Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut ei ole millään tavalla koko perheelle sopivaa katsottavaa

Vierailija
16.05.2025 |

ne vöyriläiset kiroilee ja Suomen edustajasta en edes sano mitään, sen verran hirveitä sanoja siinä tulisi

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Onneksi meidän lapset katsoo slasher kauhuelokuvia sen ajan kun me aikuiset katsotaan euroviisuja.

Vierailija
2/57 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien ne on muka edes ollut jotkut lastenkarnevaalit? Euroopassa nää on lähinnä LGBT-piirien juhlat ja esim. joka homobaarissa on viisuvalvomo ja juhlat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olekaan.  Lähetys alkaa klo 22 ja siihen aikaan lapset ovat jo nukkumassa. Ainakin pitäisi olla. 

Vierailija
4/57 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei niin. Mä en migreenikkona voi katsoa niitä juuri ollenkaan. Jotkin harvat esitykset yllättävät positiivisesti välkkyvalojen puutteella.

Veikkaan, että epileptikotkaan eivät voi noita katsoa.

Vierailija
5/57 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien ne on muka edes ollut jotkut lastenkarnevaalit? Euroopassa nää on lähinnä LGBT-piirien juhlat ja esim. joka homobaarissa on viisuvalvomo ja juhlat. 

Kosko homo jutut on paras :D ja kansanmurha XDD

Vierailija
6/57 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80-luvulla kun minä olin lapsi, varmaan melkein kaikki lapsiperheet katsoivat niitä yhdessä. Ainoastaan positiivisia muistoja mulla, en muista nähneeni mitään outoa tai ikävää. 

Vierailija
7/57 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vuoksi ohjelma alkaakin vasta klo 22 ja loppuu noin 1.30-2.00.

Vierailija
8/57 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloin katsoa 12-vuotiaana. Ihan lälly meininki oli nykymenoon verrattuna silloin. Kunnon friikkishowhan se on nykyään.

Vierailija
9/57 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken kulttuurin ei tarvitse olla lapsille sopivaa, vaikka imetysaivoille se voi olla vaikea käsittää. Kasvakaa aikuisiksi!

Vierailija
10/57 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla juniori kun et tiedä että Euroviisut on perinteisesti koko perheen ohjelma.

Tää friikkihullutus alkoi 2000-luvulla.

Vierailija
11/57 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä on tullut hinttariporukan friikkisirkus jossain välissä. Tätä oikein korostaa Suomen piipittävä selostaja.

Vierailija
12/57 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

80-luvulla kun minä olin lapsi, varmaan melkein kaikki lapsiperheet katsoivat niitä yhdessä. Ainoastaan positiivisia muistoja mulla, en muista nähneeni mitään outoa tai ikävää. 

Näin on. 

Vierailija
13/57 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken kulttuurin ei tarvitse olla lapsille sopivaa, vaikka imetysaivoille se voi olla vaikea käsittää. Kasvakaa aikuisiksi!

Imetysaivot taitaakin olla heteroiden juttu.

Vierailija
14/57 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun me lapsena kateltiin Benny Hill Showta. Oli muissakin koko perheen ohjelmissa kaikenlaista. Siitä ei sillon niin välitetty. 

Euroviisuthan tulee onneksi lasten nukkumaanmenoajan jälkeen. 

Vierailija
15/57 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen laulukilpailu ja nykyinen friikkisirkus.

Vierailija
16/57 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen vuoksi ohjelma alkaakin vasta klo 22 ja loppuu noin 1.30-2.00.

Suomessa ja Kreikassa tuo aika. Keskieuroopassa 21 ja Iso-Britanniassa 20. Siellä lapsista tulee täysin pervoja liian aikaisen alkamisajan vuoksi. 

Vierailija
17/57 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on menneen vuosituhannen juttu.

Vierailija
18/57 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkahattu tädit heränneet talviunilta

Vierailija
19/57 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloinhan Euroviisut oli todella tylsä ohjelma. Jos ei olis siitä yhtään piristynyt niin tuskin olis enää olemassakaan. 

Eihän sinne kasarilla kukaan muusikko ees halunnut. Nyt on tungosta jopa. 

Vierailija
20/57 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukkahattu tädit heränneet talviunilta

Me kukkahattutädit just ollaan innokkaita viisufaneja. Hauska karnevaalimeininki siellä nykyään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi