tällanen uusperhehässäkkä, hyvää on ollut. Haluan arvostaa häntä ja minusta tuntuu, että hänelle sopii näin. Minullekin. Kyllä minä oman mielipiteeni sanon jos/kun paikka on, sekin on ihan hyvä.

Vierailija
228/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap,mietin aivan samaa. Tästä syystä mieheen tutustuessa rima on erittäin korkealle hyvissä käytöstavoissa. Näin naisena sellaista miestä kiinnostaa kunnioittaa, joka on osoittanut arvostuksensa käytännön teoilla, myös niillä aivan ilmaisilla. 

Noudatatko itse vastaavia käytöstapoja mitä vaaditte miehiltä? 

Vierailija
229/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset käyttävät liian usein hyväksi miehen tarjoilua. Se on saanut miehet varovaisiksi.

No se on kyllä miehen vika jos on koko ajan ympäri kyliä kaikille tarjoamassa. Joku taso pitää olla ja ymmärrys, että panostaa vaan siihen yhteen naisene jos johonkin panostaa. Mutta ei kun miesten pitää saada juosta joka pilden perässä maanantaista perjantaihin. Totta se nyt sitten kalliiksi tulee.

Kun saa yhdeltä rukkaset niin siirrytään seuraavaan. Muuten jää yksin.

Vierailija
230/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä on köyhää porukkaa kun ei pysty treffeillä kahvia maksamaan tai syömisiä. Kuinka hiton monilla treffeillä nuo miehet oikein käy, jotka kokee, että maskavat niin hirveästi koko ajan.

Niin siis onko miehet vai naiset köyhiä eli kummat täällä ruikuttavat siitä, kun eivät saa ilmaisia kahveja ja ruokia?

Vierailija
231/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle riittää nainen joka siivoaa, tekee ruoat ja käy kaupassa.

Ei riitä. Paitsi jos nyt puhutaan sellaisista vähän pultsahtavista ukoista jotka on yleensä matalapalkkaisia ryyppäreitä.. niin niille joo kelpaa kyllä. Tai sitten uskonnollisille fanaatikoille, joiden mielestä naisen paikka on kotona.

Vierailija
232/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun saa yhdeltä rukkaset niin siirrytään seuraavaan. Muuten jää yksin.

No tarviiko sitä sarjatulittaa jotain kahveja koko ajan jos tulee liian kalliiksi. Pitää osata olla myös yksin joskus.

Vierailija
233/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis onko miehet vai naiset köyhiä eli kummat täällä ruikuttavat siitä, kun eivät saa ilmaisia kahveja ja ruokia?

No herran jumala älkää menkö treffeille kun ootte niin köyhiä ja pikkumaisia. Ihan niinku täällä kaikilla ois rahat niin tiukilla että ei pysty edes 4e maksamaan kahveista.

Vierailija
234/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli naiset voisivat hoitaa tuon kulupuolen, eikö totta?

Vierailija
235/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No herran jumala älkää menkö treffeille kun ootte niin köyhiä ja pikkumaisia. Ihan niinku täällä kaikilla ois rahat niin tiukilla että ei pysty edes 4e maksamaan kahveista.

Naisethan siitä tässäkin valittaa kun miehet ei maksa.

Vierailija
236/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä erikoista. Minä tykkään siivota, pestä ikkunat, lattiat, kylpyhuoneen, keittiön, parvekkee. Vaimo taas ei noista niinkään välitä, joten hyvin toimii näin.

Vierailija
237/255 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa miehet ovat naurettavan pihejä. Pillua pitäisi saada kahvikupin hinnalla. Missään muualla maailmassa ei tuollainen vätystely toimisi, mutta Suomessa tyhmät naiset ajattelevat tasa-arvon olevan yhtä kuin mieslapsen passaus saamatta mitään takaisin.

Tosin naisena täytyy mainita että naisetkin ovat harvoin kovin naisellisia. Monet harmaita ja nuhjuisia, mielenkiinnottomia ja ilottomia. Tämän olen huomannut koska laittaudun ja pidän aina hametta/mekkoa ja olen saanut tästä aivan järjettömän määrän kateutta vaikka olen muuten tavisperunan näköinen :D

Vierailija
238/255 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei riita. Viela pitaisi kasvattaa ja kouluttaa lapsi, hoitaa sosiaaliset verkostot, kehittaa itsensa ja tehda itse tyo ohessa

Vierailija
239/255 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei riita. Viela pitaisi kasvattaa ja kouluttaa lapsi, hoitaa sosiaaliset verkostot, kehittaa itsensa ja tehda itse tyo ohessa

Eiks venalaisessa nappaimistossa ole skandi-aakkosia?

Vierailija
240/255 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap,mietin aivan samaa. Tästä syystä mieheen tutustuessa rima on erittäin korkealle hyvissä käytöstavoissa. Näin naisena sellaista miestä kiinnostaa kunnioittaa, joka on osoittanut arvostuksensa käytännön teoilla, myös niillä aivan ilmaisilla. 

Noudatatko itse vastaavia käytöstapoja mitä vaaditte miehiltä? 

Totta kai, yksi perusarvoni on kunnioitus.Mikäli päätyisin deiteille miehen kanssa, joka  ei vastaa tätä standardia(kohtelias), kiittäisi treffeistä ja jatkaisin eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi