Käytän alkoholia joka päivä tylsyyden takia
Käytän alkoholia joka päivä tylsyyden takia.
Miksi sinä käytät alkoholia joka päivä? Miten sinä lievität sietämätöntä tylsyyttä?
Vai etkö sinä käytä runsaasti alkoholia ja eikö sinulla ole sietämättömän tylsää?
Kommentit (36)
Alkoholi vaikuttaa negatiivisesti mielialaan ja mielenterveyteen pitkällä aikavälillä, sitten vasta onkin ikävää.
En juo alkoholia, mutta tuijotan telkkaria ihan zombina. Voisin keksiä jotain tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi vaikuttaa negatiivisesti mielialaan ja mielenterveyteen pitkällä aikavälillä, sitten vasta onkin ikävää.
Ja luulet Äiti Teresa, ettei tämä ole ihmisten tiedossa?
Päiväsi ovat tylsiä alkoholin takia.
Vierailija kirjoitti:
En juo alkoholia, mutta tuijotan telkkaria ihan zombina. Voisin keksiä jotain tekemistä.
Itse pesen pyykkiä, teen kohta leipää ja kofeiinitonta jääkahvia pikakahvista. Sitten jälkkäriksi on pullapitkoa. Kahdeksalta on saunavuoro, mutta minua ennen tai jälkeen ei ole vuoroja niin voin saunoa joustavasti. Iltapalaksi teen vielä pasta bolognesen.
Sä juot koska olet tylsä, ja tylsemmäksi käyt joka kerta kun juot.
Terve aikuinen ihminen löytää valtavan paljon hauskempaa ajanvietettä pää selvänä.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistukseen
Minulla ahdistus on niin voimakas ettei alkoholi edes auta kuin ainoastaan erittäin suurissa määrissä missä toki voi yhtä hyvin sammua.
Alkoholin käyttö on kieltämättä tylsää.
Opettele tekemään käsilläsi muutakin kuin nostamaan kuppia ja runkkaamaan. Lupaan ettei ole tylsää hetkeä sen jälkeen.
Kaikki tuntemani juopot ja tupakoijat on kädettömiä. Ne lähtee juomaan ja polttamaan kun niillä on joutilaat kädet, joilla eivät osaa ryhtyä mihinkään.
Käsillä tekeminen virkistää aivoja. Siinä saa hyviä ideoita, joita haluaa toteuttaa ja syntyy itseään ruokkiva myönteinen kehä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja luulet Äiti Teresa, ettei tämä ole ihmisten tiedossa?
No muistuttelen tästä aina itseänikin niin miksei muitakin?
Juot siksi, että sinulla on alkoholiongelma. Jos sulla on tylsää, niin etkö muka keksi mitään muuta tekemistä kuin juominen? Elämässäsi ei ole mitään nautinnon lähteitä tai kiinnostuksen kohteita (muita kuin alkoholi)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistukseen
Minulla ahdistus on niin voimakas ettei alkoholi edes auta kuin ainoastaan erittäin suurissa määrissä missä toki voi yhtä hyvin sammua.
On tuokin taas alkoholistin tekosyy juomiselleen. Sä aiheutat juomalla ahdistuksesi pahenemisen.
Mikä estää menemästä lääkäriin hakemaan apua ahdistukseen?
On olemassa erittäin hyvä lääke Ketipinor, joka auttaa nukahtamaan illalla ja ainakaan mulla ei ole huolen häivää silloin. Ei sivuvaikutuksia, ei riippuvuutta, sitten pystyy ratkomaan ahdistuksensa alkusyitä. Juominen on maailman surkein tapa yritää hoitaa mitään. Se liuottaa sulta aivot.
Aina löytyy syy juoda jos on alkoholisoitunut kun muuten ei osaa käsitellä tunteita. Sairaushan se on ja taustalla lähes aina mielenterveysongelmia.
Joskus on tylsää. En sen takia kuitenkaan juo. Harvoin tulee alkoholia juotua.
Vierailija kirjoitti:
Mä sidoin telkkua katsellessa kuukaudessa 185 x 175 cm kokoisen ryijyn. Paino 14 kg. Nyt pitäis alkaa jokin toinen työ. Virkkaan pyöreän maton, kuteet on. Ne olen itse repinyt vanhoista lakanoista telkkua katsellessani. Teen tilaustöitä ja myyntiin.
Hyvin toimii, vaikutat tylsältä.
Alkoholisti edistää tylsämielisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistukseen
On tuokin taas alkoholistin tekosyy juomiselleen. Sä aiheutat juomalla ahdistuksesi pahenemisen.
Mikä estää menemästä lääkäriin hakemaan apua ahdistukseen?
On olemassa erittäin hyvä lääke Ketipinor, joka auttaa nukahtamaan illalla ja ainakaan mulla ei ole huolen häivää silloin. Ei sivuvaikutuksia, ei riippuvuutta, sitten pystyy ratkomaan ahdistuksensa alkusyitä. Juominen on maailman surkein tapa yritää hoitaa mitään. Se liuottaa sulta aivot.
Ohis mutta enpä kirjoita tähän omaa hirvittävää kokemustani ketipinorista kun tuskin edes ymmärrät muuta kuin omaa kokemustasi, oli kyse mistä tahansa. -eri
Minä en käytä lainkaan alkoholia ja ei ole koskaan tylsää. Alkoholi on liuotin, joka tylsistyttää aivot.