Miten jaksaa 2vuotta vielä seuraaviin eduskuntavaaleihin?
Tää hallitus saa Suomen täysin romahtamaan. Eivätkä välitä kun ovat suurituloisia
Kommentit (8)
En nyt tiedä muuttuukoo silloin yhtään mikään. Sama velkavuori odottaa uutta hallitusta, oli se sitten Orpon II hallitus tai Purran I.
Vierailija kirjoitti:
SullaKIN on kaksi vuotta aikaa harjoitella TÖIHIN MENEMISTÄ!!!!
Tiedä vaikka se alkaisi jo kahdessa vuodessa onnistumaan. KELA suljetaan ja loisiminen loppuu!!!!
MENE T Ö I H I N !!!!
Mä olen eläkkeellä
Ap
Sanopa muuta. Purra prkl kerkiää vielä tehdä tuhojaan.
https://preview.redd.it/terkuin-saksik%C3%A4si-riikka-purra-v0-d86pee04…
Ei kannata ihan hirveästi takertua ajatukseen, että 2 vuoden päästä on piina ohi ja sitten helpottaa. Ensinäkin ottaa aikansa ennen kuin vaaleilla valitut edustajat järjestäytyvät ja pääsevät päättämään yhtään mistään mitään (+ päätösten voimaantulo kestää). Siksi toisekseen se on iso kynnys lähteä purkamaan jotain tehtyä päätöstä, jos ei voida osoittaa, että sillä on ollut talouteen ihan massiivisen suuret negatiiviset vaikutukset. En ainakaan itse luota yhtään siihen, että seuraava hallitus ensitöikseen esimerkiksi korottaa työttömyyskorvauksen ja toimeentulotuen määrää ja palauttaa suojaosan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SullaKIN on kaksi vuotta aikaa harjoitella TÖIHIN MENEMISTÄ!!!!
Tiedä vaikka se alkaisi jo kahdessa vuodessa onnistumaan. KELA suljetaan ja loisiminen loppuu!!!!
MENE T Ö I H I N !!!!
Mä olen eläkkeellä
Ap
Mitä, etkö totellut ihalemaasi sannukkaa joka pää punasena huusi boomerit töihin, hyi hyi sinua.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ihan hirveästi takertua ajatukseen, että 2 vuoden päästä on piina ohi ja sitten helpottaa. Ensinäkin ottaa aikansa ennen kuin vaaleilla valitut edustajat järjestäytyvät ja pääsevät päättämään yhtään mistään mitään (+ päätösten voimaantulo kestää). Siksi toisekseen se on iso kynnys lähteä purkamaan jotain tehtyä päätöstä, jos ei voida osoittaa, että sillä on ollut talouteen ihan massiivisen suuret negatiiviset vaikutukset. En ainakaan itse luota yhtään siihen, että seuraava hallitus ensitöikseen esimerkiksi korottaa työttömyyskorvauksen ja toimeentulotuen määrää ja palauttaa suojaosan.
2 vuotta ja 6kk mennään vielä tämän hallituksen budjeteilla.
Ei se meno hirveästi muutu sittenkään