Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raitistuin ja nyt äitini on huolissaan, että olenko hurahtanut uskoon.

Vierailija
16.05.2025 |

Otin vastuun elämästäni, hain apua ja sitouduin hoitoon. Raitistuin ja moni asia on menossa parempaan. Monet muutkin haitalliset tavat jäivät.

Äitini on huolissaan millaisia opuksia luen ja olenko tullut uskoon. Soittanut sukulaisille myös tätä samaa asiaa ja ihmetellyt. Minulle suorastaan aukoi päätään, että millaisiin juttuihin olen oikein mennyt mukaan. En ole hänelle uskostani edes puhunut ja mitä väliä silläkään on mihin uskon. On itse alkoholisti. En tiedä palveleeko minua tuollainen ihmissuhde milläänlailla vaikka äitini onkin. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskohan on ihana asia. Itsekin etsin jotain pyhää ja korkeimman johdatusta.

Vierailija
2/9 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskohan on ihana asia. Itsekin etsin jotain pyhää ja korkeimman johdatusta.

Kyllä on ja kaunis asia. Minusta on outoa käytöstä olin uskovainen tai en niin ihmetellä alentavasti muutostani. Täytyy pohtia katkaistako ihmissuhde koska tuntuu hyvin myrkylliseltä olla hänen lähellään liian usein. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kannattaa ottaa etäisyyttä ja ympäröivä itsensä ihmisillä, jotka kohottavat mielialaa.

Vierailija
4/9 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää mutta jättäisin omaan arvoonsa. Pysy päätöksissäsi, tsemppiä!

Vierailija
5/9 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se on suomalaisille heti et jos ei viina maistu nii oot uskossa

Vierailija
6/9 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuo on jännä juttu: raitistut ja kuitenkaan et äitisi mielestä raitistunut "oikealla tavalla". Löytyy taas uusia arvostelun aiheita. Koskaan ei kelpaa. 

Terapeutti sanoi, ettei omiin vanhempiinsa tarvitse olla yhteydessä. Oma valinta. Ei velvoita mihinkään. Oma Elämä.

Vierailija
7/9 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa raittiutta voi joutua perustelemaan vaikka sehän on luonnollinen olotila. Tosin jos oma ystävä- ja tuttavapiiri on ns. kuivahenkistä, niin ei ole mitään pakko kaljoitella joka viikonloppu ja raitis voi juoda muutakin kuin pelkkää raanavettä. Omasta juomattomuudesta ei pidä kyllä tehdä mitään "lähetystehtävää" kuten jotkut vegaanit tekevät lihan syönnistä isonkin synnin. Aidot ystävät eivät ole tyrkyttämässä viinaksia vaan heidän kanssa voi jutella vaikka pelkän kahvin tai teen voimalla. Sitä voi perustella myös rahan säästymisellä muuhun elämiseen ja terveillä elämäntavoilla kuten tupakoimattomuuttakin.

Vierailija
8/9 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai raskaana.

Vierailija
9/9 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tuo on jännä juttu: raitistut ja kuitenkaan et äitisi mielestä raitistunut "oikealla tavalla". Löytyy taas uusia arvostelun aiheita. Koskaan ei kelpaa. 

Terapeutti sanoi, ettei omiin vanhempiinsa tarvitse olla yhteydessä. Oma valinta. Ei velvoita mihinkään. Oma Elämä.

Niinpä ja sillon kun join, niin usein huomautteli juomisestani. Joka tietenkin ihan ok koska sille oli kyllä syynsä. Nyt en enää tiedä oliko sekin lopulta tarve vain auota päätään. Kuten painostani, ihmissuhteitastani, elämästäni ylipäätään aina on täytynyt huomauttaa. Nyt kun olen monella tapaa parempi versio itsestäni niin sama meno jatkuu. :D ei sillä että hänen takiaan olisin muuttanut asioita mutta kyllähän tämä vähän nurinkurista on. Kuvotuksen ja inhon tunteita jopa herättää. Minulle tämä on vain merkki siitä että ihmissuhde on laadultaan toksista ja sen mukaan on toimittava. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi