Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi ihmeessä ihmiset ostaa bepanthenia? Täysin turha aine jolla ei tee mitään

Vierailija
17.05.2025 |

Nykyajan käärmeöljy joka usein vaan pahentaa iho-oireita tukkiessaan huokosia ja estäessään ihon luontaisen hengittämisen.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntee nimen lapsuudesta ja apteekit suosittelevat varmuuden vuoksi... ei ärsytä, mutta ei myöskään auta erityisesti.

Vierailija
2/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi täällä palstan päivystävä asiantuntija valistaa meitä, tällä kertaa bepanthenista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä, saippuaa ja isopropanolia, jos ei auta niin ei siinä mitkään bepanthenitkaan auta.

Vierailija
4/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan ja käytän bepanthenia kuivien kynsinauhojen hoitoon ja huulirasvaksi. Käytän myös asfaltti-ihottumaan, jos jollain fillarilla menee luisuun. Mikä tässä rassaa sua?

Vierailija
5/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö 

tuo on tosi toimiva voide monelle. Jos ei sinulle toimi niin älä osta. Helppoa. Ei ole sinulta pois että joku muu käyttää.

Vierailija
6/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on auttanut moneen vaivaan. Tosi hyvä jos tule pieni ihohiertymä tai hautuma. 

Vierailija
7/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mulla tosiaan auttanut ainakaan kuiviin huuliin vaikka joka puolella suositeltiin. Hydrocortisonia ja rasvaista perusvoidetta. 

Vierailija
8/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepantteeni on suosikkivoiteeni.

Vierailija
9/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Aika harvoin. Ehkä sopii takaroosterin hiertymiin, jos ei tulehtunut.

Vierailija
10/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ääliömäinen typpi Lastenklinikalla kysyi onko Bepanthenia lainaksi. 

Vastasin, että en käytä vauvoilleni sitä. 

Toinen ääliömäisyys oli kun hammaslääkärin apulainen puhui Beoanthenista ihan naurettavasta yhteydessä vtu mitä ääliöitä!!!

Vierailija
11/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panthenol, dekspantenoli, B5-vitamiinin eli pantoteenihapon esiaste on tehokas hoito vaurioituneeseen ihoon.  Sen pitoisuus on voiteessa suuri. Toki samaa ainetta saa myös eri muodossa.

Vierailija
12/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi ap! Jauhenlihasta ja bepanthenista tulee paras kastike.

Se opetettiin jo köksäntunneilla! 

Vierailija
13/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostan ja käytän bepanthenia kuivien kynsinauhojen hoitoon ja huulirasvaksi. Käytän myös asfaltti-ihottumaan, jos jollain fillarilla menee luisuun. Mikä tässä rassaa sua?

Mulla ihan samat käyttötarkoitukset. Naisille myydään huulten tehohoitoja ja kynsinauhaöljyjä huomattavasti korkeammilla hinnoilla, vaikka esimerkiksi bebanthen on parempi. 

Vierailija
14/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi täällä palstan päivystävä asiantuntija valistaa meitä, tällä kertaa bepanthenista. 

May the Lord open ja Blessed be.

Vierailija
15/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kun sivaltaa anuksen seudulle niin se tekee niin höpöö... uuuh...

Vierailija
16/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän perseessä, jos suunnittelen ajaa pitkän lenkin fillarilla.

Vierailija
17/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta ikinä. Etenkin se voide, emulsiosta ei kokemusta. Mutta voide parantaa yön aikana kaikki haavat ja nirhaumat. Bepanthen  on joka euronsa arvoinen. 5/5

Vierailija
18/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ihan samat käyttötarkoitukset. Naisille myydään huulten tehohoitoja ja kynsinauhaöljyjä huomattavasti korkeammilla hinnoilla, vaikka esimerkiksi bebanthen on parempi. 

Täällä myös yksi! Mun kynsiteknikko suositteli vaaleanpunaisella tekstillä olevassa tuubissa olevaa bephantenia kynsinauhoihin ja välillä hyvinkin roheisiin käsiini. Ei ole käytön aloituksen jälkeen hirveästi käsien iho halkeillut tai kynsinauhat repsottaneet. 

Vierailija
19/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei mulla tosiaan auttanut ainakaan kuiviin huuliin vaikka joka puolella suositeltiin. Hydrocortisonia ja rasvaista perusvoidetta. 

Useasti rohtuneet huulet, kielii nestehukasta, juoda vettä paras !

Vierailija
20/32 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useasti rohtuneet huulet, kielii nestehukasta, juoda vettä paras !

Kyllä. Sain avun siitä että pääsin eroon totutusta tavasta rasvata huulia. Myös rauta-arvojen kohentaminen auttoi. Vettä olen aina juonut tarpeeksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi