Jessus tuo Tinder oksettaa pidemmän päälle.
Naisten profiileja olen nyt useamman kuukauden ajan selannut. Se pinnallisuus on jotain aivan kamalaa. Missä on luonnolliset naiset?
Tinder on täynnä noin 40-vuotiaita naisia, jotka ovat meikanneet itsensä näyttämään parikymppisiltä tytön hupakoilta. Varsinkin pääkaupunkiseudulla asuvat naiset.
Lisäksi lähes kaikilla on maininta, että hänellä on lapsia eikä halua enempää lapsia.
Umpijuntille persvakomiehelle, joka haluaisi löytää itselleen elämänkumppanin, tuo Tinderin käyttö on aivan ajanhaaskausta.
Ja ylläpito tietenkin poistaa tämänkin viestin, koska tässä haukutaan naisia?
Kommentit (11)
Jos niitä ok tyyppejä onkin, Tinderin algoritmi pitää kyllä huolen ettette kohtaa
Vierailija kirjoitti:
Ok. Minä poistin just tilini, kun en saanut matcheja.
T. Luonnollinen nelikymppinen nainen
Jos ei nelikymppinen nainen saa matcheja, hän ei osaa käyttää Tinderiä.
Vierailija kirjoitti:
Luonnollisuus sopii vain näteille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei nelikymppinen nainen saa matcheja, hän ei osaa käyttää Tinderiä.
Mitä tarkoitat tällä?
He ovat yli varojensa eläviä naisia, jotka rakastavat miehen tarjoilua treffeillä.
Syytät pinnallisuudesta NAISIA?? 🤨 miehethän ovat ne jotka arvostelevat naisten ulkonäköä kuin jotain näyttelykarjaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä niin. Ensin miehet etsivät muka sitä tavallista ja luonnollista naista, mutta he eivät sitten oikeasti kelpaakaan, koska 40v. normaali nainen ilman meikkiä on yleensä ihan tavis.
On melko kauhea paikka tää tinder. Ihmisiä arvostellaan kuvien kautta eikä paljon muuta. Kuvaukseen keksitään jotain mikä saattaisi kiinnostaa monia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä niin. Ensin miehet etsivät muka sitä tavallista ja luonnollista naista, mutta he eivät sitten oikeasti kelpaakaan, koska 40v. normaali nainen ilman meikkiä on yleensä ihan tavis.
+ Kun nainen laittaa silarit tai ankkahuulet niin yhtäkkiä taas sitä menekkiä löytyykin noista "luonnollisuuden rakastajista".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
+ Kun nainen laittaa silarit tai ankkahuulet niin yhtäkkiä taas sitä menekkiä löytyykin noista "luonnollisuuden rakastajista".
Niin, on se jännä että ulkonäkö vaikuttaa menekkiin. Sama todeta, että kun mies laihduttaa 30kg, vetää itsensä parempaan tikkiin kuin useimmat kanssatoverit ja alkaa käymään säännöllisesti parturissa, suosio kasvaa, vaikkei naiset kuulemma juurikaan edes välitä miehen ulkonäöstä. Tulee yllätyksenä että ulkonäkö on useimmille merkittävä tekijä pariutumisessa?