Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tulee tapailumiestarina jonka te takuulla lynkkaatte keksittynä! :D

Vierailija
16.05.2025 |

Siis olen vain ihan häkellyksissä. :D Olin tänään kutsuttuna miehen luo, tämä oli toinen tapaamisemme kasvotusten ja minulle on viestien, puheluiden ja ekojen treffien jälkeen muodostunut hänestä vilpitön, kiinnostunut mutta ehkä hiukan myös eksentrinen kuva. Meillä on vähän välimatkaa mutta ei mitään mitä ei autolla taita kivuttomasti suuntaansa työpäivän jälkeenkin.

Sanoin miehelle että voin tuoda jotain hyvää tullessani, oltiin sovittu syömisestä kun saapuisin. Mies kylläkin vastusteli minkään makean tuomista kun on vähän sellainen tarkka syömisistä, mutta sanoin tuovani vain jotain pientä. Se oli kuulemma OK.

Saavuin miehen luo eikä siellä ollutkaan ruokaa valmiina edes kaapeissa. Kävimme siis yhdessä kaupassa, ajattelin että hän on ajatellut että yhdessä valitaan. Mitä vielä, mies vei minut eineshyllylle, osti itselleen jonkun wrapin ja odotti että minä valkkaan omani. :D No ainakin päästäisiin heti syömään ilman kokkailuja. Otin evästä ja menimme hänen luokseen ne särpimään. Syömisen jälkeen mies heitti suoraan makoilemaan - kuulemma selkä juntturassa. Minä muistin tuomiseni - ei ollut pikkuista pullapussia kummempi mutta annoin sen miehelle. Hän otti sen vastaan todella tympeästi ja pudotti sänkynsä viereen lattialle (!). Sitten hän vielä vähän työnsi pussia enemmän sängyn alle. :D Ja kaikkein oudoin oli se että hän otti minuun heti tuon jälkeen katsekontaktin sanomatta mitään.

Mitä. Ihmettä? Se pussi oli siellä sängyn alla vielä lähtiessäni. Oliko tässä joku viesti minulle? Mies kyselee seuraavan tapaamisen perään jo.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä mieheltä että miksi se jemmasi sen pullapussin sängyn alle? 

Vierailija
2/66 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen perusteella teillä ei selvästikään synkkaa. Ei jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen ennen pitkää alkaa yleensä kontrolloimaan kumppaninkin syömisiä.

Vierailija
4/66 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tämäkin tarina on täällä aiemmin kuultu. Peräti moneen kertaan.

Vierailija
5/66 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te nyt sentään ppaneskelitte? Se on meille tärkeämpi tieto kuin minne pullat jäi.

Vierailija
6/66 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tarjota sille naiselle josta on kiinnostunut oikeasti.

Vierailija
7/66 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lynkkaa mutta toivon että on keksitty.

Vierailija
8/66 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoittaa mieltä. Ei halunnut tuomisia alun perinkään ja kertoi siitä sinulle, mutta toit silti.

Vierailija
9/66 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pakko kirjoittaa:

Jätä se sika!!

Vierailija
10/66 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka pullat uuniin?

Vierailija
11/66 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään "tapailumies" ei ole suomea, eikä kukaan muu kuin sinä ole ikinä käyttänyt sitä sanaa.

Vierailija
12/66 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaikka pullat uuniin?

Kyllä. Oli vinkki. Laitetaan yhdessä pulla uuniin.

Vierailija
13/66 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi maksoi kaupassa ostokset?

Vierailija
14/66 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi viet miehelle pullaa vuoteeseen? Mahtoi äijä ihmetellä, että mikä tää nainen on, heti kun menee makuulle, niin toinen tuo pullapussia, vaikka nimenomaan sanoin, että en syö mitään makeaa.

Vierailija
15/66 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarina on totta, niin unohda koko ukko. Kuulostaa täysin pimeältä tapaukselta, eikä käytöstavoista tietoakaan.

Vierailija
16/66 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tähän aikaan jo kotona?

Vierailija
17/66 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi viet miehelle pullaa vuoteeseen? Mahtoi äijä ihmetellä, että mikä tää nainen on, heti kun menee makuulle, niin toinen tuo pullapussia, vaikka nimenomaan sanoin, että en syö mitään makeaa.

No mielummin pulla, kuin sitä toista p-juttua tässä tapauksessa.

Vierailija
18/66 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankea mies hyhhyh

Vierailija
19/66 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, tämäkin tarina on täällä aiemmin kuultu. Peräti moneen kertaan.

No sitten on tällä ukolla enemmän sutinaa kuin antaa ymmärtää, sillä tämä tapahtui minulle ja on ainoastaan minun "tarinani"!

AP

Vierailija
20/66 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään "tapailumies" ei ole suomea, eikä kukaan muu kuin sinä ole ikinä käyttänyt sitä sanaa.

Tapailumies on palstalla vakiintunut termi, jota käytetään viittaamaan mieheen, jota tapaillaan. Sille on myös naispuolinen vastine "tapailunainen".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi