Auttaako teillä Caprilon runsaisiin kuukautisiin?
Kommentit (11)
Mulla auttaa 2 tablettia 4h välein. Lisäksi ibuprofeenia.
Yks tabu stoppaa vuodon 4 tunniks ainakin mulla
Auttaa. Apteekissa ne laittaa siihen purkkiin, että kuinka monta voi ottaa. Kyl oon huomannu, että niinä päivinä kun ei huomaa ottaa, niin suojia menee enemmän.
Mulla on sama lääke, mutta eri vaivaan. 3 tablettia kerralla otan, jos tulee voimakas verenvuoto. Lääkkeen käyttäminen huolestuttaa, mitä jos se aiheuttaa hyytymiä tai jopa tukoksia väärään paikkaan?
Okei. Aloitin nyt ja ibuprofeenia lisänä. Iltapäivällä juhliin ja toivon etten vuoda kuin seula 😁
Ap
Pidä ny se pää kii. Mee gynelle. Säästä rahaa joka kuukausi. Oot kuitenki persepilluaukine.
Vierailija kirjoitti:
Pidä ny se pää kii. Mee gynelle. Säästä rahaa joka kuukausi. Oot kuitenki persepilluaukine.
Oletko jotenkin hidasälyinen? Gynekologi sen Caprilonin juuri määrää, ei se mikään käsikauppalääke ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin hidasälyinen? Gynekologi sen Caprilonin juuri määrää, ei se mikään käsikauppalääke ole.
Tiedossa 🤭😅😆
Mene toiselle gynelle levitteleen ja pyydä v.ttuun hoito-ohjeita. Älä kysele täällä. Tänään on Pyhä Päivä. Ei ketään kiinnosta värkkis.
2 tablettia 4 tunnin välein vähensi vuodon puoleen. Eli ilman Caprilonia kuukuppi tulvi yli jos tyhjennysväli venyi yli 2 tuntiin. Caprilonin kanssa pärjäsi, kun tyhjensi kupin aina, kun otti lääkkeen, eli 4 tunnin välein.
Ei oo itsellä, mutta työn puolesta voin sanoa että auttaa.