Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tulee tapailumiestarina jonka te takuulla lynkkaatte keksittynä! :D

Vierailija
16.05.2025 |

Siis olen vain ihan häkellyksissä. :D Olin tänään kutsuttuna miehen luo, tämä oli toinen tapaamisemme kasvotusten ja minulle on viestien, puheluiden ja ekojen treffien jälkeen muodostunut hänestä vilpitön, kiinnostunut mutta ehkä hiukan myös eksentrinen kuva. Meillä on vähän välimatkaa mutta ei mitään mitä ei autolla taita kivuttomasti suuntaansa työpäivän jälkeenkin.

Sanoin miehelle että voin tuoda jotain hyvää tullessani, oltiin sovittu syömisestä kun saapuisin. Mies kylläkin vastusteli minkään makean tuomista kun on vähän sellainen tarkka syömisistä, mutta sanoin tuovani vain jotain pientä. Se oli kuulemma OK.

Saavuin miehen luo eikä siellä ollutkaan ruokaa valmiina edes kaapeissa. Kävimme siis yhdessä kaupassa, ajattelin että hän on ajatellut että yhdessä valitaan. Mitä vielä, mies vei minut eineshyllylle, osti itselleen jonkun wrapin ja odotti että minä valkkaan omani. :D No ainakin päästäisiin heti syömään ilman kokkailuja. Otin evästä ja menimme hänen luokseen ne särpimään. Syömisen jälkeen mies heitti suoraan makoilemaan - kuulemma selkä juntturassa. Minä muistin tuomiseni - ei ollut pikkuista pullapussia kummempi mutta annoin sen miehelle. Hän otti sen vastaan todella tympeästi ja pudotti sänkynsä viereen lattialle (!). Sitten hän vielä vähän työnsi pussia enemmän sängyn alle. :D Ja kaikkein oudoin oli se että hän otti minuun heti tuon jälkeen katsekontaktin sanomatta mitään.

Mitä. Ihmettä? Se pussi oli siellä sängyn alla vielä lähtiessäni. Oliko tässä joku viesti minulle? Mies kyselee seuraavan tapaamisen perään jo.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olisit vain jättänyt pullapussin keittiön tasolle. 

Kiinnostavampaa kumminkin on: oliko teillä seksiä?

Jos oli, olet miehelle panopatja. Siinä kaikki.

Ei ole ollut, olemme tavanneet livenä vasta kahdesti. Mies tuntuu etsivän vakavaa seuraa, ainakin hokee vähän joka asiaan että "ei tässä olla jäniksen selässä" tai "meillä on aikaa loppuelämämme" jne.

AP

Vierailija
42/66 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailetko oravaa, joka jemmailee sängyn alle talvivarastoa? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Voisilmäpullia?

Ei, vaan Pågensin vaniljatäytepullia.

Vierailija
44/66 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollut, olemme tavanneet livenä vasta kahdesti. Mies tuntuu etsivän vakavaa seuraa, ainakin hokee vähän joka asiaan että "ei tässä olla jäniksen selässä" tai "meillä on aikaa loppuelämämme" jne.

AP

Kuulostaa paremmalta. 👍🏼

Vierailija
45/66 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo pullat oli kyllä niin freudilainen lipsahdus kuin olla ja voi pullan laittamisesta uuniin. Mies vaan ei tajunnut. Eihän mikään nainen mene miehen luokse ja vieläpä vie sille jotain lahjaa, jos ei ole aivan epätoivoinen ja puutteessa.

No en kyllä itse kitsastele käytöstavoista vain siksi että joku pipipää tulkitsee minun olevan puutteessa. Tietty kutsuttu vieras tuo tuomisia, etenkin jos kuvittelee että toinen tarjoaa ruokaa.

Vierailija
46/66 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailetko oravaa, joka jemmailee sängyn alle talvivarastoa? :D

No, mies oli sanonut Ap:lle että ei ole tässä jäniksen selässä, eli orava se vissiin sitten on.

Vierailija
47/66 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pakko kirjoittaa:

Jätä se sika!!

Onhantuo alapuolella arvostelun.

Vierailija
48/66 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän vastaava kokemus, mies puhuu romanttisesta illasta hyvän ruuan kera häne  luonaan, on ammatiltaan kokki.

Todellisuus: Millaisen pizzan haluat tilata? 

Mulla tällainen tapaus myös! Mies lähetteli kuvia paistamistaan räiskäleistä ja muusta herkusta, kun menin hänen luokseen "syömään", siellä ei ollut yhtään mitään. Minun piti sattumalta hakea kaupasta ihan muuta ja siinä matkalla mies innostui keksimään että siellähän on Kotipizza Citymarketissa! Hänelle oli OK että otin slaissin hänen pitsastaan, herrasmiehenä.

Tämän se on. Täällä on ollut loputtoman paljon näitä "Miehellä ei ollut tarjota mitään syötävää" tarinoita.

Selvästi siksi että miehillä... ei ole tarjota mitään syötävää.

Vierailija
49/66 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksentrinen?  Ei se ole nyt ole ihan sama kuin vailla käytöstapoja.

Vierailija
50/66 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Kuulostaa paremmalta. 👍🏼

Miehen käytös kylläkin kuulostaa ikävältä, oli seksiä tai ei. Yleensä suhteen alussa viitsii ja jaksaa nähdä vaivaa edes vähän toisen eteen. Nyt mies ei ollut edes hankkinut Ap:ta varten mitään tarjottavaa, vaikka Ap oli hommannut tuomisia, eli käsitys käytöstavoista, huomaavaisuudesta ja vieraanvaraisuudesta ei ainakaan ole samalla tasolla. Ja sitten tuo sängyllä makoilu. Jos mies olisi kiinnostunut, niin olisi ottanut buranan ja ollut ihan normaalisti ne treffit. Nyt päätti vaan maata kasviksena sängyllä.

Vierailija
51/66 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ikävää, että te miehet olette sairaita paskoja.

Vierailija
52/66 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Juokse. Se on Huoris. Se ei tervettä päivää näe. 

Vierailija
53/66 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän vastaava kokemus, mies puhuu romanttisesta illasta hyvän ruuan kera häne  luonaan, on ammatiltaan kokki.

Todellisuus: Millaisen pizzan haluat tilata? 

Mulla tällainen tapaus myös! Mies lähetteli kuvia paistamistaan räiskäleistä ja muusta herkusta, kun menin hänen luokseen "syömään", siellä ei ollut yhtään mitään. Minun piti sattumalta hakea kaupasta ihan muuta ja siinä matkalla mies innostui keksimään että siellähän on Kotipizza Citymarketissa! Hänelle oli OK että otin slaissin hänen pitsastaan, herrasmiehenä.

Tämän se on. Täällä on ollut loputtoman paljon näitä "Miehellä ei ollut tarjota mitään syötävää" tarinoita.

Selvästi siksi että miehillä... ei ole tarjota mitään syötävää.<

Mä voin myöntää olevani mies, kellä ei ole yleensä kotona mitään syötävää. MUTTA, jos joku tulee kutsuttuna kylään niin aina silloin olen varautunut. Yllätysvieraille voin kahvit keittää, mutta sekin pitää mustana juoda.. 

Vierailija
54/66 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti tiedä, mistä te löydätte näitä vätyksiä. Olen sentään tapaillut ihan oikeita jännämiehiä ja panomiehiä, eikä koskaan ole nälässä tarvinnut olla.

Vierailija
55/66 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makoilusta sen verran, että on ihan eloisa kasvis, suorastaan viihdyttävä (ehkä vähän puhetulvaaja). Se kaikki muu treffietiketti meni minusta vähän päin hälvettiä. Olen tosiaan hämilläni hieman ristiriitaisesta viestinnästä.

AP

Vierailija
56/66 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kontrollifriikiltä. Jotkut miehet ihan OIKEASTI testaa naisia tällä tavalla. Katsoo miten reagoi, näyttää ettei ole sinulle kukkaro eikä sinun eleilläsi (lahja) ole häneen mitään valtaa.

Vierailija
57/66 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo pullat oli kyllä niin freudilainen lipsahdus kuin olla ja voi pullan laittamisesta uuniin. Mies vaan ei tajunnut. Eihän mikään nainen mene miehen luokse ja vieläpä vie sille jotain lahjaa, jos ei ole aivan epätoivoinen ja puutteessa.

No en kyllä itse kitsastele käytöstavoista vain siksi että joku pipipää tulkitsee minun olevan puutteessa. Tietty kutsuttu vieras tuo tuomisia, etenkin jos kuvittelee että toinen tarjoaa ruokaa.

Onpa tosiaan hyvät käytöstavat viedä makeaa kun toinen ei halua makeaa.

Vierailija
58/66 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makoilusta sen verran, että on ihan eloisa kasvis, suorastaan viihdyttävä (ehkä vähän puhetulvaaja). Se kaikki muu treffietiketti meni minusta vähän päin hälvettiä. Olen tosiaan hämilläni hieman ristiriitaisesta viestinnästä.

AP

"Oli ihan eloisa kasvis". No sittenhän kaikki on hyvin?

Vierailija
59/66 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailuvaiheessa voi tosiaan käydä niin kuin ap:lle nyt kävi. Mutta onneksi voi käydä päinvastoinkin. Hyvästä esimerkistä käy tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.

Se liitto oli alk

Mummo tietää. Ota oppia ap ja toimi. 👵🏻🙏

Vierailija
60/66 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellainen perjantai-illan provo tällä kertaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi