Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KYLLÄ HÄVETTÄÄ!!! Naapurin poika tuli eilen pyytämään

Vierailija
20.03.2007 |

poikaamme leikkimään. Menivät naapurin pihalle vähäksi aikaa ennen ruokaa. Me miehen kanssa ryhdyttiin tekemään iltaruokaa sillä aikaa. Mies alkoi kähmimään ja sehän johti nopeasti siihen että mies laski housunsa ja paineli takaapäin, mä siis keittiön pöytää vasten. Ei sitten tajuttu kiimassa laskea kaihtimia alas ja mun työkaveri tyttöineen asteli meille kylään nähden riittävästi ennenkuin huomasimme.

Voi että mä haluun muuttaa pois! Haluan ainakin vaihtaa työpaikan! Ukko vaan nauraa !

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden takapihalle, eivät ole samassa eskarissa ja leikkivät usein iltaisin hetken .

Me EI ODOTETTU VIERAITA. Työkaveri oli ollu vaateostoksilla tytönsä kanssa, me asutaan sen automarketin matkan varrella. Onneksi ei ollut tää työkaveri tänään töissä, viettää pitkää vapaata. Silti asitin kyllä että muutamat tieis. MIKSI EI HMISET EI VOI ILMOITTAA YLLÄTYSKÄYNNEISTÄÄN!!!

Vierailija
22/30 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka ei ainakaan palanut pohjaan, kun tuli keskeytys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaan ylpeä siitä, että miehesi kanssa intohimo roihuaa!! Ihmettelijöille sanot, että ai.. eikö teillä koskaan??

Vierailija
24/30 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etupihalta suora yhteys meidän keittiöön. Asutaan semmosessa rivariyhtiössä missä iso etupiha jokaisella tontilla. Iso pensasaita suojaa kävelytiellä kulkijoita. Parkkipaikka talon päädyssä, ei kuulu meille jos joku ajaa pihaan autolla .Työkaveri oli nähnyt että oltiin tultu töistä kotiin kun meidän autot oli jo parkkipaikalla.

Hitto ! Tää nainen harrastanu ennekin spontaanikäyntejä! Miks me ei tajuttu varoa ja vetää verhoja! Se pikkutyttökin näki! Varmaan alkaavat kiusata poikaa kohta- äiti ja isi ne vaan nusailee keskellä päivää-vaikka ilta olikin.

Vierailija
25/30 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on myös hienoa, että intohimo roihuaa!

Harmi vaan, että työkaverikin sai intohimostanne osansa.

Vierailija
26/30 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin hikisia ja punaisia, juotiin vaikeena kahvit... mies ei saanu tietenkään heti kaluaan housuihinsa tietenkään tungettua.

Auttakaa. Onhan muillakin ollut vastaavia tilanteita, mä HÄPEÄN, HÄPEÄN!

Vierailija
27/30 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa verhot kiinni seuraavan kerran tai menkää makuuhuoneeseen hommiin jos kerta keskellä päivää pitää hässiä.

...Kivahan se on kun lempi leiskuu.

Vierailija
28/30 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

moista nähnyt. Saahan sitä kotonaan seksiä harrastaa, hieno hommahan se vaan on, että löytyy vielä spontaanisuutta. Enemmän työkaverin moka kuin teidän.

Vierailija
29/30 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkällä vapaalla ollut ja näki meidän olevan kotona. Olihan se aika kankeeta se meidän seurustelu kahvipöydässä eikä ne kauan olleet. Huomenna tää tulee takaisin vapaaltaan.

Ja meillä ky ylipäätään niin vähän vieraita ettei oikeen tajuakaan että joku voi tulla yllättäen. Ois ollu ne verhot alhaalla...

Vierailija
30/30 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatta olla vikkojen taukoja, sitten tunkee kylässä jonnekin veskiin mun kanssa ja alkaa ehdottelemaan. On meitä moneen lähtöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi