Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tulee tapailumiestarina jonka te takuulla lynkkaatte keksittynä! :D

Vierailija
16.05.2025 |

Siis olen vain ihan häkellyksissä. :D Olin tänään kutsuttuna miehen luo, tämä oli toinen tapaamisemme kasvotusten ja minulle on viestien, puheluiden ja ekojen treffien jälkeen muodostunut hänestä vilpitön, kiinnostunut mutta ehkä hiukan myös eksentrinen kuva. Meillä on vähän välimatkaa mutta ei mitään mitä ei autolla taita kivuttomasti suuntaansa työpäivän jälkeenkin.

Sanoin miehelle että voin tuoda jotain hyvää tullessani, oltiin sovittu syömisestä kun saapuisin. Mies kylläkin vastusteli minkään makean tuomista kun on vähän sellainen tarkka syömisistä, mutta sanoin tuovani vain jotain pientä. Se oli kuulemma OK.

Saavuin miehen luo eikä siellä ollutkaan ruokaa valmiina edes kaapeissa. Kävimme siis yhdessä kaupassa, ajattelin että hän on ajatellut että yhdessä valitaan. Mitä vielä, mies vei minut eineshyllylle, osti itselleen jonkun wrapin ja odotti että minä valkkaan omani. :D No ainakin päästäisiin heti syömään ilman kokkailuja. Otin evästä ja menimme hänen luokseen ne särpimään. Syömisen jälkeen mies heitti suoraan makoilemaan - kuulemma selkä juntturassa. Minä muistin tuomiseni - ei ollut pikkuista pullapussia kummempi mutta annoin sen miehelle. Hän otti sen vastaan todella tympeästi ja pudotti sänkynsä viereen lattialle (!). Sitten hän vielä vähän työnsi pussia enemmän sängyn alle. :D Ja kaikkein oudoin oli se että hän otti minuun heti tuon jälkeen katsekontaktin sanomatta mitään.

Mitä. Ihmettä? Se pussi oli siellä sängyn alla vielä lähtiessäni. Oliko tässä joku viesti minulle? Mies kyselee seuraavan tapaamisen perään jo.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan äijällä smegmaa essarin alla? 🤔

Vierailija
62/66 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle pullia kuskaan (Sanaleikki tunnelman keventämisexi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan äijällä smegmaa essarin alla? 🤔

No varmasti on.

Muuten ei olisi pullia piiloteltu..

Vierailija
64/66 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ne siellä sängyn alla vielä silloinkin kun miehen seuraava deitti tulee?

Vierailija
65/66 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän vastaava kokemus, mies puhuu romanttisesta illasta hyvän ruuan kera häne  luonaan, on ammatiltaan kokki.

Todellisuus: Millaisen pizzan haluat tilata? 

Eli suomeksi, mies kutsui sut kylään ja sanoi, että voidaan vaikka syödä ja katsella Netflixiä. Romanttinen on ihan oma lisäyksesi ja koska hän on kokki, oletit, että tekee jotain ruokaa. Mitäs oletit. 

Vierailija
66/66 |
17.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi