Vituttaa kun poika putsaa moottoripyöräjuttuja keittiön pöydällä
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ole ammattikoululainen?
EI kai muut osais edes korjata moottoripyörää
Touché.
Lapsuudenkodissani velipojat rassaivat mopojaan aina tupakeittiössä että meillä oli ihan normaalia että pari mopoa siellä aina majaili ja isä korjasi yleensä moottorisahaa, missäpä muuallakaan kuin keittiön pöydällä ja ei tietenkään mitään suojaa alla kuten ei mopoillakaan, siinä ne mattojen päällä olivat kun niitä korjattiin.
En oikein ymmärrä Hesalaisten juttuja amitsusta ja mopoista. Minä itse olen jo jonkin ikäinen ja kyllä minä osaan mopolla ajaa. Ykkösvaihde alas oikealla jalalla. Yksi ylös on vapaa, seuraavat ylös on vaihteita.
N55
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä Hesalaisten juttuja amitsusta ja mopoista. Minä itse olen jo jonkin ikäinen ja kyllä minä osaan mopolla ajaa. Ykkösvaihde alas oikealla jalalla. Yksi ylös on vapaa, seuraavat ylös on vaihteita.
N55
Jep, kuulostaa hyvältä. Paitsi oikealla on jarru. Paitsi tietty jos ajat selkä edellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa oikein sanoa. Oma lapseni on eliittilukiossa eikä hänellä tai kellään kavereistakaan ole mopoa tai moottoripyörää. Kaikki kulkevat Uberilla.
Kuulostaa ihan meidän vävyltä. Se on jonottanut kaksi viikkoa johonkin fillarikorjaamoon, että ne paikkaisi sen hienon sähköpyörän renkaan. Maatilalta kotoisin oleva mieheni ihmettelee vävyn avuttomuutta, mutta ei halua puuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N55
Jep, kuulostaa hyvältä. Paitsi oikealla on jarru. Paitsi tietty jos ajat selkä edellä.
Brittivehkeissä on jarru vasemmalla ja vaihteet oikealla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N55
Ei ole Suzukeissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa oikein sanoa. Oma lapseni on eliittilukiossa eikä hänellä tai kellään kavereistakaan ole mopoa tai moottoripyörää. Kaikki kulkevat Uberilla.
Kuulostaa ihan meidän vävyltä. Se on jonottanut kaksi viikkoa johonkin fillarikorjaamoon, että ne paikkaisi sen hienon sähköpyörän renkaan. Maatilalta kotoisin oleva mieheni ihmettelee vävyn avuttomuutta, mutta ei halua puuttua.
Ymmärrän. Maalla ei ole sellaista teknistä ongelmaa, jota ei itse yritettäisi ratkaista. Olen itsekin maalta kotoisin.
Älkää pyytämättä sekaantuko asioihini!!
AP
Meillä ei ole autotallia tai mitään muutakaan tilaa rivitalossa, joten keittiön pöydällä on kasattu yksi jos toinenkin vehe. Itsekin olen sitä harrastanut. Ei se ole niin vakavaa ja pöytä on hyvin suojattu. N48
Kiellä.
Epäsiistiä.