Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asperger ja ADHD diagnoosit saanut lapseni sai kunnon raivarit kaupassa

Vierailija
16.05.2025 |

Sanoin, että kolmella eurolla saa ostaa viikonloppu herkkuja. Jostakin syystä hänen kuppi meni nurin kun pikkusiskollaan oli määrällisesti enemmän herkkuja kuin hänellä. Hänen mielestään se oli epäreilua ja hän yritti töniä siskoaan ja repiä hänen valitsemat herkut käsistä. Hän ei pystynyt millään rauhoittumaan ja yritin saada häntä lähtemään kassalle ilman herkkuja, mutta en onnistunut. Hän karjui lattialla ja sain tosi pahoja katseita. Yksi ihminen sanoi mulle, että lapsi on huonosti kasvatettu. Harmi kun diagnoosia ei voi päätellä ulkonäöstä niin helposti luulevat että vika on kasvatuksessa. Ja miksi ei lähdetty pois kaupasta, niin yksinkertaisesti en saanut häneen heti kontaktia ja hän on niin iso, että kantaminen ei ole vaihtoehto. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lapsen isä on?

Vierailija
2/11 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota heitä kauppaan mukaan niin ei tule ongelmaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä olit tilanteessa voimaton? Eli sinä olet aikapäiviä sitten muuttunut kuljettajasta matkustajaksi, ja lohduttaudut noilla diagnooseilla?

Vierailija
4/11 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä taas tottavähän haiskahtaa 

Vierailija
5/11 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
6/11 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan noita vieläkin. Olen 52.

Vierailija
7/11 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit jättänyt pois tuon että joku sanoi lasta huonosti kasvatetuksi. Ehkä joku yksinkertaisempi tapaus olisi silloin vielä uskonut tämän

Vierailija
8/11 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan nepsylapsen äiti ei tekisi tällaista aloitusta.

Sarjassa 'vain Porvoojutut'. Väsynyttä.

Vierailija
9/11 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lupaa seuraavalla kerralla kunnes oppii käyttäytymään. 

Vierailija
10/11 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä ihmeellistä tuossa on. Lapset saavat välillä raivareita kaupassa. Heillä on kehittymätön tunnesäätely ja impulssikontrolli. Ei pieniin lapsiin kasvatus ole ehtinyt edes vaikuttaa, koska se edellyttää aivojen kypsymistä ja aikaa, eli toistoa. Jotkut kehittyvät hitaammin kuin toiset ja jotkut lapset ovat temperamenttisia ja negatiivisempia emotionaalisesti kuin toiset. Ihan normaalia tervettä variaatiota ihmisten piirteissä.

Vierailija
11/11 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapseni ovat saaneet raivareita kaupassa, sätkineet ja potkineet. Heillä ei ole diagnooseja, eikä myöskään kukaan ole koskaan kommentoinut heidän raivoamistaan. Ihan tavallista että joskus lapset raivostuvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi