Mikä suomalaisia vaivaa kun heti aamulla pitää mennä alkoon.
Katselin vaan kauppakeskuksessa kun ihmiset meni alkoon. Eikö elämää kestä selvinpäin?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Juoppoläskisusirumakansa jok pitäisi lopettaa ydinsodalla. Ei sen kummempaa.
Eli itsesi mukaan lukien. 😂
Mihin aikaan sinne olisi soveliasta mennä? Tein aamulla cittarissa ruokaostokset, ennen yhdeksää ja olin aamun ensimmäisiä Alkossa asioivia. Hoitui molemmat viikonlopun ruoka ostokset ja pari pulloa viiniä illaksi samalla reissulla. Sai asioida rauhassa, ilman ruuhkia. Eipä tullut mieleenkään, että olen nyt juoppo, kun olen Alkossa heti aamusta😀
Vierailija kirjoitti:
No eniten ihmettelen sitä että valtio myy monopoliliikkeessään kansalle myrkkyä vaikka tietää sen olevan sellaista. No kullakin ajalla on omat tyhmyytensä.
Koska jos alkoholia ei myydä laillisesti niin sitä myydään laittomasti ja siitä aiheutuu suuremmat haitat. Aivan sama juttu on kannabiksella mutta silti poliitikot eivät suostu muuttamaan lakia. Hollannissa kannabista voi ostaa sallitusti ja siellä on pienempi huumeongelma kuin suomessa joka on toisena suonensisäisten huumeiden käytössä. Lisäksi suomi on ykkönen huumekuolemissa. Kun on esimerkki miten toisella tavalla saa pienemmän ongelman niin se on tyhmyyttä jatkaa sillä tavalla jonka tiedetään kasvattavan ongelmaa.
Kauheaa! Ihanko Alkossa kävi joku?
jouduitko ap jonottamaan vai miksi moinen asia sinua vaivaa pelkäsitkö vieroitus oireita.
Mulla on ollut ihan kauheat pari päivää joten joo, tänään menin klo 10 Alkoon ja juon perseet samalla kun katson lätkää. En ala tätä pahaa oloa kestää selvin päin ja miksi pitäisikään. Ricky Gervaisin sanoin "especially these days, I want to be drunk all the time."
Itse menin heti aamulla, koska sopi aikatauluuni. Miksi täällä pitää perustella, koska siellä käy?
Ap on niitä ihmisiä, jotka syövät kaikki ruokaostoksensa heti kaupasta tultuaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap on niitä ihmisiä, jotka syövät kaikki ruokaostoksensa heti kaupasta tultuaan.
Onko siihen joku aikaraja koska on sopivaa alkaa juoda ostamiaan viinoja?
No se on ihan sama että miksi suomalaisen on saatava heti aamusta kofeiinia keskushermostoon. Päihdettä molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Aloitin jokin aika sitten työskentelemään kaupan kassalla ja oikeasti järkytyin siitä paljonko alkoholia suomalaiset ostaa.
Onko se kauppa alko?
Kun join niin otin usein aamusta asti. Tekosyitä euroviisut tai joku peli en tarvitse päihteiden käyttöön. En katsonut niitä humalassakaan kuin silloin kun joku muu halusi katsoa niitä. Mulla oli ja on näköjään vieläkin ihan törkeä alkoholin sietokyky. Kerran olen juonut tänä vuonna ja koko viime vuonna otin kahdesti niin juomiseni on vähentynyt paljon. Silti kerralla menee esim. litran pullo kirkasta alkoholia.