Onko Honda hyvä automerkki?
Neitiautossa katon että olis yksi siisti civikki.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teknisesti luotettava. Mutta japanilaiseen tyyliin paukkuva ja epämukava alusta sekä muutenkin vähän sellainen rimpulan tuntuinen tiellä ja materiaaleiltaan.
Et oo sitten Lexusta ajanut.
Olen, mutta se ei olekaan TYYPILLINEN japanilainen auto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsin luotettava. Ne pienet bensaturbot kannattaa kiertää kaukaa.
Onko 1.5 turbo ongelmallinen? sellaista olin kattellut.
On huonossa maineessa. Se 1.8 bensa vapari on luotettava ja pirteä.
Vierailija kirjoitti:
Honda on vähän samanlainen sekunda-auto, ku Hyundait ja Kiat. Jos vaan on mahdollisuus laittaa muutama tonni enemmän, ni saat jo jonkun nätin Toyotan jossa on jo premiumtason kyydit Hondaan verrattuna.
Toyotathan on aivan kauheita ajaa.
Meillä on ollut Honda Civic nyt yli kymmenen vuotta ja se on toiminut yllättävän luotettavasti. Akku piti vaihtaa jossain kymmenen vuoden kohdalla, ja pientä huoltoa on tehty yleensä ennen katsastusta, mutta muutoin tuo on ollut ihan toimiva peli. Ei ole tarvinnut rampata huolloissa, kuten moni ranskiksen omistaja.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 1997 Honda Accord 2.0 IS. Parempi auto kun aikaisemmat 2010-luvun Golffi ja b-mersu. Niissä oli kokoajan jotain pikkuvikaa... Alustan osat myös heikkoja. Tässä kohta 400000 ajetussa peittää kaikki ilmastointia myöten ja konetta ei ole koskaan avattu...
Ei kai noin vähän ajetussa nyt mitään koneen availua tarvi?
Mulla on puoli miljoonaa ajettu bokserdiesel Subaru eikä puhettakaan että tarttis mitään remonttia tehdä.
Uudemmat Hondat ainakin vakavsti ruosteongelmaisia eli kiertäisin kaukaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsin luotettava. Ne pienet bensaturbot kannattaa kiertää kaukaa.
Onko 1.5 turbo ongelmallinen? sellaista olin kattellut.
Ei kai muuta kuin turbo loppuu siinä 100tkm kohdalla. Voihan niitä uusia.
Mulla oli Hondia useampi, kaikki oli erinomaisia. Oli puoli miljoonaa ajettuja kaikki. Erinomaisia. Valitettavasti Hondalta ei löytynyt muuttuneeseen elämäntilanteeseen sopivaa autoa ja jouduin ottamaan saksalaisen. Kyllä on ollut pettymys. Ajettavuudessa en ole huomannut mitään eroa.
Autoja on monta, homoilla on honda.
Vierailija kirjoitti:
Honda on vähän samanlainen sekunda-auto, ku Hyundait ja Kiat. Jos vaan on mahdollisuus laittaa muutama tonni enemmän, ni saat jo jonkun nätin Toyotan jossa on jo premiumtason kyydit Hondaan verrattuna.
Toyota käyttää moottoreissaan Hondan valmistamia mäntiä sekä Yamahan valmistamia kansia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toyotathan on aivan kauheita ajaa.
Ei sellainen uusi rav4 kyllä hassummalta tuntunut ajettavuudeltaan, itse olen aina ajanut saksalaisilla preemiumeilla niin täytyy kyllä sanoa että toyota on kyllä ottanut todella paljon välimatkaa kiinni tuossa asiassa.
Itsellä on yksi CR-Z kakkosautona, ihan näppärä kesäkeleillä kun yksin ajelee pitkiä työmatkoja, vie vähän bensaa ja kulkee kuitenkin ihan riittävästi. Niitä saa halvalla, jopa Civicciä halvemmalla kun ei ole niin käytännöllinen.
Sanonta kuuluu, että hondia homoille.
Honda.
Civic 1.8 16v ihan loistava peli. Ruostesuojaus, ruostesuojaus ja ruostesuojaus.
Oletko harkinnut Mazda Demiota? Tai vanhempaa Hyundai Matrix? Ovat erittäin tyylikkäitä ja soivia pelejä.
Honda on surkein automerkki sitten Daacian vuonna 2026.
Harmi koska 1990- ja 2000-luvulla olivat hyviä
Uudet Hondat vissiin todella ruosteherkkiä joten suojuttaisin
Honda Jazz komeili joskus suomen vähävikaisimpana autona tilastoissa.
Vierailija kirjoitti:
Honda oli tosi kova merkki 90-00 luvuilla. Ihan premium tasoa ne paremmat mallit (Accord jne.). Nyt on jotenkin jäänyt jalkoihin.
Minä pidän eniten Bentleystä. Se Honda, se on rahvaanomaisten "kärry". Vähän niin kuin itäauto. Fyi !