Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihana grillailla oman talon terassilla. Kanaa, kalaa ja kasviksia tulossa

Vierailija
17.05.2025 |

Säälittää vaan niin kerrostalossa asuvat jotka grillaa hernekeittoa sähkölevyllä🤮🤣😂🤣😂😂😂🤣🤣🤣

Kommentit (133)

Vierailija
81/133 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pylly tänne!

-Läiskijä

Vierailija
82/133 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä asun omakotitalossa, mutta en omista grilliä. Viimeisin grillauskerta on jostakin 80-luvun alusta.

Aha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/133 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kommentoida, mutta jätän väliin. Tällä kertaa

Vierailija
84/133 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin kommentoida, mutta jätän väliin. Tällä kertaa

Hyvä.pidä vaan turpa kiinnii jos ei asiaa.

Vierailija
85/133 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei säälitä yhtään. Asun omassa isossa omakotitalossa (>400m2) ja aion muuttaa kerrostaloon vuokralle. En ole tänä vuonna grillannut pihalla kertaakaan. Ehkä kerran kesässä grillaan ulkona kaupungissa, maalla useammin, kun keittiöt molemmissa kesäpaikoissa ovat suhteellisen vaatimattomia kaupungin keittiöön verrattuna. Takkaa olen viimeksi kaupungissa polttanut toissajouluna (2023). Olen todennut, että en oikeastaan kaipaa näitä yhtään. 

Vierailija
86/133 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, tulee ihan vesi kielelle. Mitä kalaa ja kasvista on grillissä ? 

Vierailija
87/133 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei säälitä yhtään. Asun omassa isossa omakotitalossa (>400m2) ja aion muuttaa kerrostaloon vuokralle. En ole tänä vuonna grillannut pihalla kertaakaan. Ehkä kerran kesässä grillaan ulkona kaupungissa, maalla useammin, kun keittiöt molemmissa kesäpaikoissa ovat suhteellisen vaatimattomia kaupungin keittiöön verrattuna. Takkaa olen viimeksi kaupungissa polttanut toissajouluna (2023). Olen todennut, että en oikeastaan kaipaa näitä yhtään. 

Aha

Vierailija
88/133 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei sitten pysty olemaan ainoaa kunnollista grilliä eli muurattua, koska se grillisi on terassilla. Kaasu- ja sähkögrillaus on vain lämmittämistä ja hiiligrillillä tulee aina se saakelin sytytysnesteen maku jokaiseen ruokaan. Paljon parempaa ruokaa saa aikaiseksi paistinpannulla ja uunissa.

Hiiligrillin saa syttymään ilman sytysnestettä,

Vierailija
89/133 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on Helsingin keskustassa talonyhtiöllä yhteinen kattoterassi, jossa voi grillata. Käykö se?

Käy, parempi kuin oma piha

Vierailija
90/133 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei sitten pysty olemaan ainoaa kunnollista grilliä eli muurattua, koska se grillisi on terassilla. Kaasu- ja sähkögrillaus on vain lämmittämistä ja hiiligrillillä tulee aina se saakelin sytytysnesteen maku jokaiseen ruokaan. Paljon parempaa ruokaa saa aikaiseksi paistinpannulla ja uunissa.

Minä ainakin sytytän hiiligrillin (ja takan) toholla. Syttyy hetkessä eikä tarvita mitään nesteitä tai muita sytykkeitä. 

Vierailija
91/133 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Grillaamme täällä mökillä myöhemmin kun suomen peli on loppunut ja ollaan käyty saunassa. Tarkoitus olis katsoo niitä viisujakin tyttöystävän kanssa.

Suolen peli? Ei kiinnosta edes tietää kenen kanssa ja koska. Viisujakaan en viitsi katsoa, tulos selviää netistä

Vierailija
92/133 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa lämmittää sauna, käydä uimassa, tehdä nuotio ja paistaa makkaraa 🍺 Mökkeilyä 3 koira ja kissan kanssa, mukana myös luonnon eläimet.

Vierailija
93/133 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on Helsingin keskustassa talonyhtiöllä yhteinen kattoterassi, jossa voi grillata. Käykö se?

ON on  paskakin on parempaa ku suklaa.

Vierailija
94/133 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valmistan proteiinit ja vihannekset paljon mielummin vesihauteessa tai höyryuunissa kontrolloidusti kuin grillissä. Pihalla on hiiligrilli, mutta mielummin käytän grillgrate.com grillitasoa kaasuliedellä sisällä vaikka höyrytettyjen tai sous-vide parsojen viimeistelemiseen grillillä, jos niihin grillin makua haluan. Paljon helpompaa. Weberissäkin on grillgrate.com ritilän tilalla, mutta harvoin viitsin sitä lämmittää. 

Vierailija
95/133 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva kun on parveke jossa voi istuksia cavalasi kädessä. Grillailla ei saa, mutta muutama hyvä juusto ja chorizo-makkara on namia nekin. Viikon päästä vkl mummolassa jossa pääsee rantasaunaan ja ukin kanssa järvelle kalaan. Sitä odotellessa kivaa lauantaita kaikille! 

Vierailija
96/133 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä valmistan proteiinit ja vihannekset paljon mielummin vesihauteessa tai höyryuunissa kontrolloidusti kuin grillissä. Pihalla on hiiligrilli, mutta mielummin käytän grillgrate.com grillitasoa kaasuliedellä sisällä vaikka höyrytettyjen tai sous-vide parsojen viimeistelemiseen grillillä, jos niihin grillin makua haluan. Paljon helpompaa. Weberissäkin on grillgrate.com ritilän tilalla, mutta harvoin viitsin sitä lämmittää. 

HyiVittu🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮💩💩🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

Vierailija
97/133 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitiseekö kakarat? 

itse otan eväät ja menen luontoon kuudeksitunniksi.

Vierailija
98/133 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ON on  paskakin on parempaa ku suklaa.

Ei kannata pilkata ruokaa! Luoja muistaa.

Vierailija
99/133 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hiili- ja kaasugrillit, mutta ne on käyttämättä kun muurikalla paistetaan kaikki paitsi makkarat. Tulee 100x parempaa. Makuasia toki. 

Vierailija
100/133 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa asua kerrostalossa! Tulee lähdettyä usein ulos liikkumaaan, ja se näkyy. Ikä kohta 50, mut penikat jää kauas taa lenkillä. Ne asuu omissa taloissa ja hukkuu sohvaan. Lisäksi luulin, että nuoremmat on hyväkuntoisiaolin väärässä.