Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä syystä et soveltuisi työvoimatoimistoon töihin?

Vierailija
18.05.2025 |

Kerro.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksaisi niitä asiakkaita, joilla ei mitään haluakaan töihin. Ohareita tekeviä asiakkaita paljon. Päihdeongelmien kanssa painivat ovat tosi raskaita, osa väkivaltaisia. Puolet työajasta menee työpalavereihin/koulutuksiin . 

Sivusta olen tätä työtä seurannut. 

Mulla tämä myös. Olen nytkin valtion virastossa töissä ja tehtävissä, missä asiakaskunta ei koostu niistä hyväosaisimmista. Ihan hirveän raskasta yrittää auttaa niitä, jotka valittamisen lisäksi eivät aio tehdä oman tilanteensa parantamiseksi yhtään mitään, vaan kaiken pitäisi langeta luonnostaan kuin Manulle illallinen.

Ne asiakkaat jotka ottavat avun vastaan ovat työn suola, mutta alati harvempi joukko asiakkaista.

Vierailija
22/45 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska ei kiinnosta meneekö joku töihin vai piereskeleekö mieluummin kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksaisi niitä asiakkaita, joilla ei mitään haluakaan töihin. Ohareita tekeviä asiakkaita paljon. Päihdeongelmien kanssa painivat ovat tosi raskaita, osa väkivaltaisia. Puolet työajasta menee työpalavereihin/koulutuksiin . 

Mulla tämä myös. Olen nytkin valtion virastossa töissä ja tehtävissä, missä asiakaskunta ei koostu niistä hyväosaisimmista. Ihan hirveän raskasta yrittää auttaa niitä, jotka valittamisen lisäksi eivät aio tehdä oman tilanteensa parantamiseksi yhtään mitään, vaan kaiken pitäisi langeta luonnostaan kuin Manulle illallinen.

Ne asiakkaat jotka ottavat avun vastaan ovat työn suola, mutta alati harvempi joukko asiakkaista.

Sosiaalityö?

Vierailija
24/45 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan byrokratiaa, epäystävällisyyttä ja koulukiusausmentaliteettia.

Vierailija
25/45 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäytyisin tahalleen hankalaksi ja saikuttaisin kaiken aikaa. En tapaisi asiakkaita ja inhoan henkilökuntaa. Haistattelisin pomolle jne. 

Vierailija
26/45 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) pitäisi istua kököttää samassa toimistossa/tiskillä koko päivä, ei kiitos

2) jatkuvasti erilaisia ihmisiä, osa asiallisia mutta iso osa täysiä paskanpuhujia ja kusettajia, ei kiitos

3) voisin kuvitella, että ei hetken omaa rauhaa, aina joku katsoo, kyttää, näkee mitä teet, olet silmien alla.. juu EI KIITOS

Vielä kun olisi avokonttori, kellokortti ja paikallaolopakko 8-16. Lähes painajainen minulle tuollainen työpaikka.

Vierailija
27/45 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan valtion virastoa työpaikkana. Olin siellä töissä yli 10 vuotta sitten ja ai vttu kun inhosin niitä miehiä ja akk,,koja. Ak,kat oli stanan veemäisiä kärrttysiä ja ukot naimisissa olevia kuolaajia ja itseänsä hinkkaavia munan hiplaajia.

Mikä veemäisintä koko työpaikka on jääny vainoamaan minua yli 10 vuodeksi. Aivan käsittämättömän sairas työpaikka. Käytös on kuin jostain grem,, lin toimipisteestä tai mafiosojen luolasta.

Lisäksi inhoan kalaa ja koko stanan paikka haisi kalalle ja tyypit söivät kalaa joka aterialla.

Vierailija
28/45 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. kaikki ihmiset samanlaisia ahdistelijoita ja venäjänmielisiä vakoojia, hyi stana

2. rekrytointikin tuonne oli todella salakähmäistä, epämääräistä ja rikollista

3. moni heistä on tehnyt jotain rikollista esim. anastanut virkavallan

4. ilmapiiri aivan stanan perseestä

5. kukaan ei perehdyttänyt kunnolla ja sitten huudettiin ja heittöydyttiin veeemäiseksu jos ei osannut mitään, mitään kunnollisia ohjeita ei ollut

6. ihme vakoojia koko paikka täynnä

Vierailija
29/45 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi mat ujen kanssa sönkkäämistä.

Vierailija
30/45 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressinsieto nollassa. 

Vierailija
31/45 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sinun motiivi tehdä näitä typeriä aloituksia? Tehtailet näitä ihan sarjatulella. Eikö sinulla ole oikeasti mitään muuta, järkevää tekemistä? Hanki vaikka joku ihan oikea harrastus itsellesi.

Vierailija
32/45 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin koko rekrytointi oli todella hämärä ja rikollinen:

- en edes hakenut koko työpaikkaa

- koko työpaikkaa ei ollut edes olemassa

- minua kuvattiin kameralla kaupungilla autosta eli tilaustyö

- minua yritettiin savustaa edellisestä työpaikasta ulos ja houkutella jollain hunaja-ansalla toiseen työpaikkaan

Mitä tämä kertoo työnantajasta? Rikollinen työpaikka, rikollisia töissä, jotain salattavaa, jokin piilojuoni taustalla, ketunhäntä kainalossa.

En tunne kuuluvani joukkoon, en ole rikollinen.

Vierailija
33/45 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan valtion virastoa työpaikkana. Olin siellä töissä yli 10 vuotta sitten ja ai vttu kun inhosin niitä miehiä ja akk,,koja. Ak,kat oli stanan veemäisiä kärrttysiä ja ukot naimisissa olevia kuolaajia ja itseänsä hinkkaavia munan hiplaajia.

Mikä veemäisintä koko työpaikka on jääny vainoamaan minua yli 10 vuodeksi. Aivan käsittämättömän sairas työpaikka. Käytös on kuin jostain grem,, lin toimipisteestä tai mafiosojen luolasta.

Lisäksi inhoan kalaa ja koko stanan paikka haisi kalalle ja tyypit söivät kalaa joka aterialla.

Me teimme kantelun AVIin varsin pienen asian takia, mistä ei lopulta edes meille koitunut haittaa. Ihan vain, koska virkailija ylitti selkeästi toimivaltuuntensa ja esihenkilön asenne oli täysin  pissapäinen ja teeskenteli tyhmää blondia. Tiedämme ettei se mihinkään toimenpiteisiin johda, mutta jääpähän ainakin virallisena merkintänä arkistoihin todella pitkäksi aikaa.

Vierailija
34/45 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mongersivat jotain suomenruotsia tai palvoivat Norjaa. En tunne kuuluvani joukkoon. En ole suomenruotsalainen enkä ikinä ole tykännyt Norjasta. Lisäksi yksi näytti palvovan entistä opettajaani, jota itse inhoan yli kaiken ja jonka tunnit olivat yhtä kärsimystä. Hyi stana mikä ukko.

Vierailija
35/45 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on järkyttävän pieni palkka. Tottakai voisin sinnekin mennä, jos olisin työttömänä, mutta jatkaisin kyllä työnhakua aivan samaan tahtiin

Vierailija
36/45 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alikouluttautunut, harmin paikka sillä muuten olisin kiinnostunut.

Vierailija
37/45 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan byrokratiaa, epäystävällisyyttä ja koulukiusausmentaliteettia.

No eihän siellä pakko ole ketään kiusata, tarkoitus kai olisi lähinnä auttaa ja tukea elämässä eteenpäin.

Vierailija
38/45 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten taas toisaalta kiusaatte kaikkialla niitä jotka ovat fiksuja tyyppejä. Aina voisi suositella hyviä tyyppejä töihinkin, puhelimet ja sähköpostit sun muut ovat käytössä. Lähinnä saa kokea vain sitä kiusaamista.

Vierailija
39/45 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttäys, vänkääminen ja karenssit tosiaan heillä työnkuvina.

Mikään itse ehdotettu ei kelpaa.

Ei opiskelu, ei palkkatuki.

"Nämä pitää sitten käydä loppuun" tai, tai, tai....

Vierailija
40/45 |
21.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alikouluttautunut, harmin paikka sillä muuten olisin kiinnostunut.

Sosionomi riittää. Näitä narskuja on Suomi täynnä.