Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt kannattaa ottaa työ vastaan. Työn vastaanottaminen kannattaa nyt.

Vierailija
17.05.2025 |

Nyt kannattaa ottaa työ vastaan. Työn vastaanottaminen kannattaa nyt.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen katkeruus näkyy avauksessa kun kohtalona on vaalien jälkeen takiaispuolueen asema.

Vierailija
22/24 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä riemusta kiljuin kun työpaikkaa VIHDOIN yli vuoden tuloksettoman haun jälkeen tarjottiin. Huh mikä helpotus! Harmi vaan, että kuten aina, helpotuksen tunteen vallatessa mielen ja kehon, iskee flunssa ja nytpä sitten olisi pitänyt olla viime viikolla kolme päivää saikulla (en ollut, buranan ja panadolin voimin töissä sairastuttamassa muita) eikä vieläkään ole terve olo.

Seuraava hakija kiittää sinua koeaikapurusta.

Ei ne ehdi purkaa, koska ovat itse vuorostaan sairaina. Ja mä oon hyvä työntekijä, flunssassa tai ei, ei ne mua pihalle pistä.

Mä oon kuullut muiltakin, että uskoivat olevansa koskemattomia ja kuolemattomia, mutta toisin on käynyt. Aika näyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Vasta kun Riikka-Petteri tekee johtopäätökset mm. olemattomien matematiikan osaamistensa vuoksi. Sitten ehkä, perskokkare. Sitten ehkä.

Vierailija
24/24 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä riemusta kiljuin kun työpaikkaa VIHDOIN yli vuoden tuloksettoman haun jälkeen tarjottiin. Huh mikä helpotus! Harmi vaan, että kuten aina, helpotuksen tunteen vallatessa mielen ja kehon, iskee flunssa ja nytpä sitten olisi pitänyt olla viime viikolla kolme päivää saikulla (en ollut, buranan ja panadolin voimin töissä sairastuttamassa muita) eikä vieläkään ole terve olo.

Seuraava hakija kiittää sinua koeaikapurusta.

Ei ne ehdi purkaa, koska ovat itse vuorostaan sairaina. Ja mä oon hyvä  työntekijä, flunssassa tai ei, ei ne mua pihalle pistä.

Mä oon kuullut muiltakin, että uskoivat olevansa koskemattomia ja kuolemattomia, mutta toisin on käynyt. Aika näyttää.

En oo koskematon enkä kuolematon, mutta tuollaiseen työpaikkaan olen just sopiva tekijä. Ei ne yhden flunssan takia mua pihalle pistä.