Onko Honda hyvä automerkki?
Neitiautossa katon että olis yksi siisti civikki.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teknisesti luotettava. Mutta japanilaiseen tyyliin paukkuva ja epämukava alusta sekä muutenkin vähän sellainen rimpulan tuntuinen tiellä ja materiaaleiltaan.
Et oo sitten Lexusta ajanut.
Olen, mutta se ei olekaan TYYPILLINEN japanilainen auto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsin luotettava. Ne pienet bensaturbot kannattaa kiertää kaukaa.
Onko 1.5 turbo ongelmallinen? sellaista olin kattellut.
On huonossa maineessa. Se 1.8 bensa vapari on luotettava ja pirteä.
Vierailija kirjoitti:
Honda on vähän samanlainen sekunda-auto, ku Hyundait ja Kiat. Jos vaan on mahdollisuus laittaa muutama tonni enemmän, ni saat jo jonkun nätin Toyotan jossa on jo premiumtason kyydit Hondaan verrattuna.
Toyotathan on aivan kauheita ajaa.
Meillä on ollut Honda Civic nyt yli kymmenen vuotta ja se on toiminut yllättävän luotettavasti. Akku piti vaihtaa jossain kymmenen vuoden kohdalla, ja pientä huoltoa on tehty yleensä ennen katsastusta, mutta muutoin tuo on ollut ihan toimiva peli. Ei ole tarvinnut rampata huolloissa, kuten moni ranskiksen omistaja.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 1997 Honda Accord 2.0 IS. Parempi auto kun aikaisemmat 2010-luvun Golffi ja b-mersu. Niissä oli kokoajan jotain pikkuvikaa... Alustan osat myös heikkoja. Tässä kohta 400000 ajetussa peittää kaikki ilmastointia myöten ja konetta ei ole koskaan avattu...
Ei kai noin vähän ajetussa nyt mitään koneen availua tarvi?
Mulla on puoli miljoonaa ajettu bokserdiesel Subaru eikä puhettakaan että tarttis mitään remonttia tehdä.
Minä pidän eniten Bentleystä. Se Honda, se on rahvaanomaisten "kärry". Vähän niin kuin itäauto. Fyi !