Te miehet jotka kuvittelette tekevänne kullin kuvalla vaikutuksen naiseen
Ottaisitteko itse vakavasti naisen, joka lähettäisi teille ensitöikseen kuvan tuherostaan? Olisiko niin sanottua vaimomatskua?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Kullin kuvan kehtaakin lähettää, mutta joillakin on vain pieni penis.
Voin kuvitella että sulla on semmonen kiero kulli, jota pitää kattoa niinku pöllön päällä että mihin suuntaan tämä rupinuija sojottaa 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kullin kuvan kehtaakin lähettää, mutta joillakin on vain pieni penis.
Voin kuvitella että sulla on semmonen kiero kulli, jota pitää kattoa niinku pöllön päällä että mihin suuntaan tämä rupinuija sojottaa 😆
Rupinuijassasi on kiero mielikuvitus.
Eksä lähetteli pikku meisselistään kuvia. Näytti vissiin isommalta kuvissa. Miten lie nyt kun on melkein viisikymppinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ettei, kertoo rohkeasta ja heittäytymiskykyisestä naisesta?
Kerran tapasin tytön, jonka kanssa parin minuutin juttelun jälkeen hänellä oli mun kulli suussa. Ei siinä enempää tarvittu.
Siitä hetkestä lähtien ollaan oltu yhdessä, nyt on kolme lasta, uusi okt ja kaksi farmariautoa.
Kyseinen suikki tapahtui vuonna 2000.
M42
Eli lähetitkö hänelle postilla tulostetun kuvan munastasi?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ettei, kertoo rohkeasta ja heittäytymiskykyisestä naisesta?
Kerran tapasin tytön, jonka kanssa parin minuutin juttelun jälkeen hänellä oli mun kulli suussa. Ei siinä enempää tarvittu.
Siitä hetkestä lähtien ollaan oltu yhdessä, nyt on kolme lasta, uusi okt ja kaksi farmariautoa.
Kyseinen suikki tapahtui vuonna 2000.
M42
Otti mun nykyäänkin parhaalta kaverilta ja multa suihin
Aikoinaan kun John Holmes oli lehdessä alastomana eka kertaa, toimitus tulvi naisten lähettämiä kirjeitä seuraavat kuukaudet.