Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissat ovat viisaita, kun eivät tottele ihmistä, koirien älykkyysosamäärä sen sijaan lasketaan tottelevaisuuden mukaan

Vierailija
17.05.2025 |

Miten se voi näin mennä. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kissoista ei ole viihdearvoa enempää hyötyä yhteiskunnalle, koirat puolestaan auttavat vaikka missä. 

Vierailija
2/5 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kissoista ei ole viihdearvoa enempää hyötyä yhteiskunnalle, koirat puolestaan auttavat vaikka missä. 

Mun kissasta on hyötyä mun mielenterveydelle. On mulle seurana ja on mun rakas vauva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takuulla on vapaana olevista kateista hyötyä koko naapurustolle. Ne pitävät hiiri/jyrsijäiskannan hyvin vähäisenä. 

Vierailija
4/5 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta nyt oli älykkyysosamäärästä kyse. 

Vierailija
5/5 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin kissa tule viheltäessä luokse, odottaa myös oven takana naukuen kun tulen töistä kotiin, osaa kerjätä, ymmärtää kun tulen kaupasta kotiin, että nyt on kissalle kassissa herkkuja. Ymmärtää jonkin verran myös puhetta

Syksyisin pyydystää sisään tunkevia hiiriä ja kantaa niitä ruokakuppiinsa 

Ihana katti. Löysin sen löytöeläintalosta kymmenen vuotta sitten. Maailman paras kissa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi