Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi palstalle on pesiytynyt ilkeämielisiä ja muista ilkeästi ajattelevia ihmisiä?

Vierailija
17.05.2025 |

Miksi palstalla on niin paljon ilkeämielisyyttä ja ilkeää kommenttia?

En mahdu mun ajatusmaailmaan tuo käytös. Eikä myöskään mahdu palstan lukeminen tämän jälkeen mun elämään. Ei näitä negatiivisia räksytyksiä jaksa lukea.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttuva luonnevika?

Vierailija
2/51 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä, olen samaa mieltä. Itselleni on tärkeää hyvyys ja toisten kunnioittaminen. Tämä on monelta hukassa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma, ylis, suomi24,..

Vierailija
4/51 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Aamulla oli ihan kamalaa, olen melkein paniikkihäiriöpisteessä. Kauheaa jänkätystä ollut.

Vierailija
5/51 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ilkeät voi jättää omaan arvoonsa. Ei vastaa niille. Tekee ilmoituksen niistä.

Vierailija
6/51 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Aamulla oli ihan kamalaa, olen melkein paniikkihäiriöpisteessä. Kauheaa jänkätystä ollut.

Sun täytyy olla äärimmäisen herkkähipiäinen ihminen?

Vierailija
7/51 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Määräänsä enempää ei vain kestä, myös kipeänä. Jos netti on täynnä ilkeyttä ja ei kunnioiteta edes muiden elämää.

Vierailija
8/51 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Määräänsä enempää ei vain kestä, myös kipeänä. Jos netti on täynnä ilkeyttä ja ei kunnioiteta edes muiden elämää.

Elämä on valintoja. Miksi käyt tällä kommenttipalstalla kun se ei sinulle näytä sopivan?

Vierailija
9/51 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesiytymisestä päätellen olet ap itsekin ilkeä, mutta et vain tiedosta olevasi.

Vierailija
10/51 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on täytynyt olla todella, todella helppo elämä.

Vierailija
11/51 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on täytynyt olla todella, todella helppo elämä.

Pitäisikö muiden tehdä myös sinusta arvioita kun arvioit muita, luullen tietäväsi kaiken. Nimenomaan päinvastoin. Stressi pahentaa myös oireita.

Vierailija
12/51 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootkohan sä se ammaattiin soveltumaton sairaanhoitaja-opiskelija? :D Totuus tekee kipeää?

Vierailija
13/51 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää sivusto on vessanpönttö

Vierailija
14/51 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootkohan sä se ammaattiin soveltumaton sairaanhoitaja-opiskelija? :D Totuus tekee kipeää?

Kiusaajat linjoilla taas. Kuka vaivautuu teille vastaamaan mitään. On sairasta kiusata ihmisiä joiden terveys on romahtanut fyysisesti ja luotte lisää stressiä kaikille.

Vierailija
15/51 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo huudella törkeyksiä, kun voi anonyymisti kirjoittaa. Kasvoikkain ei voi käyttäytyä kuin idiootti, joten pakko tulla palstalle päästelemään höyryjä.

Vierailija
16/51 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne on helppo käydä purkamassa oma pahoinvointi. "Anonyymi" palsta, ja varmasti löytyy mielipiteitä ja ajatuksia, mitkä sotii omaa ajatusmaailmaa vastaan.

Vierailija
17/51 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltä yksi kaivautui kolostaan

Vierailija
18/51 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänmenosta pudonneilla ei ole muuta aktiviteettia kuin täällä näyttää oma keskenkasvuisuutensa.

Vierailija
19/51 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi keskeinen tekijä on se, että monilla ilkeillä ihmisillä on myös muita elämänhallintaan liittyviä ongelmia. He saattavat kärsiä esimerkiksi sosiaalisten taitojen puutteesta, itsetunto-ongelmista tai ahdistuksesta, minkä vuoksi he eivät pysty ylläpitämään normaalia sosiaalista elämää tai työskentelemään täysipainoisesti. Koska heillä on paha olla ja huono itsetunto he yrittävät vetää muutkin alas heidän omalle tasolleen. Normaali ja henkisesti tasapainoinen ihminen taas on ystävällinen muita kohtaan.

Vierailija
20/51 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on paha olla ja se tullaan purkamaan tänne. Valitettavasti se paha ole vaan pahenee ilkeilijöillä, kun täällä vittuilevat. Vihaavat vaan enemmän itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän