KYLLÄ HÄVETTÄÄ!!! Naapurin poika tuli eilen pyytämään
poikaamme leikkimään. Menivät naapurin pihalle vähäksi aikaa ennen ruokaa. Me miehen kanssa ryhdyttiin tekemään iltaruokaa sillä aikaa. Mies alkoi kähmimään ja sehän johti nopeasti siihen että mies laski housunsa ja paineli takaapäin, mä siis keittiön pöytää vasten. Ei sitten tajuttu kiimassa laskea kaihtimia alas ja mun työkaveri tyttöineen asteli meille kylään nähden riittävästi ennenkuin huomasimme.
Voi että mä haluun muuttaa pois! Haluan ainakin vaihtaa työpaikan! Ukko vaan nauraa !
Kommentit (30)
Ruoka ei ainakaan palanut pohjaan, kun tuli keskeytys.
Olet vaan ylpeä siitä, että miehesi kanssa intohimo roihuaa!! Ihmettelijöille sanot, että ai.. eikö teillä koskaan??
etupihalta suora yhteys meidän keittiöön. Asutaan semmosessa rivariyhtiössä missä iso etupiha jokaisella tontilla. Iso pensasaita suojaa kävelytiellä kulkijoita. Parkkipaikka talon päädyssä, ei kuulu meille jos joku ajaa pihaan autolla .Työkaveri oli nähnyt että oltiin tultu töistä kotiin kun meidän autot oli jo parkkipaikalla.
Hitto ! Tää nainen harrastanu ennekin spontaanikäyntejä! Miks me ei tajuttu varoa ja vetää verhoja! Se pikkutyttökin näki! Varmaan alkaavat kiusata poikaa kohta- äiti ja isi ne vaan nusailee keskellä päivää-vaikka ilta olikin.
Minusta on myös hienoa, että intohimo roihuaa!
Harmi vaan, että työkaverikin sai intohimostanne osansa.
oltiin hikisia ja punaisia, juotiin vaikeena kahvit... mies ei saanu tietenkään heti kaluaan housuihinsa tietenkään tungettua.
Auttakaa. Onhan muillakin ollut vastaavia tilanteita, mä HÄPEÄN, HÄPEÄN!
Laittakaa verhot kiinni seuraavan kerran tai menkää makuuhuoneeseen hommiin jos kerta keskellä päivää pitää hässiä.
...Kivahan se on kun lempi leiskuu.
moista nähnyt. Saahan sitä kotonaan seksiä harrastaa, hieno hommahan se vaan on, että löytyy vielä spontaanisuutta. Enemmän työkaverin moka kuin teidän.
pitkällä vapaalla ollut ja näki meidän olevan kotona. Olihan se aika kankeeta se meidän seurustelu kahvipöydässä eikä ne kauan olleet. Huomenna tää tulee takaisin vapaaltaan.
Ja meillä ky ylipäätään niin vähän vieraita ettei oikeen tajuakaan että joku voi tulla yllättäen. Ois ollu ne verhot alhaalla...
Saatta olla vikkojen taukoja, sitten tunkee kylässä jonnekin veskiin mun kanssa ja alkaa ehdottelemaan. On meitä moneen lähtöön.
niiden takapihalle, eivät ole samassa eskarissa ja leikkivät usein iltaisin hetken .
Me EI ODOTETTU VIERAITA. Työkaveri oli ollu vaateostoksilla tytönsä kanssa, me asutaan sen automarketin matkan varrella. Onneksi ei ollut tää työkaveri tänään töissä, viettää pitkää vapaata. Silti asitin kyllä että muutamat tieis. MIKSI EI HMISET EI VOI ILMOITTAA YLLÄTYSKÄYNNEISTÄÄN!!!