Nyt tulee tapailumiestarina jonka te takuulla lynkkaatte keksittynä! :D
Siis olen vain ihan häkellyksissä. :D Olin tänään kutsuttuna miehen luo, tämä oli toinen tapaamisemme kasvotusten ja minulle on viestien, puheluiden ja ekojen treffien jälkeen muodostunut hänestä vilpitön, kiinnostunut mutta ehkä hiukan myös eksentrinen kuva. Meillä on vähän välimatkaa mutta ei mitään mitä ei autolla taita kivuttomasti suuntaansa työpäivän jälkeenkin.
Sanoin miehelle että voin tuoda jotain hyvää tullessani, oltiin sovittu syömisestä kun saapuisin. Mies kylläkin vastusteli minkään makean tuomista kun on vähän sellainen tarkka syömisistä, mutta sanoin tuovani vain jotain pientä. Se oli kuulemma OK.
Saavuin miehen luo eikä siellä ollutkaan ruokaa valmiina edes kaapeissa. Kävimme siis yhdessä kaupassa, ajattelin että hän on ajatellut että yhdessä valitaan. Mitä vielä, mies vei minut eineshyllylle, osti itselleen jonkun wrapin ja odotti että minä valkkaan omani. :D No ainakin päästäisiin heti syömään ilman kokkailuja. Otin evästä ja menimme hänen luokseen ne särpimään. Syömisen jälkeen mies heitti suoraan makoilemaan - kuulemma selkä juntturassa. Minä muistin tuomiseni - ei ollut pikkuista pullapussia kummempi mutta annoin sen miehelle. Hän otti sen vastaan todella tympeästi ja pudotti sänkynsä viereen lattialle (!). Sitten hän vielä vähän työnsi pussia enemmän sängyn alle. :D Ja kaikkein oudoin oli se että hän otti minuun heti tuon jälkeen katsekontaktin sanomatta mitään.
Mitä. Ihmettä? Se pussi oli siellä sängyn alla vielä lähtiessäni. Oliko tässä joku viesti minulle? Mies kyselee seuraavan tapaamisen perään jo.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Kumpi maksoi kaupassa ostokset?
Maksoimme omat.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, tämäkin tarina on täällä aiemmin kuultu. Peräti moneen kertaan.
No sitten on tällä ukolla enemmän sutinaa kuin antaa ymmärtää, sillä tämä tapahtui minulle ja on ainoastaan minun "tarinani"!
AP
Niinhän sinä kuvittelet, lapsipieni. "Tämä tapahtui minulle ja on ainoastaan minun tarinani" Todellisuudessa valtaosa asioista, jotka tässä maailmassa tapahtuu on tapahtuneet, ja tapahtuvat tälläkin hetkellä lukuisille muille ihmisille.
-Miehellä ei ollut tarjota mitään ruokaa Vol.XXV
-Mies röhnötti sohvalla/sängyllä/missälie Vol.XXVX
-Mies pyrki kontrolloimaan syömisiä Vol.XXZV
-Mies potkaisi pullapussin sängyn alle Vol.VXX
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten on tällä ukolla enemmän sutinaa kuin antaa ymmärtää, sillä tämä tapahtui minulle ja on ainoastaan minun "tarinani"!
AP
Niinhän sinä kuvittelet, lapsipieni. "Tämä tapahtui minulle ja on ainoastaan minun tarinani" Todellisuudessa valtaosa asioista, jotka tässä maailmassa tapahtuu on tapahtuneet, ja tapahtuvat tälläkin hetkellä lukuisille muille ihmisille.
Minusta alkaa kuulostaa siltä että miehet ovat kokolailla surkea esitys.
Juu ja tiedoksi, että miekkosnaista ei tarvitse sotkea tähänkin.
TERVEISIN NIMIMERKKI EN LIITY KAIKKEEN
Kauhean ja absurdin kuuloiset treffit
Kaikenlainen totaalinen joustamattomuus antaa yleensä vähän oudon vaikutelman. Jotain autistisia piirteitä tms tulee mieleen. Eri asia on, jos on täydellinen pakko pitää syömiset kurissa jonkin terveydellisen riskin tai tulevan urheilukilpailun takia.
Alottaja kuulostaa vähän tilannetajuttomalta ja oudolta. Vie väkisin pullaa vaikkei halunnut makeaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi viet miehelle pullaa vuoteeseen? Mahtoi äijä ihmetellä, että mikä tää nainen on, heti kun menee makuulle, niin toinen tuo pullapussia, vaikka nimenomaan sanoin, että en syö mitään makeaa.
Se oli mulla kassissa. Olisin tietty voinut viedä pussin keittiöön kun en tuomisia kotiinikaan halunnut viedä ja hän sanoi että joku pieni juttu on OK. En tiedä oliko höhlää antaa pussi hänelle käteen kun istuin sängyn vieressä? Se oli sellainen "ainiin tässä tää".
AP
Voi voi! Ensi kerralla vie konvehtirasia! Se on suosittu tuominen, vieminen, synttäri- ja häälahja, käy niin lapselle kuin aikuiselle, elävälle ja vainajalle!
Vähän vastaava kokemus, mies puhuu romanttisesta illasta hyvän ruuan kera häne luonaan, on ammatiltaan kokki.
Todellisuus: Millaisen pizzan haluat tilata?
Vierailija kirjoitti:
Vähän vastaava kokemus, mies puhuu romanttisesta illasta hyvän ruuan kera häne luonaan, on ammatiltaan kokki.
Mulla tällainen tapaus myös! Mies lähetteli kuvia paistamistaan räiskäleistä ja muusta herkusta, kun menin hänen luokseen "syömään", siellä ei ollut yhtään mitään. Minun piti sattumalta hakea kaupasta ihan muuta ja siinä matkalla mies innostui keksimään että siellähän on Kotipizza Citymarketissa! Hänelle oli OK että otin slaissin hänen pitsastaan, herrasmiehenä.
Ap, olisit vain jättänyt pullapussin keittiön tasolle.
Kiinnostavampaa kumminkin on: oliko teillä seksiä?
Jos oli, olet miehelle panopatja. Siinä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksoimme omat.
AP
Ehkä piti pullaa arkisena? Oliko kaupan? Leivo ensi kerraksi vaikka sämpylöitä tai karjalanpiiraita.
Nuo pullat oli kyllä niin freudilainen lipsahdus kuin olla ja voi pullan laittamisesta uuniin. Mies vaan ei tajunnut. Eihän mikään nainen mene miehen luokse ja vieläpä vie sille jotain lahjaa, jos ei ole aivan epätoivoinen ja puutteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksoimme omat.
AP
Ehkä piti pullaa arkisena? Oliko kaupan? Leivo ensi kerraksi vaikka sämpylöitä tai karjalanpiiraita.
Ja vie se konvehtirasia! Kiva pussailla suklaasuukkoja!💋💋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tällainen tapaus myös! Mies lähetteli kuvia paistamistaan räiskäleistä ja muusta herkusta, kun menin hänen luokseen "syömään", siellä ei ollut yhtään mitään. Minun piti sattumalta hakea kaupasta ihan muuta ja siinä matkalla mies innostui keksimään että siellähän on Kotipizza Citymarketissa! Hänelle oli OK että otin slaissin hänen pitsastaan, herrasmiehenä.
Tämän se on. Täällä on ollut loputtoman paljon näitä "Miehellä ei ollut tarjota mitään syötävää" tarinoita.
Mies meni sänkyyn makaamaan, koska olisi hallunnut pllua ei pullaa. Osoitti mieltää kun et tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Minusta alkaa kuulostaa siltä että miehet ovat kokola
Kuinka onnetonta että kaikki osuvat aina juuri ap:n kohdalle...
Se oli mulla kassissa. Olisin tietty voinut viedä pussin keittiöön kun en tuomisia kotiinikaan halunnut viedä ja hän sanoi että joku pieni juttu on OK. En tiedä oliko höhlää antaa pussi hänelle käteen kun istuin sängyn vieressä? Se oli sellainen "ainiin tässä tää".
AP