Kampaaja pilasi hiukseni
Olin kasvattanut otsatukkaa pois ja ne olivat jo olkapäille asti. Pyysin häntä leikkaamaan kaikki hiukseni saman mittaiseksi etteivät ne erotu joukosta. Sitten hän alkoikin "harventamaan" otsahiuksiani tms. että ne sulautuisivat joukkoon. Olin yrittänyt tätä jo kahden kampaajan kanssa ennen eikä piikkisuoria hiuksiani pysty leikata niin, että ulospäin kasvatetut otsahiukseni eivät erotu joukosta jos ne eivät ole samanpituisia muiden hiusten kanssa. Siksi siis pyysinkin, että leikkaa olkapäämittaisiksi hiukseni. En ymmärrä miten hän pystyi lyhentämään otsahiuksiani ainakin 12cm. Minulla kestää vuosi kasvattaa ne uudelleen ulos! Itkettää.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
En käy enää kampaajalla, en voi. Mietin kotona jo tarkasti, miten selitän. Otan kuvia mukaan, sanon selvästi, mitä haluan ja mitä en halua. Tuloksena on niin erilainen lopputulos, että naurattaisi jos ei itkettäisi. Olen nykyään aika hyvä leikkaamaan itse ja saan mitä haluan ja ihan ilmaiseksi. Ihan takaa mieheni leikkaa ohjeitteni mukaan ja osaa jo ihan hyvin hänkin. Kampaajalle en enää mene.
Muistan kerran vuosia sitten, kun kampaaja föönasi ja väkersi takahiuksiani pitkään ja tuloksena pääni oli kuin iso pallo. Mietin, että meniköhän hän nauramaan takahuoneeseen, kun jouduin menemään kadulle pallopääni kanssa? Ihmiset tuijottivat bussissa. Kotona kastelin hiukseni heti. Leikkauskin oli huono, mutta sentään pääsin pallopäästä.
Jep. Eihän sinun kannatakaan mennä kun jo alunperin asenteesi on tuollainen. Ihmettelen sitäkin että mietit menikö kampaaja takahuoneeseen nauramaan. ???
Teidän täytyy olla tiukkana kun opastatte ja näyttää konkreettisesti miten leikataan, mutten voi olla niin että lähtee 15 cm hiuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käy enää kampaajalla, en voi. Mietin kotona jo tarkasti, miten selitän. Otan kuvia mukaan, sanon selvästi, mitä haluan ja mitä en halua. Tuloksena on niin erilainen lopputulos, että naurattaisi jos ei itkettäisi. Olen nykyään aika hyvä leikkaamaan itse ja saan mitä haluan ja ihan ilmaiseksi. Ihan takaa mieheni leikkaa ohjeitteni mukaan ja osaa jo ihan hyvin hänkin. Kampaajalle en enää mene.
Muistan kerran vuosia sitten, kun kampaaja föönasi ja väkersi takahiuksiani pitkään ja tuloksena pääni oli kuin iso pallo. Mietin, että meniköhän hän nauramaan takahuoneeseen, kun jouduin menemään kadulle pallopääni kanssa? Ihmiset tuijottivat bussissa. Kotona kastelin hiukseni heti. Leikkauskin oli huono, mutta sentään pääsin pallopäästä.
Jep. Eihän sinun kannatakaan mennä kun jo alunperin asenteesi on tuollainen. Ihmettelen sitäkin et
En menekään. Leikkaan itse ja on nätit puolipitkät hiukset nykyään. Silloin oli kerroksittain leikattu ja voi kamala, mitä kokemuksia oli. Useita kampaajia kokeilin, sitten luovutin. Kasvatin kerrokset pois, että pystyn itse leikkaamaan ja olen nyt oikein tyytyväinen kotikampaamoni asiakas :)
Otsatukka yltää olkapäille ja perskarvat pohkeille.
Joo, en enää käy kampaajalla, koska he ei ymmärrä selvää suomea. Viimeisen 6 vuoden aikana olen käynyt 2 kertaa, kun muutin mallia, väriä en uskalla enää ottaa. Liikaa pettymyksiä.