Nyt kannattaa ottaa työ vastaan. Työn vastaanottaminen kannattaa nyt.
Nyt kannattaa ottaa työ vastaan. Työn vastaanottaminen kannattaa nyt.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä riemusta kiljuin kun työpaikkaa VIHDOIN yli vuoden tuloksettoman haun jälkeen tarjottiin. Huh mikä helpotus! Harmi vaan, että kuten aina, helpotuksen tunteen vallatessa mielen ja kehon, iskee flunssa ja nytpä sitten olisi pitänyt olla viime viikolla kolme päivää saikulla (en ollut, buranan ja panadolin voimin töissä sairastuttamassa muita) eikä vieläkään ole terve olo.
Seuraava hakija kiittää sinua koeaikapurusta.
Ei ne ehdi purkaa, koska ovat itse vuorostaan sairaina. Ja mä oon hyvä työntekijä, flunssassa tai ei, ei ne mua pihalle pistä.
Mä oon kuullut muiltakin, että uskoivat olevansa koskemattomia ja kuolemattomia, mutta toisin on käynyt. Aika näyttää.
Höpö höpö. Vasta kun Riikka-Petteri tekee johtopäätökset mm. olemattomien matematiikan osaamistensa vuoksi. Sitten ehkä, perskokkare. Sitten ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä riemusta kiljuin kun työpaikkaa VIHDOIN yli vuoden tuloksettoman haun jälkeen tarjottiin. Huh mikä helpotus! Harmi vaan, että kuten aina, helpotuksen tunteen vallatessa mielen ja kehon, iskee flunssa ja nytpä sitten olisi pitänyt olla viime viikolla kolme päivää saikulla (en ollut, buranan ja panadolin voimin töissä sairastuttamassa muita) eikä vieläkään ole terve olo.
Seuraava hakija kiittää sinua koeaikapurusta.
Ei ne ehdi purkaa, koska ovat itse vuorostaan sairaina. Ja mä oon hyvä työntekijä, flunssassa tai ei, ei ne mua pihalle pistä.
Mä oon kuullut muiltakin, että uskoivat olevansa koskemattomia ja kuolemattomia, mutta toisin on käynyt. Aika näyttää.
En oo koskematon enkä kuolematon, mutta tuollaiseen työpaikkaan olen just sopiva tekijä. Ei ne yhden flunssan takia mua pihalle pistä.
Persujen katkeruus näkyy avauksessa kun kohtalona on vaalien jälkeen takiaispuolueen asema.