Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KYLLÄ HÄVETTÄÄ!!! Naapurin poika tuli eilen pyytämään

Vierailija
20.03.2007 |

poikaamme leikkimään. Menivät naapurin pihalle vähäksi aikaa ennen ruokaa. Me miehen kanssa ryhdyttiin tekemään iltaruokaa sillä aikaa. Mies alkoi kähmimään ja sehän johti nopeasti siihen että mies laski housunsa ja paineli takaapäin, mä siis keittiön pöytää vasten. Ei sitten tajuttu kiimassa laskea kaihtimia alas ja mun työkaveri tyttöineen asteli meille kylään nähden riittävästi ennenkuin huomasimme.

Voi että mä haluun muuttaa pois! Haluan ainakin vaihtaa työpaikan! Ukko vaan nauraa !

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalun tungettua housuun ? Oliko ukkosi pakko tulla kahvipöytään kalu tanassa ???

Viilaa tarinaas ensi kerralla vähän paremmin.

Vierailija
2/30 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olisin tosiaan jättänyt tulematta, jos moisen show:n olisin nähnyt :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi työkaverinkin mokoma ymmärtää. Itse ainakin ottaisin ihan huumorilla, olisin sitten kummassa asemassa tahansa.

Vierailija
4/30 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja häpeän silmät päästäni . Mies vaan hörähtelee, tuntuu ikäänkuin hänen miehuutensa olisi saanut jonkun ylennyksen kun työkaverini näki ! Tehtyä ei saa tekemättömäksi.

ap

Vierailija
5/30 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

palatte vielä tulessa ja saatte isän kädestä

Vierailija
6/30 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sä nyt muistit sentään ikkunan avata ja tuulettaa.

Vierailija
7/30 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ja mieheni seksistä on siveys ja pihtailu kaukana, mutta naapureille ei tarvitse näytellä.

Vierailija
8/30 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti nro 1

Ei sitten tajuttu kiimassa laskea kaihtimia alas ja mun työkaveri tyttöineen asteli meille kylään nähden riittävästi ennenkuin huomasimme.

Viesti nro 2

ei se tullu siälle saakka, ehtivät nähdä tarpeeksi ikkunasta,

Viesti nro 3

Työkaveri soitti kuitenkin ovikelloa -luuli ettei me nähty heidän tuloaan touhutessamme.

oltiin hikisia ja punaisia, juotiin vaikeena kahvit... mies ei saanu tietenkään heti kaluaan housuihinsa tietenkään tungettua.

Ensin siis astelivat ovesta sisään ja sitten kurkkivatkin jo ikkunasta. Kummia kavereita kun ikkunoista kurkkivat sisään.

Ja sitten vielä työkaveri tuli sisäänkin (miksi ap meni avaamaan) ukolla ainakin puolen tunnin stondis, kun ei kahvin keittämisen eikä juomisen aikaan laskenut.

Vierailija
9/30 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin ainakin kääntynyt kannoillani jos olisin huomannut isäntäväen puuhissaan...

Vierailija
10/30 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty on voinut seksikäryn kahvipöydässä haistaa ja punaisilta poskiltakin on voinut jotain arvata. Mut en usko että on nähnyt kun pimpottamaan on tullut.

Vierailija
11/30 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan tulis painelemaan ovikelloa jos näkisin että siellä hässitään :)

Se sun työkaverishan se sais hävetä kun tuollain keskeytti jos kerta näki!!!!

Vierailija
12/30 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hässi miehensä kanssa, työkaveri tuli pihaan ja näki ikkunasta touhut. Eihän ep missään vaiheessa sanonut, että tulivat sisälle asti.

Mäkin olen kyllä sitä mieltä, että saa kai sitä kotonaan rakastella missä huvittaa - työkaverin moka. Aika hauska juttu :)

Vierailija
13/30 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Viesti nro 1

Ei sitten tajuttu kiimassa laskea kaihtimia alas ja mun työkaveri tyttöineen asteli meille kylään nähden riittävästi ennenkuin huomasimme.

Viesti nro 2

ei se tullu siälle saakka, ehtivät nähdä tarpeeksi ikkunasta,

Viesti nro 3

Työkaveri soitti kuitenkin ovikelloa -luuli ettei me nähty heidän tuloaan touhutessamme.

oltiin hikisia ja punaisia, juotiin vaikeena kahvit... mies ei saanu tietenkään heti kaluaan housuihinsa tietenkään tungettua.

Ensin siis astelivat ovesta sisään ja sitten kurkkivatkin jo ikkunasta. Kummia kavereita kun ikkunoista kurkkivat sisään.

Ja sitten vielä työkaveri tuli sisäänkin (miksi ap meni avaamaan) ukolla ainakin puolen tunnin stondis, kun ei kahvin keittämisen eikä juomisen aikaan laskenut.

-ei ap-

Vierailija
14/30 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kaihoisana muistelee*

Vierailija
15/30 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ap hässi miehensä kanssa, työkaveri tuli pihaan ja näki ikkunasta touhut. Eihän ep missään vaiheessa sanonut, että tulivat sisälle asti.

Mäkin olen kyllä sitä mieltä, että saa kai sitä kotonaan rakastella missä huvittaa - työkaverin moka. Aika hauska juttu :)

naamat punaisina joivat kahvia. Lues tarkemmin......

Vai tarkoititko että tuliko ukko sisälle asti, niin voihan sitä siinä huulillakin olla vaan.

Vierailija
16/30 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ikkunat lattialle saakka vai miten ikkunasta voi nähdä teidän hässimisen kokonaan ??

Selväääääää provoooo.

Vierailija
17/30 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

poikaamme leikkimään. Menivät naapurin pihalle vähäksi aikaa ennen ruokaa. Me miehen kanssa ryhdyttiin tekemään iltaruokaa sillä aikaa. Mies alkoi kähmimään ja sehän johti nopeasti siihen että mies laski housunsa ja paineli takaapäin, mä siis keittiön pöytää vasten. Ei sitten tajuttu kiimassa laskea kaihtimia alas ja mun työkaveri tyttöineen asteli meille kylään nähden riittävästi ennenkuin huomasimme.

Voi että mä haluun muuttaa pois! Haluan ainakin vaihtaa työpaikan! Ukko vaan nauraa !

Vierailija
18/30 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ois voinut olla myötähäpeäkin. Ihanan kiihkeää teillä.

Vierailija
19/30 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aina mua pistää tökkimään se jos ei huolehdita siitä että lapset ei näe. Nyt ei nähnyt, mutta ois voinut.

Mä en tykkää ajatuksesta että mun lapset pääsis näkemään jotain näytöstä, kun naapurit pistää pamputtaen menemään keittiön pöydällä, ja ei se ole muidenkaan lasten silmille soveliasta.

Ei mee kuin muutama sekunti vetää verhot eteen, tuskin vie intohimoiselta pariskunnalta haluja se.

Vierailija
20/30 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minkä ikäisen lapsen laskette ilman valvontaa yksin ulos ja jos odotatte vieraita, miksi käytte paneskelemaan julkisessa tilassa? Ja söikö kukaan häpykarvaisia ruokia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi