Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kotityö joka on KIVAA?

Vierailija
17.05.2025 |

Itse rakastan sellaista siivoilua jossa kaikenmaailman "kasat" saa poistettua, niin laatikoista, kaapeista kuin "kamankerääjistä" kuten keittiön tasot. Sitten on ihanaa pyyhkiä ne puhtaaksi.

Myös pyykkääminen on mukavaa - kasojen poistoa sekin!

Muita?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitöistä tuli kivoja, kun pääsin tekemään niitä yksin omaan tahtiin hyväkuntoiseen ja tilavaan huusholliin. No tiskaaminen on kyllä aika hirveää edelleen, vaikka vain laittaa astioita koneeseen. Kädet on tahmassa ja märkänä, se on mulle ikävä tunne.

Vierailija
22/26 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskinta on näyttää vaimolle mistä kohtaa voisi lakaista. Tai näin ainakin poikamiehenä kuvittelisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykinpesu ja tiskikoneen täyttäminen/tyhjentäminen ihan ok, kaikki muu ihan hanurista.

Vierailija
24/26 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskinta on näyttää vaimolle mistä kohtaa voisi lakaista. Tai näin ainakin poikamiehenä kuvittelisin.

Lakaista? Asutko jossain mökkipahasessa ilman imuria?

Tosin itse tykkäisin hoivata jotain miessikaa, ei vaan ole tarpeeksi korkealla ÄO:lla varustettua löytynyt, josta olisi hyötyä seurana ja laittamieni puhtaiden lakanoiden välissä...

Vierailija
25/26 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullo kossua ja siivoamaan. Ensin siivotaan perhe lumihankeen ja loput roinat ikkunasta viskottuna pihalle.

Suomalaisen miehen suursiivous

Vierailija
26/26 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatikoston järjestäminen ja papereiden mapittaminen.

T:kirjanpitäjä