Tein yhdestä lapsesta perinnöttömän, kun otti tatuoinnin
Kaisille on pakko lakiosa antaa, mutta toinen puoli siitä menee nyt muille lapsilleni.
Kommentit (26)
Ihan sama, lakiosuuden tulee saamaan, kannattaa lukea lakia ettei sitten tule pettymään eikä voi enää mitään kun on jo kuollut
Nyt jää tatuoidulta hunsvotilta kiljupönttö ja risa räsymatto perimättä. Voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Etkä tehnyt vaan olet typerä ja lapsellinen trolli jolla ei edes ole lapsia. Jos lapsen halua jättää perinnöttömäksi, niin Suomen lain mukaan siihen pitää olla syynä vakava rikos esim. perittävän murhayritys.
Lakiosa mainitaan avauksessa, joten perintö tarkoittaa tässä yhteydessä lakiosan jaon jälkeen jäävä.
Vierailija kirjoitti:
Lakkasin käymästä mummulla, kun se vittuili mun tatskasta. Hakekoot ne naapuriläänissä asuvat lapsenlapset sille ne paketit postista kotiin.
Munki Mummu vittuilee mulle kaikesta, miten vanha tuun olee ku valmistun, miten se olisi selvittänyt kaikki asiat mua aikasemmin, miten huono sukulainen oon kun en tiedä mitä muut serkut tekevät elämällään, yms vähän kaikesta. Itse se ei ole kehenkään yhteydessä eikä tiedä kenenkään sukulaisensa elämästä mitään. Muut ovat huonoja kun ovat hänet hylänneet.
Vierailija kirjoitti:
Et voi tehdä, kuin sellaisesta, joka on yrittänyt tappaa sinut tai vakavasti pahoinpidellyt sinua jatkuvasti. Eli haaveita vaan.
Jos on elänyt kunniattomasti tai loukannut perinnönjättäjää ovat lain mukaan ne syyt, miten lapsensa voi jättää perinnöttömäksi. Esim. jos lapsi on rikollinen, käyttää huumeita tai on homosuhteessa, jos perinnönjättäjä ei sellaista hyväksy, niin tällaiset lasketaan "kunniattomaksi elämäksi" ja vainaja saa viimeisen kostonsa.
Ite sain kuoppakoroituksen perintääni, otin mellevän pääkallotatuoinnin, jonka päässä silinterihattu!