Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt jyrähtää kansa: Vain 8% suomalaisista tyytyväisiä Petterin hallitukseen!

Vierailija
17.05.2025 |

Luottamus Orpon johtaman hallituksen kykyihin on vähentynyt viime vuoden kesäkuusta. Hallituksen kyvykkyyden heikoksi arvioivien osuus on lisääntynyt kahdeksan prosenttiyksikköä. Näkemyksiä Orpon hallituksen kyvyistä hoitaa maan asioita on mahdollista verrata myös arvioihin edellisen hallituksen kyvykkyydestä vastaavana ajankohtana pari vuotta hallituspohjan muodostamisen jälkeen. Luottamus nykyhallitukseen on tuntuvasti vähäisempää kuin usko Marinin hallitukseen oli keväällä 2021.

https://kaks.fi/uutiset/kansalaisten-luottamus-hallituksen-kykyyn-hoita…

Jopa Terijoen hallitus oli suosituimpi kuin Petterin sinimusta orjalaiva. On johtopäätösten aika.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse äänestän kokoomusta ja olen tyytyväinen kun pummit saavat keppiä. Töihin siitä

Kokoomus lähetti 6000 miljoonaa euroa suomalaisten rahoja Italiaan ja Kreikkaan. Nyt olisi sille rahalle käyttöä. 

Älä viitsi, tuo on niin pientä.

Muisteleppa Marin, Tuppurainen ja Uniper:

Uniper-kaupoista kirjattiin Fortumille kirjanpitoarvon menetyksinä noin 5,8 miljardin euron tappiot. Tutkimus nimittää tappioiden mittaluokkaa valtavaksi.13.11.2023

Miten luvut 6000 miljoonaa ja 5,8 miljardia mielestäsi suhteutuvat toisiinsa?

Vierailija
22/25 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oikein jyrähtää kansa. Hah, ei tämä porukka kyllä saa minkäänlaista jyrähdystä aikaan.

Hissutellaan vaan ja yritetään pärjätä, vaikka vietäis tuhkatkin pesästä. 

Tämä kansa on unohtanut, että hallitus ja kansanedustajat ovat MEILLÄ, Suomen kansalla töissä, eikä päinvastoin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse äänestän kokoomusta ja olen tyytyväinen kun pummit saavat keppiä. Töihin siitä

Milloin Petteri menee oikeisiin töihin? Ei löydy cv:stä raksahommia tai metsurinhommia. 

Vierailija
24/25 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusaineisto on koottu Gallup Kanavalla 18.24.4.2025

Huomatkaa, että tukimus on tehty ennen puoliväliriihtä, eli suuryritysten ja rikkaiden veroalennuksia, uutisia EU:n yhteisvelasta, leikkauksista toimeentulotukeen, koulutukseen, soteen...

Vierailija
25/25 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus lähetti 6000 miljoonaa euroa suomalaisten rahoja Italiaan ja Kreikkaan. Nyt olisi sille rahalle käyttöä. 

Ai nytkö Marin olikin kokoomuslainen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi