Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi ihmeessä ihmiset ostaa bepanthenia? Täysin turha aine jolla ei tee mitään

Vierailija
17.05.2025 |

Nykyajan käärmeöljy joka usein vaan pahentaa iho-oireita tukkiessaan huokosia ja estäessään ihon luontaisen hengittämisen.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei sauna, terva ja viina auta, tauti on kuolemaksi.

Vierailija
22/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI, SAATANA, MIKSI???????????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se auttaa todella moniin ihovaivoihin perusvoidetta tehokkaammin, mm.pienet palovammat, naarmut, rohtumat, todella kuivat ihokohdat yms. ihana bepanthen, pitäiski hakea lisää ku edellinen tuubi loppu😀

Vierailija
24/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan pyllyrasvaksi joka ilta.

Vierailija
25/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei mulla tosiaan auttanut ainakaan kuiviin huuliin vaikka joka puolella suositeltiin. Hydrocortisonia ja rasvaista perusvoidetta. 

Jotain muuta sulla sitten on häikkänä kun pelkästään ihon kuivuminen, jos hydrocortisoni auttaa siihen. Kortisoni meinaan ei ole mihinkään kosteuttamiseen tarkoitettu.

Vierailija
26/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostan ja käytän bepanthenia kuivien kynsinauhojen hoitoon ja huulirasvaksi. Käytän myös asfaltti-ihottumaan, jos jollain fillarilla menee luisuun. Mikä tässä rassaa sua?

Vaihdoin itse pitkän käytön jälkeen Bevita R-voiteeseen kun äkkäsin sen ja on halvempaa, suosittelen

-eri

Vierailija
27/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vanhuspuolella töissä ja Bepanthen on ollut monta kertaa apu vanhusten iho-ongelmiin.

Käytän sitä itsekin silloin kun iho tahtoo mennä kuivaksi. Laitan esim. illalla naamaan ja taas on iho paremmassa kunnossa. Talvella käytän välillä huuliin kun ne kuivaa. Joskus laitan suupieliin ja nenänpieliin kun ne kuivaa.

Ap on niitä jolla ei itsellä ole mitään ongelmia ihon kanssa ja siksi viisastelee, kun ei ymmärrä, että kaikki ei ole yhtä onnellisessa asemassa.

Vierailija
28/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas tulee kamalan herkästi kaikenlaisia rohtumia ja hiertymiä a ärtymiä iholle.  Bepanthen ei ole ikinä auttanut mitään.  Eikä mikään hydrokortisoni.

Menin lääkäriin näyttämään niskassa olevaa inhottavaa ihottumaa, joka sai aikanaan alkunsa jostakin vaatteen niskalapusta.  Se meni krooniseksi ja vaikka irrotan aina heti uutena ne laput, niin en ole päässyt siitä vaivasta eroon.  Joku kangaslaatu tai mikä tahansa sitten onkaan, laukaisee sen aina uudestaan.

Lääkäri neuvoi sitä Bepanthenia.  Kiva kiva, sitä olin jo kokeillut vuosia.  Ei mitään vaikutusta.

Viimein suostui kirjoittamaan kortisoni voidetta (Locoidia) ja se on ollut ainoa mikä auttaa.

29/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bepanthen on tähän mennessä kokeilemistani vaihtoehdoista ehdottomasti paras huulirasva.

M59+

Vierailija
30/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta ikinä. Etenkin se voide, emulsiosta ei kokemusta. Mutta voide parantaa yön aikana kaikki haavat ja nirhaumat. Bepanthen  on joka euronsa arvoinen. 5/5

Emulsiota on aina kaapissa palohaavojen varalta. Tykkään myös käyttää finnien paranteluun.

Vierailija
31/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

M-1965 kirjoitti:

Bepanthen on tähän mennessä kokeilemistani vaihtoehdoista ehdottomasti paras huulirasva.

Minusta se on vähän liian hyvä. Huulet alkavat tehdä ylimääräistä ihoa.

Vierailija
32/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli Bepanthen-mainos!!

Täälläkin molempia AINA kaapissa, lapsille paras vähän kaikkeen. Itse käytän kynsinauhoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän