Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä muuttuu toisenlaiseksi kun on viettänyt aikaa toisen ystävänsä kanssa

Vierailija
17.05.2025 |

Ilkeäksi, ylimieliseksi ja ivalliseksi minua kohtaan. Kehuu, mitä kaikkea ovat puuhanneet tämän toisen ystävän kanssa. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi entinen ystäväni tuntui olevan vähän samanlainen. Ehkä vain kuvittelin, mutta jotenkin jos hän vietti aikaa ilmeisesti paremman kaverinsa kanssa, hänestä saattoi tulla tylympi minua kohtaan. Välillä jos tämä kaveri soitti hän saattoi ihan jäädä juttelemaan puhelimessa hänen kanssaan vaikka odotin vieressä. Sitten tuli sellaisia haittaako jos perutaan kun kaveri ehdottikin tapaamista -viestejä. Minusta ystävyyteen tuli joku vihamielinen sävy joka purkaantui noin että minulle annettiin olo etten ole tärkeä. En usko että tämä johtui siitä toisesta kaverista ollenkaan, luulen että tämä oli jopa jotain alitajuista toimintaa. Onko kellään muulla samanlaisia kokemuksia?

Vierailija
2/4 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan, että en usko että se toinen kaveri puhui minusta mitään pahaa. Mutta jotenkin ehkä vain yksi ja paras kaveri mahtui toisen elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On samanlaisia ja itseasiassa vaikka en tietäisi, että pari kaveria on nähneet tai soitellut, niin huomaan sen tämän toisen töykeämmästä asenteesta minua kohtaan.

Vierailija
4/4 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kaksinaamaisia. Sitä parjataan seläntakana yhdessä joka ei ole paikalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä