Lammas- meilla kotona ei koskaan syoty sita koska isani sanoi etta se maistuu villalle. Julkkiskokit toitottavat etta nykyaan ei maistu enaa ja niinpa minakin paatin etta kunnon pe
rheenäiti laittaa lammasta edes pääsiäisenä. Joka saamarin pääsiäinen olen laittanut eri reseptillä ja aina maistuu villa, viime pääsiäisenä oli uuniruoka jossa lammas perunoiden päällä ja jopa perunat maistui villalle. Silloin päätin että olkoon pääsiäinen, mutta meillä ei enää lammasta syödä. Nyt tuli mieleen että kysäsen onko teistä kellään lampaanlihaohjetta joka ei maistu villalle???
Kommentit (8)
En ole itse juuri lampaita pussaillut. No, ehkä joskus pikkulapsena olen sattanut villalapasta imeskellä, mutta en kyllä mitenkään makua muista.
lampaanvillasta niin tietää miltä lampaan liha maistuu. Minun mielestäni lampaan liha maistuu samalta kuin hikinen miesten villasukka haisee...
tai teen lampaasta curryn . Eipä maistu villalle, lihan maku kyllä peittyy niin ettet juuri tiedä syötkö naudanlihaa vai lammasta.
ruokahalunne paranisi entisestään kerron, että maku on peräisin sukupuolihormoneista.
Ja on muuten hyvää. En ole minä ainakaan koskaan saanut maistumaan villalta, vaikka en mikään huippu kokki olekaan.
On taito lahdata lammas. Siispä kannattaa hankkia lampaanviulunsa suoraan asiantuntevalta tuottajalta joka teurastuttaa lampaansa asianmukaisesti.
Karitsa ei kaipaa kahvitusta, mutta on kalliimpaa.
Ja sitten... äitini tekemässä marinadissa on tilkka vahvaa kahvia, vie mahdollisen villan maun pois.